Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mogannut ja pahasti :/

Vierailija
16.12.2010 |

Meilkein saisi minut kivittää!!!

Olen eronnut lapsen isän kanssa 3 vuotta sitten, nyt yhteinen lapsemme täyttää 5v.

Koko tämän ajan olemme olleet asiallisissa väleissä, myös miehen nykyisen kanssa.

Heille syntyi kesällä lapsi ja ovat avoliitossa.

Tätä asiaa on vaikea myöntää edes täällä netissä, tuntemattomana, mutta pakko johonkin saada purettua ajatuksia :(

Emme ole kertaakaan eron jälkeen olleet missään läheisessä kontaktissa toisiimme, kunnes melkein 2kk sitten kävi "vahinko"

Mies tuli tuomaan lapsen tavaroita meille, kun tyttö oli vielä hoidossa. Kahvittelimme ja kuulumisia vaihdoimme normaalisti.

En vieläkään käsitä, miten tilanne riistäytyi käsistä.

Eksyimme samaan sänkyyn :( :(

Pari päivää sitten tein positiivisen testin!! Tämä ei voi olla mahdollista, mitään ei olisi saanut käydä eikä varsinkaan raskautta tulla.

Olen aina halunnut 2 lasta, mutta uutta miestä en ole etsinyt enkä löytänyt.

Järkevästi ajateltuna en voisi tätä lasta pitää, en mitenkään päin.

Tiedän tuon kerran jäävän ainoaksi ja nyt on tunteet sekaisin.

En ole koskaan uskonut edes harkitsevan aborttia, mutta pitämällä lapsen sotken monen ihmisen elämän :(

Tätä tunnetta ei voi edes kuvailla, inhoan itseäni jo tapahtuneesta, nyt vielä tämä.

En tiedä mitä tehdä saatika ajatella :(

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroit?

Vierailija
2/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja shokkihan se miehelle tietenkin oli.

Emme paljoa puhuneet asiasta, ei kuitenkaan edes ehdottanut aborttia.

Sovimme keskustelevamme asiasta sitten kun olen ensimmäisessä neuvolassa käynyt ja mies miettii tahollaan kuinka kertoa nykyiselle asiasta ja milloin.

Se on kuitenkin selvää, että yksin elän lasten kanssa jatkossakin. Nähtäväksi jää haluaako mies tavata uutta tulokasta, esikoisemme tapaamiset jatkuu kuitenkin normaalisti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kantanin on abortti, mutta ei siitä sen enempää.

Vierailija
4/105 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät kunnioita eivätkä arvosta toista ihmistä sitten yhtään. Tässä tapauksessa ap ei kunnioittanut exäänsä eikä hänen nykyistä naistaan joka on raskaana. Hän vain meni sänkyyn miehen kanssa tyydyttääkseen omia halujaan ja ehkä jopa nautti erityisesti siitä että tiesi miehen olevan varattu. Ja tämä mies sitten, aivan hakoteillä koko elämässään. Eroaa, ottaa uuden, panee entistään, panee nykyistään..hän nyt ei kunnioita eikä arvosta ketään tässä kuviossa.

Minä todella toivon, että menet ja kerrot exäsi naiselle, millainen ihminen sinä olet ja millainen ihminen tämä mies on. Teistä kumpikaan ei arvosta sitä naista, joka on hoitanut teidän yhteistä lasta pyyteettömästi vaikka se ei edes ole hänen. Teistä kumpikaan ei arvosta tätä naista eikä tätä syntymätöntä lasta. Joten mene, ja kerro totuus. Tuo nainen ja tuo lapsi ansaitsee elämäänsä ihmisen johon voi luottaa ja hänen ei kannata luottaa suhun eikä mieheen. Ei missään tapauksessa. Ja teidän kahden kannattaa palata yhteen, sillä te ansaitsette toisenne.

Se nyxän vauva on jo syntynyt. Ja koko sopassa ei varmasti ole viatonta osapuolta niitä lapsia lukuunottamatta. He eivät ole vastuussa vanhempiensa virheistä. Pahin sopankeittäjä on tietysti tämä mies, joka hässää missä vaan, ap:lläkin tietysti on oma osuutensa soppaan, ja nyxähän on miehen valinnut, joten osan sopasta on siis itsekin keittänyt. Aina niitä valintoja tehdessä ei nähdä/haluta nähdä toisessa niitä epämiellyttäviä piirteitä.

Vierailija
5/105 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille syntyi kesällä lapsi.

Joulu on nyt ohi ja huomenna olisi totuuden hetki käsillä.

Mies tuo lapsen huomenna ja olen jo sanonut, että meidän pitää puhua.

En meinaa salata asiaa mieheltä, mutta mies saa itse päättää kertooko nykyiselleen.

Aborttiin en kuitenkaan pysty mitenkään joten lapsi syntyy jos kaikki menee hyvin.

Olen asiaa ajatellut todella paljon enkä meinaa salailla lapselta tulevaisuudessa isäänsä.

Rankkaa tästä tulee, mutta vastuuni kannan ja toivon todellakin, että mies kantaa myös.

En siis tarkoita, että pitäisi jättää nykyinen ja palata meidän luokse vaan toivon häneltä rehellisyyttä nykyistään kohtaan, sillä tästä asiasta totuus joskus tulisi paljastumaan nykyisellekkin.

Parempi nyt kuin myöhemmin.

ap

Vierailija
6/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasitte pahoin, mutta nyt on ajateltava lapsia ja oltava rehellinen kaikille osapuolille.

Onnea tulevaan!!

Vierailija
7/105 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaneensa perheellisen eronneen miehen, jolla yhteinen lapsi eksänsä kanssa. Ja ilmeisen lämpimät välit ex-parin välillä, joten onko tuo nyt niin ihme, että siitä sänkyynkin päädytään? Sitä saa mitä tilaa ja tuotahan se monilla uusperheillä on, että sitä lisäännytään ja naidaan milloin kenenkin kanssa ja sitten ollaan lasten kanssa yhtä suurta perhettä. Vastuu on miehen ja miehen nykyisen, sinkkuna kun on ja yh, niin miksi ei ottaisi vastaan seksiä luotettavalta mieheltä?

Vierailija
8/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä takaisin :-) Sitähän ap taisi halutakkin, mutta eikö olis ap ihanaa elää ton miehen rinnalla :-)))

Vierailija
9/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli eroon painavat syyt ja sovussa ilman riitoja erottiin.

KOSKAAN ei tule sitä tilannetta, että mies takaisin meidän luokse tulisi!!

Olen tyytyväinen ollut elämään kaksin lapseni kanssa ja miestä en rinnalleni kaipaa. Tiedän tästä tulevan rankkaa, mutta olen jo yhdestä koliikkivauvasta selvinnyt ja kaikista muistakin vauva-ajan "ihanuuksista" joten tiedän tästäkin selviäväni.

ap

Vierailija
10/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun hoidatte asiaa kuin aikuiset, vaikka koko juttu lähti liikkeelle teinimeiningistä. ;) Ei raivoamista, uhkailua, syyttelyä jne. vaan ihan todella aikuismaista käytöstä. Jos vielä se nyxäkin hyväksyy tilanteen, niin sitten alan todella epäillä, josko tässä onkin meneillään provo.

Mutta ihailtavaa käytöstä teiltä molemmilta, sinulta ja mieheltä. Ette alennu solvauksiin ja syytöksiin vaan kannatte vastuun hienosti.

Vierailija
11/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä ei tapahdu kuin elokuvissa =)

Vierailija
12/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en pysty aborttiin.

En myöskään voi olla kertomatta tästä asiasta.

Miehelle kerron heti sunnuntaina kun palauttaa tyttäremme, ILMOITAN hänelle pitäväni lapsen ja annan hänen tehdä omat ratkaisunsa miten avovaimolleen tulee joskus kertomaan.

En voi elää salaillen koko elämää, ei ole reilua syntyvää lasta kohtaan.

Olipas vaikea yö

ap

Minusta tämä on hyvä ratkaisu, pidä vauva koska olet toista kuitenkin halunnut. Tyttäresi varmasti on innoissaan sisaruksesta. Mies voi ratkaista omat sotkunsa itse.

Vierailija
13/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä ei tapahdu kuin elokuvissa =)

noin se kävi mullekin :-(... Poika nyt 7 v ja exän uusi otti tilanteen hienosti :). Välillä oikein ihmettelen miten suuri sydän jollakin voi olla. Ollaan ihan hyvissä puheväleissä kaikki. Asiat puhuttiin kolmestaan halki, poikki ja pinoon niin ei jäänyt mitään hampaankoloon! Syyttelyt ja mustamaalsukset tuli kyllä täysin ulkopuolisilta ihmisiltä ja sain kuulla olevani vaikka ja mikä h**ra. Mutta sellaiset sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Riittää että itse voi katsoa suoraan peilistä omaa kuvaansa ja rehellisesti sanoa että mokattu mikä mokattu mutta siinä se ja siitä jatketaan elämää puhtaalta pöydältä :))

Vierailija
14/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen jo ratkaisuni tehnyt ja periaatteessa onnellinen odotuksestani vaikkakin sai alkunsa väärästä teosta.

Mies nyt ei voi muuta kuin hyväksyä päätökseni ja kantaa vastuunsa, mikäli olisin abortoinut hänen ei olisi koskaan pettämistään tarvinnut paljastaa.

En osaa yhtään sanoa saavatko he suhteen tämän jälkeen enää kuntoon, toivottavasti vaikka vaikeaa heillekkin tulee olemaan ja minua kohtaan ei taida enää olla ystävällinen.

Onneksi exä kuitenkin pitää lapsensa puolia ja esioinen tapaa isäänsä säännöllisesti tapahtui mitä tapahtui.

Ehkä tässä parin kk aikana selviää millainen sota tästä syttyy vielä

ap

Vierailija
15/105 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein TÄYSsisaruksen? Ei sillä kuulkaa lapsille ole merkitystä onko täys- vai puolisisarus. Sisarus kuin sisarus.

anna lapsellesi täyssisar ja kokoa itsellesi tukiverkko. eikä sinun välttämättä tarvi sanoa miehelle mitään. arvaa sitten kun arvaa.

Vierailija
16/105 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siis totta? Vauvan pitäisi olla jo syntynyt tai syntymässä pian.

Vierailija
17/105 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ettei se ap:n nykyinen mies tunnistanut Turuus, vaikka ap hiippaili kintereillä viimeisillään raskaana "rennossa kotelomekossaan"... ;)

Tai ehkä ap:lla oli jo tässä tarinassa niin vastustamaton peruukki, ettei exä voinut vastustaa.

Ettekö te, rakkaat av-mammat, tunnista tuttua kirjoitustyyliä kun sellaisen näette??

Vierailija
18/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että hyvä,hyvä?Ajatelkaa jos teidän miehet tulis kotiin joku päivä ja kertois että on saattanut exän raskaaksi ja pidämme lapsen kyllä varmaan kääntyis naamat nurinpäin..kyllä ois kirveellä töitä...

Miestä kohtaan. Hänhän se olisi minut pettänyt.

Vierailija
19/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät lapsen..tietenkin!!! Ja olet onnellinen, kun lapsellasi on oikea sisko/veli. Mun mielestä mahtava tilanne. Pyh pah, maailmassa on paljon suurempia vääryyksiä, et ole mitään pahaa tehnyt.

Ole onnellinen lapsesta :)

Vierailija
20/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ja nykyinen eroaisivat, mies ei tulisi palaamaan meidän luokse, ei vaikka tahtoisi!!

Meillä oli aikoinaan painavat syyt eroomme ja muistan ne edelleen. Olen voinut paremmin yksin lapsen kanssa.

Rankkaa tulee olemaan, mutta kaikesta selviää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi