huutonetissä en sitten saa juuri mitään myytyä vaikka...
puoli ilmatteeksi olisi hyvää tavaraa antamassa/myymässä...
Aloittelijassako vika vai missä?
Esim tässäkin yksi joka ollut syksystä pariin otteesen, onko takissa vika vai missä ? http://www.huuto.net/kohteet/tyttojen-ns-kuoritakki-140-cm-liila/159634…
Kommentit (19)
Vika: et ole ilmoittanut postikuluja.
mä en ainakaan viitsi kysellä niitä erikseen ja odotella vastausta, siirryn seuraavaan tuotteeseen, jossa tiedän "hinnan" heti.
lisäksi aika lyhyt. ehkä liian lyhyt.
1) Kuvan tausta on tosi sekava; kuvaa mieluummin vaikka valkoisen lakanan päällä
2) En ikinä viitsisi ostaa 1€ tuotetta; laita 10-20 vaatekappaletta pakettiin alhaisella lähtöhinnalla, niin johon alkaa huutoja tulemaan.
3) Ilmoita toimituskulut ja -tavat
Ehkä oikeat ihmiset eivät vaan satu sun kohteita kattomaan
Kirjoitusvirheitä ja liian vähän informaatiota tuotteesta. Postikulujakaan ei ole kerrottu.
takit ovat kausitavaraa, ihan turha talvella kaupata välikausivaatteita.
Ensi kerralla kannattaa kuvata paljaalla lattialla, matto ei tee kuvasta ainakaan houkuttavampaa.
eivät esim. ole edukseen kuvissa, joten sellaiset kirppikselle tms. Ilmoita postikulut, en itse huuda tuollaisia "kysy myyjältä" kohteita. Panosta kuviin eli kuvaa päivällä kivan yksivärisen maton, viltin, pöydän päällä.
ja maininta millainen vuori on voisi auttaa asiaa.
isoin syy ehkä on tosiaan postikulujen puuttuminen. Jos ei viitsi hinnoitella kunnolla ei kukaan viitsi huutaa. Ja onhan huutiksessa ollut postikuluilla vedättäjiä. Tuote on huudettu eurolla ja myyjä yrittänyt saada kympin vaivanpalkkaa postittamisesta.
Jokainen osaa varmaan itse tarkistaa ne Itellan sivuilta.
Ja kaikki on aina mennyt kaupaksi.
ostele sieltä mitään euron halpistuotteita, joissa postikulut 8 e...
Ostan lähinnä vain uudenveroisia merkkivaatteita, 50-100 e, joissa 8 euron postikulut eivät tunnu suhteettomilta.
suuret hartiat ja pienen pieni vyötärö. Taustalla oleva ruusurätti on myös outo, ihan kuin jostain mauttomasta mummolasta. Vaikuttaapahan vain yleisvaikutelmaan.
Jokainen osaa varmaan itse tarkistaa ne Itellan sivuilta.
Ja kaikki on aina mennyt kaupaksi.
Ja taas yksi mainostaa täällä Huuto.Netissä myymiään tuotteita. Kivaa, näin se tavara menee kaupaksi. Taidankin alkaa samaan itsekin. Ai niin mutta sehän on huutiksen säännöissä kiellettyä...
1) postikulut
2) materiaali- ja pesutiedot
3) mitat.
Noita tietämättä en osta kuin sellaisia vaatteita, joita on kokeiltu ja näpelöity jo jossain.
Jos nuo tiedot puuttuvat, vaatteen pitää olla aika kiinnostava, että lähden niitä erikseen kyselemään.
Lisäksi kuva on levoton ja epätarkka, eikä siitä saa selkeää käsitystä takista.
Enkä ole todellakaan mitään postikuluja niihin ilmoituksiin laittanu.
kuva on levoton, väärä vuodenaika ja itse tuotekin aikansa elänyt.
onhan toi vähän ysäri... Vaikka todennäköisesti tuoreempi onkin.