Hyv ä pyrstö, pyrkikää tähän.
Kommentit (63)
<a href="http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/4torstai/seksi/takapuoli/880421…" alt="http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/4torstai/seksi/takapuoli/880421…">http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/4torstai/seksi/takapuoli/880421…;
Ihan kuin mammojen mahat raskauven jälkeen. T.Tane.
Olen valitettavasti huono vastaamaan miesten takapuolia koskeviin kyselyihin, sillä en koe niitä eroottisiksi. Siksi en osaa arvioida linkitetyn miehen takapuolen huonoutta tai hyvyyttä.
Minulle riittää oma näppyläinen pyllyni, joka on kyllä melko tavalla saman muotoinen kuin linkissä. Tähän varmasti vaikuttaa urheiluharrastukseni.
23 eli siis 6.
tänne retostelemaan miten tykkäät hyvistä pyrstöistä vaikka itselläs on tyypillinen suomalaisen miehen näppyläinen valkoinen lattaperse!Eikös se ole päivänselvää että kaikki tykkäävät hyvistä perseistä ja sunkin olis syytä tehdä sille takalistolles jotain. Katsos kun me naisetkin tykätään älykkäistä miehistä joilla on kiva takamus! Tunnen paljon älykkäitä miehiä etkä sä kyllä kuulu siihen joukkoon vaikka suuret luulot itsestäs onkin :)
vaikka mies oliskin älykäs. tosin moni mies luulee sitäkin olevansa vaikka todellisuus on kaukana siitä. Tämä just on miesten tyypillinen piirre...kuvitella itsestään totaalisen liikoja :D . t.hyväpepainen nainen
menepä nyt runkulle vaan jos löydät sen vehkees sieltä valkoisen ihran alta :D
Sinä et pysty esittämään älystäni minkäänlaista järkiperäistä argumenttia tämän informaation perusteella.
Yritys on kyllä kova - tahdot loukata, ja ymmärrän että se johtuu siitä, että oma takalistosi ei ole kuvan mukainen, ja koet alemmuutta.
Ymmärrän epämiellyttävän käytöksesi syyn, vaikkakaan en hyväksy itse käytöstä.
6
Suurin osa ihmisistä on ulkonäöltään keskivertoja tai jopa katsantotavasta riippuen hieman rumia. Rakastavaa paria eivät toisen vähäiset puutteet kuitenkaan haittaa lainkaan puolin tai toisin.
Suurin osa suomalaisista seksiä harrastavista pareista on lievästi tai hieman enemmän ylipainoisia. Silti nämä parit nauttivat seksistä paljonkin, puolin ja toisin. Niin myös minäkin olen parisuhteissani tehnyt.
Halusin korjata väitteesi, sillä se voi olla täällä palstailevalle nuorisolle vahingollinen.
6
aika harva kaunis nainen oikeasti nauttii petipuuhista ruman näppyläisen miehen kanssa vaikka mies oliskin älykäs. tosin moni mies luulee sitäkin olevansa vaikka todellisuus on kaukana siitä. Tämä just on miesten tyypillinen piirre...kuvitella itsestään totaalisen liikoja :D . t.hyväpepainen nainen
se kun on mun makuuni vähän liian kulmikas ja mun kauniin pyöreä...sen verran paljon saan kehuja siitä että tiedän kyllä sen tason mutta tosin mun elämässäni näyttelevät suurempaa roolia paljon suuremmat asiat :) siksipä voinkin sanoa ettet sä näppyläperse mitenkään älykkäältä mieheltä vaikuta.
pyllyn muoto on hyvin alhaalla minunkin listallani, paitsi silloin jos puhutaan lyhyistä seksisuhteista. Silloin valitsen hyvän pyllyn henkisten kykyjen kustannuksella, jos sellaisen valinnan joutuu suorittamaan.
6
se kun on mun makuuni vähän liian kulmikas ja mun kauniin pyöreä...sen verran paljon saan kehuja siitä että tiedän kyllä sen tason mutta tosin mun elämässäni näyttelevät suurempaa roolia paljon suuremmat asiat :) siksipä voinkin sanoa ettet sä näppyläperse mitenkään älykkäältä mieheltä vaikuta.
Naiset käy kierroksilla. Purampa vähän tuota näppyläpeban viestiä.
Kriteerit parinvalinnassa ovat siis järjestyksessä:
1. Älykäs
2. Mielenkiitoinen
3. Avoin
4. Iloinen
5. Hyvännäköinen
Miten tämä on mielestänne väärä järjestys, naiset? Miten se tekee tuosta miehestä tyhmän?
Sitä sietää pohtia mutta joka tapauksessa olen omaan takalistooni oikein tyytyväinen eikä ole tarvinnut tyytyä näppyläperseisiin saati vatsakkaisiin miehiin. Oma mies on pitänyt itsestään huolta :) sinä näppyläperse joka harrastat lyhyitä seksisuhteita ...haluavatko ne hyväperseiset naiset seksiä pimeässä? Meillä kun on aika hyvä tuo mielikuvitus :) mutta vaikka sille takalistollesi etvoisikaan mitään voisit kyllä sen vatsan eteen tehdä jotain...se kun haittaa naisen seksihaluja ja myöhemmin myös erektiotasi!
ei kiinnosta Tanet eikä näppyläperseet...mä haluan vaan laadukasta enkä harrasta lyhyitä suhteita en komeiden enkä vähemmän komeiden miesten kanssa.
Tätä jaksan aina ihmetellä...ei me naisetkaan pidetä läskivatsoista saati näppyläisistä takalistoista joten tehkää jotain ketjun miehet asialle!
Kitos muistutuksesta.
Pyrinkin tekemään asialle jotakin, ja minulla on tosiaankin ylipainoa melko vähän. Vatsani on todennäköisesti huomattavasti pienempi kuin kuvittelet.
6
Täällä yksi laittamasi kuvan kaltainen nainen :) Kiinnostaisiko tavata? Mutta laita ensin oma kuvasi niin katson vastaatko tasoani.
silti vaan löytyy petistä mies jolla kaunis pepa on joten miksi mun pitäis pyrkiä samaan? Siksikö kun Tane niin ehdottaa? Ei mulla ole mitään tarvetta miellyttää Tanea. Millainen takamus sulla Tane on? Entä'muu vartalo?
Tottakai satunnaisissa panoissa ulkoset seikat on tärkeimpiä.
Ja rehellisesti, minä itse ihastuin mieheni pieneen ja kiinteään pyrstöön. Itse olen tällanen lonttaperse, löytyy pyöreyttä, mutta myöskin leveyttä ihan nokko. Oon kyllä muutenkin läski, mieheni kroppa sen sijaan on luonnostaan jäntevä ja upea!
Ehkä mie oon sitten niitä, joissa ihastutaan siihen luonteeseen :D Tai no joo, on mulla aika hyvä pärstä sentään kompensoimaan tätä ruhoa ja mies vielä sattuu pitämään tällasista vähän tuhdemmista tädeistä. Ehkä siksi ku se ei oo ite joutunu koskaan tekeen töitä kroppansa eteen, niin se ei silleen sitte samalla lailla osaa arvostaa tollasta timmiyttä. Ehkä se onki oikeesti joku pervo...Sellanen läskistyttäjä.
pyllyn muoto on hyvin alhaalla minunkin listallani, paitsi silloin jos puhutaan lyhyistä seksisuhteista. Silloin valitsen hyvän pyllyn henkisten kykyjen kustannuksella, jos sellaisen valinnan joutuu suorittamaan.
6
Jokaiselle tätä keskustelua lukevalle on päivänselvää, mistä itsetunnon halkeamasta nämä "sä oot tyhmä" -kommentit vuotavat.
Teillä on tuskin kovinkaan paljon näyttöä minun tyhmyydestäni näiden viestien perusteella. Jos taas pidätte kirjoittamiani mielipiteitä liian suorasukaisena tai epämiellyttävänä, on kyse täysin toisesta asiasta.
Tykkään hyvistä pyrstöistä, ja kyllä, takapuolessani on näppylöitä.
On melko merkillistä, että kaikilla tähän keskusteluun vastanneista naisista on esimerkillisen loistava takapuoli. Kokemukseni mukaan tämä ei ole kovinkaan yleistä.