Lyöytyisikö tätä kautta 6-v.pojalle Tampereelta ystäviä?
6-vuotias poikani on ystäviä vailla,ja toivoisi kovasti löytävänsä leikkiseuraa eskarin ulkopuolella.Asumme pihapiirissä,jossa ei ikäistä seuraa ole,ja eskaria käy naapurikaupunginosassa,siellä kyllä kavereita mutta tuo pieni välimatkakin tuntuu pitkältä,näin talvella varsinkin.Äitiäkin surettaa kun kaveri kaipuu on niin kova,poika on kovasti sosiallinen ja iloinen kaveri.En tiedä onko tämä nyt hassu paikka "etsiä",mutta tuolla Ystävä haku-palstalla on näemmä lähinnä äitiyslomalaisia pikkulasten kanssa.Minullekin kaffeseura toki kelpaa,olen 32-vuotias.Asumme länsi-Tampereella,ja auto on käytössä ja kaveria löytyisi kauempaa.
Kommentit (12)
Kerro hänestä enemmän, toivotaan että joku oma kaveri löytyy, tsemppiä!
Me ei ikävä kyllä asuta Tampereella päin:-(
Pitää kaikista poikien jutuista,legoista,bagukaneista,pelaamisesta,ulkoleikeistä,sotaleikeistä..mistä vain pojat nyt tykkäävät:)Ja harrastuksiakin on pari kertaa viikossa,saa liikkua ikäistensä kanssa,mutta se kyläilykaveri olisi tärkeä.
Vielä ei tiedätä minne, selviää kevään aikana. Missä kaupunginosassa te asutte?
Meillä on 7v tyttö ja 9v poika.
Tekaise joku sähköpostiosoite ja laita tänne, niin voisin ottaa yhteyttä, kirjoiteltaisiin sitten lisää. :)
Pojallani on yksi kaveri ja tarhassa on hyviä kavereita, mutta poikani ei tunne alueemme lapsia, koska ollut keskustan tarhassa, kun hänelle tulee lukihäiriö.
Erittäin pidetty poika, jolle kaverit on tosi tärkeitä.
Tosin poikani on valikoiva kavereiden suhteen eli kemia on tärkeää.
Poikani menee kyllä lähikouluun.
Tässä hieman pojastani: Hauska, luova, kekseliäs, tykkää leikkiä, piirtää ja pelata. Pitää kavereistaan hyvää huolta.
Asumme rivarissa ja tässä lähellä on uimaranta, luistinrata ja pulkkamäki. Luistinrata ja pulkkamäki on metsän siimeksessä. Asuinympäristömme on turvallinen ja kaunis.
Odotan kyllä vierailuissa myös vastavuoroisuutta.
Poikani on uskollinen kaverisuhteissaan.
Tosiaan tuo kemia on tärkeä asia.
Miltäs kuulostaa?
aloittaa koulun syksyllä. On nyt eskarissa ja eskari on siellä keskustassa.
Tulevasta lukihäiriöstä huolimatta lapseni on hyvin älykäs ja osaava.
T.9
Tarhassa on kavereita ja leikkii joskus tarha-ajan ulkopuolellakin kavereitten kanssa, mutta kaipaa silti enemmän leikkiseuraa. On osa-aikaisena tarhassa kun minä olen kotona, joten aikaa äidin kanssa on vähän liikaakin. Me asutaan Kaukajärven takana, mutta auto on käytössä, joten päästään liikkumaan. Äitikin kaipaisi leikkipuistoseuraa... Olen 38v.
Tyttöni tykkää yleensä kaikista lapsista, ei ole koskaan sanonut etteikö haluaisi leikkiä jonkun kanssa. Kaikki kelpaa kavereiksi, jos joku ei satuta tai tee jotain muuta ilkeää.
Hei :) Meillä on 6v poika joka käy eskarissa. Asumme etelä-tampereella. Itse olen 25v. Meillä on myös 1v poika.
Meidänkään pihapiirissä ei ole samanikäisiä leikkikavereita :(
tein sähköpostiosoitteen : pojallekaveri@luukku.com,jos vaihdettaisiin yhteystietoja siellä.
Terveisin ap
asutaan liian kaukana :(