Naimisissa olevat.
Paljonko häänne noin suurin piirtein tulivat maksamaan?
Kysyn tätä koska itse haluaisin mennä vihdoin ja viimein mieheni kanssa naimisiin. Mies on samaa mieltä, mutta hänen mielestään meidän ns. budjekti ei anna periksi. Maistraatissa en haluaisi mennä, kuitenkin toivoisin saavani edes jonkinlaiset hienommat häät. En tarkoita että pitäisi olla kaikenmaailman hienouksia, mutta kuitenkin. Hankalalta kuullostaa.
Voitte myös kertoa millaiset teidän häänne olivat?
Kommentit (24)
Vietettiin vanhempien luona, tehtiin itse ruoat, kutsut ja puvunkin tein itse. Tuohon hintaan tuli myös hotelliyö, miehen pukuvuokra, kukat, kampaaja ja sormukset ja valokuvaus.
Parikymmentä ihmistä oli vieraana.
Vietettiin ihanat talvihäät tunnelmallisessa vanhassa kartanossa (joka oli vuodenajan vuoksi edullinen vuokrata), mukana 40 vierasta. Saatiin kaikki mitä toivottiin, pienehkön budjeytin vuoksi päädyttiin pitämään pienehköt häät. Ei haluttu tinkiä puvuista ym. Häälahjarahoilla päästiin 4 päivän kaupunkilomalle 5 tähden hotelliin, upea ja ikimuistoinen matka ja häät! :)
Aina ei tartte mielettömiä summia häitten järjestämiseen, eikä edulliset häät tarkota niukkoja juhlia. Itse tekemällä saa paljon aikaseksi. Panostettiin juhlapaikassa kynttilätunnelmaan, loi juhlan tuntua huimasti kirpakkaan talvi-iltaan.
Ja syömään menimme niin, että vieraat kustansivat ITSE ruokansa. Hui kauheaa...
Eli sormuksineen, pukuineen häät maksoivat varmaan jonkun 2500 mk.
Ensi kesänä niistä tulee 10 v.
maksoi n.300e..mentiin maistraatissa,mutta oltiin hotellissa hääyö ja käytiin new yorkissa häämatkalla niin ne maksoivat eniten=)
kavereille pidettiin juhalt joihin ruoka+juomat maksoivat joku 300e