Mies kysyy! Onko normaalia että kiihotun
niin paljon että tulen vaimoni reisille ja persvakoon? En löydä enkä ehdi etsiä tietä oikeaan reikään vaan yli-innostupäissäni laukean vähän mihin sattuu?
Tämä EI ole ongelma vaan olen halukas tietämään onko muilla vastaavaa "ongelmaa" ?
Kommentit (24)
mutta joskus käy niin että "huomaamattani" olenkin rynkyttänyt sisäreittä tai parsvaon läheisyyttä... tuntuu että vaimoni ei tykkää siitä ja useimmiten saankin tyydytettyä vaimon mutta joskus käy näin...
ap
Siis et löydä perille? Kannattaisko pitää valot päällä jos anatomian tuntemus pelkän kosketuksen perusteella on tuota luokkaa.
kyllä mun mielestä aikuisen miehen pitää pystyä pidätteleen simensyöksyään jonkun aikaa, vaikka olisi kuinka kiihottunut naisestaan. En mä ainakaan nauttisi, jos miesystäväni ruikkailis reisille jo ennenku olen itse päässyt mukaan toimintaan...
samaa mieltä!
joko kiihottelet itseäsi tuntitolkulla ja kun rupeatte asiaan olet liian valmis tai teillä on sitten liian harvoin seksiä. Ja kuitenaan et taida olla tarpeeksi jämäkkä ja iso, koska et löydä perille asti vaan jo pieni hankaus saa lastin lentämään. Valot päälle ja mieti vaikka työasioita kun meinaa irrota.
Jos olet vielä kovin nuori teini, niin kai tuollainen voi olla normaalia. Ajan mittaan opit hallitsemaan omaa kehoasi ja nauttimaan yhteisestä seksistä.