Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuitko Joulupuu-keräykseen?

Vierailija
18.12.2010 |

En ollut aikaisemmin tuohon missään törmännyt mutta nyt osallistuin ja sain hyvän mielen. Toivottavasti lahjan saajakin saa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna kyllä vein kaksi pakettia (tytölle ja pojalle)

Vierailija
2/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on neljä lasta ja olemme köyhä perhe. Seurakunnan diakoni pyysi osallistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meille tuodaan maanantaina joulupuu-paketit lapsille. Kiitos niista jo etukateen!

Vierailija
4/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein joulupuu-keräykseen 10 lahjaa. Rakastan joululahjojen ostamista ja tuntuu mukavalta ilahduttaa myös tuntemattomia lapsia.

Vierailija
5/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vain yhden lahjan, mutta tästä se lähtee

Vierailija
6/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampna jouluna olen 1-3 pakettia laittanut, nyt jätin vuodeksi väliin.

Vierailija
7/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne paikat on sillai et en pääse hakemaan lappua ja sit viemään vielä lahjoja. Ihan liian harvassa!

Vierailija
8/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakea lapsellemme paketti.

En tiedä millä perusteella lahjan saajat valitaan? On toki ihanaa ja olen erittäin kiitollinen, enkä kehtaa kieltäytyä, koska lapsellehan se on.. Enkä sitten tiedä saisiko sitä kukaan enemmän tarvitseva.

Eihän ne siellä sosiaalivirastossa voi tietää kenen sukulaiset upottavat lapset lahjoihin, vaikka vanhemmat olisivatkin hakeneet kuluneen vuoden aikana toimeentulotukea.

Vierailija
9/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähin olisi ollut Sellossa, ja inhoan yli kaiken ajaa sinne, kun se on aina täynnä ja parkkihallin paikat tosi ahtaita, ahdistaa koko ajatuskin. Eikä mitään asiaa muutenkaan sille suunnalle. Jos olisi ollut Isossa Omenassa, olisin osallistunut.

Vierailija
10/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sokkona sitten vain valitsin lahjan ja kirjoitin paketin päälle, mitä sisältää. Näinkin voi siis tehdä.

ne paikat on sillai et en pääse hakemaan lappua ja sit viemään vielä lahjoja. Ihan liian harvassa!

Vierailija
11/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego pakkauksia, jotka ainakin meidän perheessä on niitä suosituimpia lahjoja. Toivottavasti tuottavat iloa saajille. Ensimmäistä kertaa osallistuin, mutta en varmasti viimeistä.

Vierailija
12/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on tullut meidän perheelle jo perinne, sen jälkeen kun saimme eräänä vuonna itse sitä kautta paketit lapsillemme.

veimme 4 pakettia, yhden kultakin perheenjäseneltämme.

Vierailija
13/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sydämen pohjasta saakka kaikille keräykseen osallistuneille. Ehkä jonkin teidän lahja ilahduttaa minun lapsiani aattona :) Kyllä se sydäntä lämmittää, että näin ihania ihmisiä on, jotka haluavat sitä joulumieltä jakaa muillekin. Olemme kahtena edellisenä vuonnakin saaneet sieltä lahjat ja kyllä se on lapsille ollut aivan mahtava juttu. Itse pystyn yhdet pienet lahjat jokaiselle ostamaan... On siis ihana lisä lapsille nämä lahjoitetut lahjat :)

Vierailija
14/16 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuli todella hyvä mieli...

Vierailija
15/16 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemällä paketilla ja tuli niiiiin hyvä mieli. Itkua sai taas pidätellä paketoidessa ja kuusen luota lähtiessä.

Ihana asia tuollaiset keräykset!

Vierailija
16/16 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Joensuussa tämä keräys ollut. Olen jotakin ostellut kuitenkin, koska jollakin voi olla huonommin, kuin meillä.

Viime vuonna ohitin keräyksen ja nyt vein ne muutamat lahjat. Plus muutama muukin.

Oli helppo viedä, koska keräyspaikkoja oli niin paljon ja pienellä alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän