Ihanaa ensi viikolla menee plussalle. Pakkaset helppaa edes hetkeksi
Kommentit (17)
Mä olen niin kärsinyt näistä pakkasista. On ihanaa jos ne jo pian helpottavat. Pääsevät lapsetkin vaikka hiihtämään!
Mä olen niin kärsinyt näistä pakkasista. On ihanaa jos ne jo pian helpottavat. Pääsevät lapsetkin vaikka hiihtämään!
niitä olette joutuneet kestämään? Meillä on ollut viime viikon vain -10 ja kovin pakkanen on tainnut olla hädin tuskin -20.
Mulle alkaa riittää jo. Ei pysty olemaan ulkona ollenkaan.
mutta tuntui paljon kylmemmältä koska tuuli. Naama oli ihan jäässä puolessa tunnissa
En valita, kerroin vain faktan :)
Silloin ulkoilusta ei yhtään nauti ja koko hiihtämisen idea menee pilalle.
Mulle alkaa riittää jo. Ei pysty olemaan ulkona ollenkaan.
pakkanen teillä... muahhahhaa
niitä olette joutuneet kestämään? Meillä on ollut viime viikon vain -10 ja kovin pakkanen on tainnut olla hädin tuskin -20.
Koko ajan on ollut yli -10 astetta. Keskimäärin -17 yleisimmin.
tervetuloa kokeilemaan miltä tuntuu kun tulee avomereltä
-17? Minusta KOVA pakkanen on vasta tuossa -30 tietämillä, -20 on ihan normaali talvikeli.
-17? Minusta KOVA pakkanen on vasta tuossa -30 tietämillä, -20 on ihan normaali talvikeli.
t nro 11
täällä kun tuulee niin hemmetisti, niin tuo 10 pakkasastetta tuntuu todella kamalalta
Meilläpäin tuollaiset pakkaset ovat aika harvinaisia olleet tähän asti. Asun tarkoituksella etelä-Suomessa.
oli viikonlopun ajan noin -15. Kyllä ulkoiltiin lasten kanssa ihan normisti. Asummekin kyllä täällä sisämaassa, että ei takuulla ole tuulikaan semmoinen, mitä rannikolla. En välttämättä ehdoin tahdoin haluaisi lähteä kokeilemaan sitä avomereltä puhaltavaa viimaa...
En välttämättä ehdoin tahdoin haluaisi lähteä kokeilemaan sitä avomereltä puhaltavaa viimaa...
vaikka olisi -30! Huivia vaan naaman eteen
Mitä veikkaat ap, tuleeko super mysky? Sen vaikutuksestahan sanovat tuon lämpötilan nousevan.