Mä voin käyttäytyä muita kohtaan ihan miten haluan, mulla on jo diagnoosi.
epävakaa persoonallisuus ja se vapauttaa mut olemasta ystävällinen, kohtelias, yms. paskaa. Voin haistatella ja puhua ihmisille ihan miten haluan, mulla on jo diagnoosi.
Kommentit (41)
katotaan äkkiäkö mora heilahtaa.
Tai oikeastaan vankilaanhan sä vielä päädyt joku päivä. Oiskin tosi mukava kun erehtyisit siellä vittuilemaan jollekin vankilalesbolle. Saisit varmasti elämäsi kyydit. Hahaha...eiköhän käytöstavat muutu pikku käsittelyn jälkeen.
mutta puutunpa silti avauksen logiikkaan:
ei ihmisille olla ystävällisiä tai kohteliaita sääntöjen vuoksi. Vaan siksi, että se kannattaa.
Eli vanha sananlasku sanoo: niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Toisin sanoen, diagnoosiin vetoamalla et saa ihmisiltä hyvää kohtelua takaisin, jos olet törkeä heitä kohtaan. Diagnoosi ei siis vapauta yhtään mistään, korkeintaan saattaa PAHENTAA kohteluaisi siten, että sinut leimataan seinähulluksi ja kartetaan seuraasi silloinkin, kun itse haluaisit olla kiltisti ja saada jonkun seuraa.
Ihmisten välisessä kanssakäymisessä siis diagnoosilla ei "saada vapautusta" yhtään mistään, korkeintaan sillä saattaa saada leiman otsaansa ja entistäkin kurjempaa kohtelua.
Jotta voin puhua ihmisille ihan miten mua huvittaa.
Eipä tartte edes yrittää olla ystävällinen.
epäkohtelias siihen ei tarvi lupaa tai diagnoosia.Yhtähyvin voit sanoa että olet vittumainen ihan muuten vaan,ei ole nääs laitonta=)
Jotta voin puhua ihmisille ihan miten mua huvittaa.
Eipä tartte edes yrittää olla ystävällinen.
tulee sinua vastaan.
aina löytyy se kenelle ei kannattaa haistatella, ellei pelkää saavansa puukolla silmien väliin
osaan kyllä erottaa tyypit, joille ei ehkä kannata vittuilla.
Ja mä vittulen vaan niille, joille se tuntuu kaikista ilkeimmältä ja jotka tekevät esim. hoitotyötä.
ei mun tartte enää teeskennellä ystävällistä kellekään. Voin puhua just niinku mua huvittaa ja mitä mieltä olen.
epävakainen persoonallisuushäiriö vapauttaisi yhtään mistään? Turhat luulot ap:llä.
Itsellänikin on (ja muitakin "päädiagnooseja"), eikä se oikeuta mua käyttäytymään miten vaan. Inhottaa tällaset alotukset (vaikka onki provo). Toivottavasti muut ei vaan luule, että jokin diagnoosi tekee musta negatiivisen. Hallaa tekee tää muille mt-vaivoista kärsiville!!
niin epäystävällinen ja vittumainen muita ihmisiä kohtaan kuin mua sattuu huvittamaan. Ja sit vaan sanoa, että en voi asialle mitään kun mulla on tää diagnoosi. Helppoa, eikö totta?
Puhutko muille tietoisesti ikävästi ja typeriä vai miten?
osaan kyllä erottaa tyypit, joille ei ehkä kannata vittuilla.
Ja mä vittulen vaan niille, joille se tuntuu kaikista ilkeimmältä ja jotka tekevät esim. hoitotyötä.
aika näppärästi ihan kohteliaisuuden rajoissa. Potilas jää kyllä siinä leikissä usein toiseksi tai vähintäänkin ilman hoitoa jos sellaiseen kisaan lähtee. t. hoitsu
niin epäystävällinen ja vittumainen muita ihmisiä kohtaan kuin mua sattuu huvittamaan. Ja sit vaan sanoa, että en voi asialle mitään kun mulla on tää diagnoosi. Helppoa, eikö totta?
jotta voisit vedota siihen ettet vain voi asialle mitään.
ja sotkee ruokatarjottimet, kaatelee juomat lattialle muka vahingossa ja soittelee kelloa 5 min välein. Ei kaiken ilkeilyn tartte olla sanallista. ap
ja sotkee ruokatarjottimet, kaatelee juomat lattialle muka vahingossa ja soittelee kelloa 5 min välein. Ei kaiken ilkeilyn tartte olla sanallista. ap
kun vinttaa yöpöydältä kaikki tavarat lattialle, opin sen yhdeltä dementikkomummolta. Ja älkää luulko että soitan kelloa jos joku mummo meinaa yöllä tukehtua limoihinsa.
pidän heistä, enkä vittuile.
Ja mustalaisuus vapauttaa minut työnteosta ja yhteiskunnan sääntöjen noudattamisesta ja voin olla sossun vakiasiakas vuodesta toiseen.
Ja mustalaisverellä voin selittää kaikki tempaukseni ja huonon käytökseni.
Se on kato meil tummil tää kulttuuri tällanen.
olipa sinulla sitten diagnoosi tai ei. Molemmissa tapauksissa kannat vastuun toiminnastasi.