Mulla viikon flunssa, crp 20, en päässyt lääkäriin....
Kiva lukea tuollaisia juttuja, että ihminen kuolee, yritettyään lääkäriin useita kertoja.
Eilen kävin sairaanhoitajan vast.otolla joka otti pika crp:n, sanoi, että virusta on, lepäilet vaan...
Mun olo ei ole tuosta ainakaan kohentunut..miten sairas pitää olla, että pääsee lääkärille?
Kommentit (47)
ihmerohtoja. Vai aattelitko että jos se sulle antibiootit antais?
Just sunkaltaises kuormittaa julkisen terveydenhuollon, heti kun nuhaa vähän pukkaa ollaan lääkäriaikaa vaatimassa kun ollaan ihan justiinsa kuolemassa...
Loppuihan se, mutta nyt on sitten ikuinen kammo antibiootteja kohtaan. Nykyisin vedän päivittäin maitohappobakteereja. No olen kyllä ollut terveempi siitä lähtien, vaikka osa lääkäreistä pitää noita ihan uskomuslääkkeinä.
tarviit lääkäriä kun crp pn yli 40 > esim. 200 voisi olla jo munuaisaltaan tulehdus 400 kuolet tod. näköisesti, ilaman lääkäriä
t. sairaanhoitaja
lapsellani oli streptokokkitonsilliitissa crp alle 8 ja bakteeri kolmella plussalla nieluviljelyssä.Ei se aina ole niin yksinkertaista.
ja crp n. 120, silloinkaan ei vielä edes kuumetta mutta muuten olin aika kipeä. Silti ihan kotihoidossa ja antibioottikuuri vaan, ei mitään hössötystä.
ja crp n. 120, silloinkaan ei vielä edes kuumetta mutta muuten olin aika kipeä. Silti ihan kotihoidossa ja antibioottikuuri vaan, ei mitään hössötystä.
Mitä se hössötys olisi ollut?
vuoden vanha ketju. Miks joku on nostanut tän ylös?