Kuitusen asu oli selkeä pettymys
Etukäteen kirjoitettiin juttua että olisi kovinkin kaunis. Ja kun miljonäärin puoliso hankkii juhla-asua raskaana olevan urheilijan vartalolle - olisin odottanut Paaaljon upeampaa ilmestystä.
Kommentit (11)
sitä se ei kyllä ollut. Leikkaus korosti aivan vääriä paikkoja. Ei ollut ollenkaan tyylikäs.
Hörhellyksien poisjättäminen ei ole synonyymi yksinkertaiselle ja tyylikkäälle.
Kauniisti laskeutuva ja hillitty väri. Juuri oikeanlainen raskaana olevalle naiselle, koska malli oli sellainen, ettei puku kiristänyt esim. vatsan kohdalta. Itse en Virpistä enkä etenkään Jarista pidä, mutta puku oli minusta tyylikäs. Ei kaikkien tarvitse olla riikinkukkoja tai tyköistuvissa mekoissa.
näin sitä huomataan, että ihmiset tykkää eri asioista. Minusta Virpin puku on yksi nätimmistä: yksinkertainen ja tyylikäs! Minä en tykkää mistään ihme hörhelöistä yms.
ja asun kruunu oli upea hiuskoriste.
Jos puku olisi ollut krumeluuri ei hiuskoriste olisi sopinut kokonaisuuteen.
Sanon tämän vaikken Virpistä erityisemmin pidä, muistan Lahden kohun hemohesseineen.
Pariskunnan rakkaus näyttää kukoistavan ja toivon Sarasvuoille kaikkea hyvää.
Jo on urheilijalla huono vartalo jos tuo oli Virpiä imertelvasti leikattu. Asuhan oli tanttamainen kaapu.
Ei tarvii olla krumeluuri ei. Mutta Linnassa oli paljon yksinkertaisiin kauniisiin asuihin pukeutuneita kauniita naisia. Virpi ei ollut yksi niistä.
Raskaus vaatii juhlamekolta enemmän ja Virpin mekko oli todella onnistunut.
Ehdottomasti yksi illan kauneimmista.
Ankea asfaltinharmaa väri vei puvulta paljon näyttävyyttä pois.
tosi tylsä. Sitten kun Virpi on muutenkin hieman sellainen harmaavarpunen (ihan nätti sellainen toki), niin vähän seinäruusukokonaisuus.
Musta Virpin väritöntä olemusta olisi paremmin pukenut vaikkapa lämmin punainen.
Puvun väri oli kamala! Linnan juhliin täysin hirveä, siis väriltään!
Ja Virpin asun kehuminen toi vähän sellaisen olon että Virpistä pitäisi jostain syytä TEHDÄ Linnan kuningatar. Sehän jäi selkeästi vaikka kuinka monen muun naisen varjoon (minusta täysin epäonnistuneella puvulla). Enkä nyt huomannut tuota varjelustakaan...
näin sitä huomataan, että ihmiset tykkää eri asioista. Minusta Virpin puku on yksi nätimmistä: yksinkertainen ja tyylikäs! Minä en tykkää mistään ihme hörhelöistä yms.