Mä voin käyttäytyä muita kohtaan ihan miten haluan, mulla on jo diagnoosi.
epävakaa persoonallisuus ja se vapauttaa mut olemasta ystävällinen, kohtelias, yms. paskaa. Voin haistatella ja puhua ihmisille ihan miten haluan, mulla on jo diagnoosi.
Kommentit (41)
Ei sen sanomisista kannata välittää. Pelkkää höpölöpöä ja teuhkaamista.
Kostan mitä milloinkin, ei sitä voi etukäteen tietää.
kostaa PELOTTAVASTI mm. lähettämällä pahaa karmaa. Hui.
hetken mielijohteesta ja impulsiivisesti. Mullahan on tää diagnoosi.
Kun mulla on tää diagnoosi, siihen voi vedota missä tahansa oikeusasteessa.
Mä kostan yllättävästi, sanotaanko niin. Kun mulla on tää diagnoosi, siihen voi vedota missä tahansa oikeusasteessa.
Ajatuksen voimalla tapahtuva kostaminen onkin ihan ykkösenä mun hui-listalla.
Ei tuommoinen diagnoosi kuitenkaan tarkoita sitä, että olisit syyntakeeton, sori vaan. Tuommoisia on joka toisella vastaantulijalla.
Hullu saa olla, muttei noin tyhmä sentään.
sinut olemasta ystävällinen ja kohtelias? Mikä diagnoosi antaa vapauden olla ilkeä? Ei sellasta diagnoosia kuules olekaan.
mieluummin istun lusimassa murhasta kuin niuvassa loppuikäni.
Aina voi sanoo, että mä nyt oon vaan tällänen kun mulla on tää diagnoosi, en voi itselleni mitään.
Syyntakeeton en edes halua olla, mieluummin istun lusimassa murhasta kuin niuvassa loppuikäni.
että siihen voi vedota missä tahansa oikeusasteessa?
Nyt joko vähän vähemmän niitä sinisiä pillereitä tai enemmän punaisia, nainen, horiset sekavia.
Tottakai mä voin olla ilkeä ja käyttäytyä normien vastaisesti.
en ookkaan koskaan ollut mielentilatutkimuksessa, se vois olla hauskaa. Mulla kun on tää diagnoosi, tiiä vaikka saisin vielä paremman.
En syö mitään lääkkeitä, on hauskempaa itellä kun on sekaisin kuin seinäkello.
mut ei tuo 14:kaan kuulosta pahalta. Ja sehän kuuluu diagnoosiin että henkinen kehitys on jäänyt kesken.
Ainahan sitä voi käsittelyä pitkittää ja en ookkaan koskaan ollut mielentilatutkimuksessa, se vois olla hauskaa. Mulla kun on tää diagnoosi, tiiä vaikka saisin vielä paremman.
En syö mitään lääkkeitä, on hauskempaa itellä kun on sekaisin kuin seinäkello.
Sä oot kyllä todellinen huumoriveikko, se on sanottava.
jättäisin vesihanan koko jouluksi auki. Mutta hellanhan voi aina jättää päälle ja sanoo että unohtu.
aattelin että käännän kaikki hellan levyt päälle ja lähden menemään kämpästäni. En mä muistaakseni tehnyt sitä kun ei oo kukaan mitään maininnut. Paljon on tuomio murhapoltosta?
jos haluat halveksuntaa ja epäkunnioittavaa suhtautumista, niin noin se onnistuu, arvostusta, välittämistä ja ystävyyttä ei kyllä tarjoilla, mutta tuskin sellaisia asioita arvostatkaan. Toivottavasti voit olla edes onnellinen, minä en tuolla tavoin käyttäytymällä voisi.
materiasta, enkä kaipaa kenenkään hyväksyntää koska se luo vaan turhaa vastavuoroisuuden taakkaa.
siellä varmasti muitakin kuin sinä. Saatte taistella toisianne vastaan, ei tarvitse hakea hyväksyntää. Haette vain paikkaanne hierarkiassa kuin eläimet.
Mitään en jätä kostamatta.