Onko huutonetin 'peukuttomat' myyjät
Kommentit (13)
Mutta ei peukuttomuus tarkoita muuta kuin että käyttäjä ei ole tunnistautunut. Huuto.netin ylläpitokaan ei siis varmuudella tiedä hänelle muuta henkilöllisyyttä kuin minkä käyttäjä on rekisteröityessään ilmoittanut, eli voi olla vaikka Aku Ankka. Harvoin toki näin on. Tunnistautuneen (peukun) henkilöllisyys tarkistetaan esim. pankkitunnuksilla.
todennäköisyys siihen on, kuin tunnistautuneella eli peukullisella on.
mutta sen mitä oon kuullu, niin huijari voi olla luotettavan oloinenkin myyjä.
Joillain huijareilla voi olla siis muita profiileja, joilla peukuttavat ja kehuvat itseään..
mä oon sillälailla huijari, että teen kauppaa yhdessä mieheni kanssa, vaikka tunnus on vain miehen nimellä. kaupoissa kylläkin 100% rehellinen.
mutta mitenkäs ostat kun peukuton on saanut vain yhden palautteen (posit.) ja myynnissä on kuitenkin vaikka kuinka paljon?
ap
Mutta ei peukuttomuus tarkoita muuta kuin että käyttäjä ei ole tunnistautunut. Huuto.netin ylläpitokaan ei siis varmuudella tiedä hänelle muuta henkilöllisyyttä kuin minkä käyttäjä on rekisteröityessään ilmoittanut, eli voi olla vaikka Aku Ankka. Harvoin toki näin on. Tunnistautuneen (peukun) henkilöllisyys tarkistetaan esim. pankkitunnuksilla.
minulla "peukku" vanheni lokakuussa, uutta en ole maksanut.. kai peukullisissakin voi huijareita olla, ihan yhtälailla.
mutta mitenkäs ostat kun peukuton on saanut vain yhden palautteen (posit.) ja myynnissä on kuitenkin vaikka kuinka paljon?
apMutta ei peukuttomuus tarkoita muuta kuin että käyttäjä ei ole tunnistautunut. Huuto.netin ylläpitokaan ei siis varmuudella tiedä hänelle muuta henkilöllisyyttä kuin minkä käyttäjä on rekisteröityessään ilmoittanut, eli voi olla vaikka Aku Ankka. Harvoin toki näin on. Tunnistautuneen (peukun) henkilöllisyys tarkistetaan esim. pankkitunnuksilla.
ainakaan ole. Olen myynyt nyt niin harvakseltaan etten ole viitsinyt peukkua hommata
kaikki joulukuulta, eli kenties on niin uusi myyjä ettei palautetta ole ehtinyt kertyä
ap
Kauppoja takana yli 300 ja jokaisesta positiivinen palaute. Olen siis sangen luotettava. En halua periaatteesta maksaa mitään Huutiksen käytöstä, ja siksi en tunnistaudu.
Näyttäis olevan vanhoja kauppoja kaikki joulukuulta, eli kenties on niin uusi myyjä ettei palautetta ole ehtinyt kertyä
ap
T: peukuton