Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyv ä pyrstö, pyrkikää tähän.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä ei ole raskauksia haittaamassa. Miksiköhän?

Vierailija
42/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan luonnollisesti sen mitä saan, ja saan huomattavan hyviä takalistoja jos tahdon.

Valintatilanteessa kahden tasavahvan ehdokkaan välillä valitsen paremman takapuolen. Niin tekisit sinäkin, ja te kaikki muutkin.

Alistankohan nyt siis naisia, kun he "tyytyvät" minuun, että takapuolessani on muutama näppylä? Hehän kuitenkin saisivat kenet tahtovat, eikö totta?

Täytyykö minun siis tuntea syyllisyyttä siitä, että nainen ei valinnutkaan sitä itseään pinkeäksi treenanutta karjua, vaan tällaisen tavallisen näköisen miehen joillakin muilla kuin ulkonäköperusteilla?

Pitääkö minun siis sääliä miesmalleja, joilta minut valinneet naiset ovat ikäänkuin epäreilusti pois, sillä kyseessähän on kamppailu rajallisista resursseista ja nollasummapeli?

6

Miksi mies on niin hanakka vaatimaan naiselta jotain mihin itsellä ei rahkeet riitä? Tätä jaksan aina ihmetellä...ei me naisetkaan pidetä läskivatsoista saati näppyläisistä takalistoista joten tehkää jotain ketjun miehet asialle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinoilla ja harrastat lyhyitä seksisuhteita! Oletko koskaan rehellisesti miettinyt mistä johtuu että olet vielä vapaana? Kyllähän älykkäät miehet on varattuja aina!

Vierailija
44/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos näppyläperseelle löytyy naisia mutta minä en sellaiseen vatsakkaaseen koskisi pitkällä tikullakaan...ja joo olen ihan tyytyväinen omaan takalistooni. Mulla on jo älykäs ja hyvävartaloinen mies!

Vierailija
45/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittavat naiset huomaavat kannattavansa sellaista ajatusta, että ruman ihmisen ei tulisi saada petikumppanikseen kaunista ihmistä.....

:D :D :D

Vierailija
46/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on omasta valinnastani. Kiinnostuneita naisia olisi ollut ja on.

6

Sinä näppyläperse joka ilmeisesti olet vielä vapailla markkinoilla ja harrastat lyhyitä seksisuhteita! Oletko koskaan rehellisesti miettinyt mistä johtuu että olet vielä vapaana? Kyllähän älykkäät miehet on varattuja aina!

Vierailija
47/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ihan tavallinen takamus mulla onkin. tosin mulle riittää tämä yksi...joten miksi mun täytyisi pyrkiä yhtään mihinkään? Ei kovin älykäs avaus tämä...

Vierailija
48/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrstö leviää siinä koneella iatuessanne ja vielä joulukin tulossa ja kinkku maistuu.

Vierailija
49/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on sitä ettei kukaan tasokkaampi nainen ole sinua kelpuuttanut eikä sulle tasoisesi kelpaa joten olet tuomittu elämään yksin loppuelämäsi. Sitten vaarina vatsasi kanssa mietit että miten tässä näin pääsi käymään.

Vierailija
50/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo älykäs ja hyvävartaloinen mies!

Vierailija
51/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä Tanelta tai tältä "älykkäältä" näppyläperseeltä vastausta kuulunut! Odotan innolla...

Vierailija
52/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kirjoita, kuten hän kirjoittaa.

Älkään nyt hyvät siskot menkö jonkun "Tarja"-trollin ansaan.

Vierailija
53/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN halua tähän elämäntilanteesi parisuhdetta.

EN lähde kanssasi mihinkään tasokeskusteluun, mene Laasasen blogiin, jos tahdot sitä vääntää. :D

6

Niin niin ainahan se on vain oma valinta! Todellisuus on sitä ettei kukaan tasokkaampi nainen ole sinua kelpuuttanut eikä sulle tasoisesi kelpaa joten olet tuomittu elämään yksin loppuelämäsi. Sitten vaarina vatsasi kanssa mietit että miten tässä näin pääsi käymään.

Vierailija
54/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan ampumahiihtoa, hyvän näkösiä peffoja niillä miehillä.

Vierailija
55/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vatsa ja näppylät lähtevät uudella ruokavaliolla ja lisäämällä liikuntaa!Ei kukaan nainen todellakaan haluaisi vatsakasta näppyläistä miestä t. hyväpepainen nainen joka syö myös oikein

Vierailija
56/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa väittänyt, että tuohon pitäisi pyrkiä. Tane vastaa omista sanomisistaan.

6

Eipä ole vielä Tanelta tai tältä "älykkäältä" näppyläperseeltä vastausta kuulunut! Odotan innolla...

Vierailija
57/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon melua tyhjästä...tai siis tyhjät kattilat koliseevateniten vai miten se menikään?

Vierailija
58/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heille kelpaa se vähemmän komeakin jos muuten arvot kunnossa. Tosin tuskin näppyläperseen lyhytaikaiset baarikumppanit ovat mukaan älyn takia lähteneet vaan ihan muista syistä. Eikä se peppukaan haitaa pimeässä.

Vierailija
59/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että kaikille tätä ketjua lukeville ihmisille - varsinkin nuorille - ovat vahingollisia esittämäsi "kukaan" ja "kaikki" -tyyppiset absoluuttiset väittämät. Siksi haluan oikaista ne. Muuten en vaivautuisi edes vastaamaan tähän henkisesti ala-arvoiseen rääpäisyysi.

Olen tyytyväinen elämääni näin, ja se on tärkeintä. En koe mitään tarvetta minkäänlaiseen elämäntaparemonttiin. Syön jo nyt terveellisesti ja elän muutenkin terveellistä elämää.

6

se vatsa ja näppylät lähtevät uudella ruokavaliolla ja lisäämällä liikuntaa!Ei kukaan nainen todellakaan haluaisi vatsakasta näppyläistä miestä t. hyväpepainen nainen joka syö myös oikein

Vierailija
60/63 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitteistä tai mielipiteistäni on mielestäni väärin tai epäterve, ja miksi?

Minua aidosti kiinnostaisi mistä asenteesi/asenteenne kumpuaa.

6

Vähän vaikuttaa siltä tuota näppyläpersettä lukiessani että... paljon melua tyhjästä...tai siis tyhjät kattilat koliseevateniten vai miten se menikään?