Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako miehesi ostaa sinulle lahjoja ilman selviä ohjeita?

Vierailija
15.12.2010 |

Mä oon yrittänyt vihjata miehelle monta kertaa, mitä mulle vois joululahjaksi laittaa. Esim. kommentoinut isoon ääneen mainos kourassa, että kappas, siltä-ja-siltä kirjailijalta on tullut uusi teos, tuo kiinnostaisi lukea. Tai voivotellut, kun naamarasvani on lähes lopussa ja kohta pitäisi sitä muistaa ostaa lisää.

Nyt se sitten eilen kysyi, että mitä mä haluaisin lahjaksi, kun ei se yhtään tiedä mitä mä tarvisin tai haluaisin. Plaa. Yhtä toivottuhan se lahja näinkin on, mutta oishan se kiva jos edes vähän ois yllätysmomenttia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin mies aina kysyy mitä haluaisin ja sitten annan tarkat ohjeet mitä haluaisin. Ei kovin jännittävää, mutta järkevämpää kuin antaa toisen ostaa jotain ihan tarpeetonta.

Vierailija
2/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lahjojen ostokyky!

Sain aina muutaman paketin, joissa oli jotain mitä olin edellisten kuukausien varrella jossain kehunut. Juuri se kirja! Juuri ne korvakorut! Juuri se koriste-esine!

Ah, ai että oli ihanaa yllättyä iloisesti joka juhlapäivä.

Nyt... olen kokeillut vihjailua. Selvää vinkkailua huumorin varjolla. Aivan selviä ohjeita. Mutta silti tuntuu, ettei oikein osaa. Joillain vain ei ole mitään itseluottamusta tai käsitystä lahjojen ostosta.

Jos vaikka sanon, että naisena tykkään koruista, ja sitten on tuonut minulle riipuksen jota kehuin, niin saan sen saman sitten jokaisena seuraavana vuonna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... osaa onneksi ihan itse keksiä mulle lahjat. :)

On se ihana

Vierailija
4/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta... onneksi minulla on ihana teini-ikäinen poika, joka kaverien lahjojen lisäksi kantaa huolta myös sisaruksista ja vanhasta äidistään ja ostaa lahjoja minullekin...