Osallistuitko Joulupuu-keräykseen?
En ollut aikaisemmin tuohon missään törmännyt mutta nyt osallistuin ja sain hyvän mielen. Toivottavasti lahjan saajakin saa.
Kommentit (16)
minulla on neljä lasta ja olemme köyhä perhe. Seurakunnan diakoni pyysi osallistumaan.
mutta meille tuodaan maanantaina joulupuu-paketit lapsille. Kiitos niista jo etukateen!
vein joulupuu-keräykseen 10 lahjaa. Rakastan joululahjojen ostamista ja tuntuu mukavalta ilahduttaa myös tuntemattomia lapsia.
Vein vain yhden lahjan, mutta tästä se lähtee
Useampna jouluna olen 1-3 pakettia laittanut, nyt jätin vuodeksi väliin.
ne paikat on sillai et en pääse hakemaan lappua ja sit viemään vielä lahjoja. Ihan liian harvassa!
hakea lapsellemme paketti.
En tiedä millä perusteella lahjan saajat valitaan? On toki ihanaa ja olen erittäin kiitollinen, enkä kehtaa kieltäytyä, koska lapsellehan se on.. Enkä sitten tiedä saisiko sitä kukaan enemmän tarvitseva.
Eihän ne siellä sosiaalivirastossa voi tietää kenen sukulaiset upottavat lapset lahjoihin, vaikka vanhemmat olisivatkin hakeneet kuluneen vuoden aikana toimeentulotukea.
lähin olisi ollut Sellossa, ja inhoan yli kaiken ajaa sinne, kun se on aina täynnä ja parkkihallin paikat tosi ahtaita, ahdistaa koko ajatuskin. Eikä mitään asiaa muutenkaan sille suunnalle. Jos olisi ollut Isossa Omenassa, olisin osallistunut.
Ihan sokkona sitten vain valitsin lahjan ja kirjoitin paketin päälle, mitä sisältää. Näinkin voi siis tehdä.
ne paikat on sillai et en pääse hakemaan lappua ja sit viemään vielä lahjoja. Ihan liian harvassa!
Lego pakkauksia, jotka ainakin meidän perheessä on niitä suosituimpia lahjoja. Toivottavasti tuottavat iloa saajille. Ensimmäistä kertaa osallistuin, mutta en varmasti viimeistä.
siitä on tullut meidän perheelle jo perinne, sen jälkeen kun saimme eräänä vuonna itse sitä kautta paketit lapsillemme.
veimme 4 pakettia, yhden kultakin perheenjäseneltämme.
ihan sydämen pohjasta saakka kaikille keräykseen osallistuneille. Ehkä jonkin teidän lahja ilahduttaa minun lapsiani aattona :) Kyllä se sydäntä lämmittää, että näin ihania ihmisiä on, jotka haluavat sitä joulumieltä jakaa muillekin. Olemme kahtena edellisenä vuonnakin saaneet sieltä lahjat ja kyllä se on lapsille ollut aivan mahtava juttu. Itse pystyn yhdet pienet lahjat jokaiselle ostamaan... On siis ihana lisä lapsille nämä lahjoitetut lahjat :)
seitsemällä paketilla ja tuli niiiiin hyvä mieli. Itkua sai taas pidätellä paketoidessa ja kuusen luota lähtiessä.
Ihana asia tuollaiset keräykset!
täällä Joensuussa tämä keräys ollut. Olen jotakin ostellut kuitenkin, koska jollakin voi olla huonommin, kuin meillä.
Viime vuonna ohitin keräyksen ja nyt vein ne muutamat lahjat. Plus muutama muukin.
Oli helppo viedä, koska keräyspaikkoja oli niin paljon ja pienellä alueella.
viime vuonna kyllä vein kaksi pakettia (tytölle ja pojalle)