Nyt on kaupunkiasunto pimeänä.
Lähdettiin papan kotiseuduille Lappiin viettämään 70v synttäreitä.Päivittelen tietoja kännykästä,miten matkamme sujuu.Tosiaan matkalla mukana myös melkein 10v kuollut esikoisemme Otto sekä nuorempi velipuoli mukana.
Kävi tuossa tosiaan 10v sitten niin etten minä lääkärinä ymmärtänyt että Otolla vakava keuhkoödeemä mikä oli viedä poikani hengen.Ihan loppumetreillä parempi puoleni ymmärsi hädän ja tilasi ambulanssin.Myöskään isäni joka lääkäri ei ymmärtänyt ensimmäisen lapsenlapsen taistelevan hengestään.Meidän suvussa on hidas sytytys.
Kommentit (9)
siihen perheeseen,KUN IHAN LEIKKIKALUINA NIITÄ PITÄVÄT!
ei ole kiva työskennellä.Kyllä sosiaaliset luonteet työelämässä ylennyksiä plokkaa eikä tupajumit!
Ensin ne oli stressipalloja ja kiveksiä,kun haaveilin urologin urasta,tosin tämä kun olin raskaana 29v,että aivot hieman suli.Kun olen lesbo kuitenkin.
Lähdettiin papan kotiseuduille Lappiin viettämään 70v synttäreitä.Päivittelen tietoja kännykästä,miten matkamme sujuu.Tosiaan matkalla mukana myös melkein 10v kuollut esikoisemme Otto sekä nuorempi velipuoli mukana. Kävi tuossa tosiaan 10v sitten niin etten minä lääkärinä ymmärtänyt että Otolla vakava keuhkoödeemä mikä oli viedä poikani hengen.Ihan loppumetreillä parempi puoleni ymmärsi hädän ja tilasi ambulanssin.Myöskään isäni joka lääkäri ei ymmärtänyt ensimmäisen lapsenlapsen taistelevan hengestään.Meidän suvussa on hidas sytytys.
Siis lapsesi kuoli 9 vuotiaana ja on silti mukana matkalla nyt???
Pitäisiköhän sinun itsesikin miettiä hoitoon hakeutumista?
Ambulanssi tilattiin ja henki pelastui.
että heidän lapsensa kuoli automatkalla, oli melkein 10 v.
Karmiva juttu.
Eikä sinustakaan tule!Mutta muista taitaa sitten tulla!