Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsikortit on ihania :)

Vierailija
20.12.2010 |

Meidän yksi sukulainen lähettää lapsikortit teini-ikäisistäänkin. Ne on vähintäänkin yhtä hauskoja kuin pikkulapsi- ja vauvakortit :p

Itse tehdyt on myös kivoja, paljon symppiksempiä kuin ostetut kortit.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkejani. Hauska seurata, miten lapset kasvavat ja muuttuvat.

Vierailija
2/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kaikkien muiden mielestä ihan hirveintä mitä maailmassa voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen missä oli rakennettu täydellinen joululavastemaailma lapsia varten, ja sitten ne pönöttivät siinä itkien kurkku suorana ja räkä valuen ja etualalla oleva lapsi kurotti käsiään kameraa kohti "äitiiiiiiiiiiii...".

Nauran aina kun katson sitä (säilytin).

Kuulemma ei lähetetty kun muutamalle ;)

Vierailija
4/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kaukaisemmilta tutuilta, joita ei vuoden mittaan, kenties vuosiin, ole tavattu.

Tosi kivaa nähdä miten perhe on ehkä kasvanut, ja ainakin miten lapset kasvaa ja muuttuu!

Vierailija
5/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama kaveri, joihin yhteydenpito on nyt vain joulukorttien varassa ollut jo useamman vuoden. Ihana nähdä niiden lasten kuvat joka vuosi! Ja tietää että se yhteys on edelleen olemassa, vaikka ei ollakaan ehditty nähdä. Lapsikortit on ihanan persoonallisia ja kertoo perheen kuulumisia enemmän kuin peruskortit.

Vierailija
6/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran muutamalla semmoinen lapsikortti, jossa lapset tappelivat tonttulakit käsissä joululavasteiden keskellä =)

Sinä vuonnä lähetettiin jokaiselle vähän erilainen kortti. Niistä kaikista oli nähtävissä tilanteeseen liittyvä liike ja tohina.

Vierailija
7/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen missä oli rakennettu täydellinen joululavastemaailma lapsia varten, ja sitten ne pönöttivät siinä itkien kurkku suorana ja räkä valuen ja etualalla oleva lapsi kurotti käsiään kameraa kohti "äitiiiiiiiiiiii...".

Nauran aina kun katson sitä (säilytin).

Kuulemma ei lähetetty kun muutamalle ;)

Vanhemmilla hyvä huumorintaju.

Vierailija
8/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuvaaminen tosiaan on :) Räpsiä monta kymmentä kuvaa ja toivoa, että edes yksi helmi löytyy :D Itse olen tykännyt aina kovasti lapsikorteista, ennen omaa lastakin. Varsinkin lapsia joita ei usein näe, on ihan saada heistä tuore kuva. Tykkään muutenkin lapsista paljon, omasta ja vieraista, joten tietysti tykkään lapsikorteista :D

Vierailija
9/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin otan vastaan kuvakortteja, joista näkee, miten tuttavien lapset on kasvaneet, kuin jotain tusinakortteja. Laitan kaikki kuvakortit ja nätit itse tehdyt kortit esille joulun ajaksi, muut vain pinoon.

Vierailija
10/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritämme aina keksiä niihin jotain uutta ja yleensä kuvassa/kuvissa on koko perhe.

Vierailija
11/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat

Vierailija
12/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harvemmin tapaan perhettä, sitä enemmän toivon lapsikorttia. Usein nähdyistä ei ole niin väliksi. Minulla on omiakin kuvia heidän lapsistaan.

Vierailija
13/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän ne ja myös kivat itsetehdyt aina. En ymmärrä näitä lapsikorttien haukkumisketjuja täällä...

Vierailija
14/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans tykkään lapsikorteista, kuten myös vaikka koirista otetuista. Nuo ovat paljon kivempia kuin Tiimarin kortit. Itsekin lähetän lapsikortteja ja yritän panostaa niihin että olisivat joka vuosi erilaisia ja laadukkaita. Ja palautteesta päätellen olen ainakin joskus siinä onnistunut, kerran ystäväni kertoi että heille oli miehensä kanssa tulut oikein "riita" että onko kuvassa meidän vauva vai onko sen tyyliin Anne Geddesin kortti! Ja pari vuotta sitten useampi tuttu kertoi ettei malttanut joulun jälkeenkään ottaa meidän korttia pois seinältä pitkään aikaan.

Vierailija
15/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikuvakortit ovat ihania. On tosi kiva saada myös sellaisia kortteja joissa on koko perhe. Säästän kaikki kuvakortit. Mulle valokuvat ja muistot vuosien varrelta on tosi tärkeitä - olipa kyse sukulaisista tai ystävistä. Onhan mulla kuvia sellaisistakin edesmenneistä sukulaisista, jotka elivät kauan ennen kuin olin edes syntynyt ja joita en tuntenut lainkaan. Kuvissa - ovatpa ne joulukortteja tai perinteisiä valokuvia - on kyse historiasta ja perinteistä.

Vierailija
16/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tänään ihanan lapsikortin kaverin lapsista.

Vierailija
17/17 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin just, että meille on tullut nyt neljä lapsikorttia, kolme itse askarreltua, kaksi itse otettua valokuvaa (muusta kuin lapsista) ja loput jotain kaupan kortteja. Kyllä nuo itse otetut tai tehdyt vain on kivempia! Jokainen lapsikortin lapsi oli tosi ihana ja oli hauska saada kuva heistä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme