Mies kysyy! Onko normaalia että kiihotun
niin paljon että tulen vaimoni reisille ja persvakoon? En löydä enkä ehdi etsiä tietä oikeaan reikään vaan yli-innostupäissäni laukean vähän mihin sattuu?
Tämä EI ole ongelma vaan olen halukas tietämään onko muilla vastaavaa "ongelmaa" ?
Kommentit (24)
Tämä EI ole ongelma vaan olen halukas tietämään onko muilla vastaavaa "ongelmaa" ?
Olisi varmaan kiva saada se luikku joskus sisäänkin....
Mua ärsyttää, kun mies panee kaks minuuttia ja tulee. Vetää kuin kani ja se tuntuu minusta todellakin siltä, kuin olisin joku panopuu vaan.
Tosin nuolee pillua korvikkeeksi ja siitä tykkään kyllä:)
en tiedä onko vaimolle ongelma, uskon ettei se voi olla ongelma
Jos vain silloin tällöin ja teet selväksi että vaimosi nyt vain on niin kiihottava, niin tuskimpa loukkaantuukaa jos muuten on normaali kestävyys.
mutta joskus käy niin että "huomaamattani" olenkin rynkyttänyt sisäreittä tai parsvaon läheisyyttä... tuntuu että vaimoni ei tykkää siitä ja useimmiten saankin tyydytettyä vaimon mutta joskus käy näin...
ap
kyllä mun mielestä aikuisen miehen pitää pystyä pidätteleen simensyöksyään jonkun aikaa, vaikka olisi kuinka kiihottunut naisestaan.
En mä ainakaan nauttisi, jos miesystäväni ruikkailis reisille jo ennenku olen itse päässyt mukaan toimintaan...
ja olen ollut vaimoni kanssa 9 vuotta ja hän saa minut niin yli-innokkaaksi välillä että tulen mihin tahansa...
kun lueskelen 11cm miehen juttuja. Tuun ain milloin sattuu ja minne vain. Riittää että luen 11cm miestä.
Enkä edes ole homo. En käsitä tätä. Uskon vakaasti että 11cm mies on av-mamma.
kuka tuolla seksipuole´lla edes käy?
Jos noin nopeasti mies tulee, se on ihan ok, ei kai sille mitään voi. Pääasia, että sen naisenkin jollain keinoin tyydyttää.
tosiaan ei kauheen usein käy et panen reittä mut joskus huomaamattani saattaa köydä niin kun olen innoissani perseenreiästrä ja pillusta.
ihanku olisit joku teini ekaa kertaa hommissa???
ihanku olisit joku teini ekaa kertaa hommissa???
mutt hei mieti, jollei mies reikää löydä...?!
Moi,
empä usko että tuo on vaimollesi isokaan ongelma, jos tosiaan sitä sattuu vain silloin tällöin. Jos olis joka kerta, niin kyllä mua ainakin haittais jos ei itse sais mitään. Eikä sitä oikeaa kalua ja panoa sormet tai nuolemiset korvaa.
Onko vaimo kommentoinut asiaa jotenkin?
Kiva vaan että oma vaimo innostaa edelleen:)
Niin ja on ihan av-asiaa. Suurin osa av-mammoistakin on sitä seksiä harrastanut, believe it or not.
Ei todellakaan mikään pelkästään teinipoikien ongelma.
Itse olen huomannut, että tulee liikaa intoa ja herkkyyttä jos seksiä on harrastettu liian harvoin. Nuorena se ei hatannut kun jaksoi toisen kerran heti perään.
Jos usein, niin oletko varma että asia EI ole ongelma.. vaimollesi?