Oletteko kiinnittäneet "rakkauden lukkoa" mihinkään?
Siis sitä sellaista nimikaiverrettua lukkoa mihinkään sillankaiteeseen?
Jos, niin mihin?
Vai onko ihan typerä idea?
Minä aion käydä kiinnittämässä tänään tai huomenna sellaiseen kaiteeseen,
jossa ei vielä ole yhtään lukkoa.
Mitäköhän sille lukolle käy? Poistaako kaupunki sen vai tuleekohan siihen lisää niitä :D
Kommentit (7)
Kiinnitin vain huomiota ilmaisuusi "minä aion käydä kiinnittämässä" - siis yksinkö menet? Sitten ei hommassa ole järkeä - eikö siinä lukon kiinnittämisessä ole ajatuksena se, että rakastavaiset yhdessä sen tekevät.
Ajattelin mennä yksin ja kiinnittää lukon.
Se olisi vähän sellainen hemppis ylläri miehelle kun kävelemme sitä siltaa pitkin :D
t: ap
Veikkaan, että lukkoja kiinnittävät kaikkein epävakaimmat parit liitoksistaan natisevan liittojensa pönkittämiseksi.
luulen, että se tapa on vasta rantautumassa Suomeen.
Saatiin lukko bestmaniltä ja kiinnitettiin se juhlapaikan lähellä olemaan sillankaiteeseen hääyönä juhlinnan lomassa juhlijoiden hurratessa.
Luultavasti on vielä siellä. Ainakin oli viime kesänä, kun pyöräilin ohi.
Helpostihan tuo on jäljitettävissä, kenelle lukko kuuluu. Olen varautunut pulittamaan poistokustannukset kaupungille, jos joku tosikko alkaa niuhottaa. Kolme vuotta isellä roikkunut.
Musta oikein hauska tapa. Ulkomailla on kiva käyskennellä silloilla, joissa lukkoja ja ajatella, että millaisiakohan pareja niitä on kiinnitellyt.
Silloin oli Hyvin Onnellinen Päivä ja lukon nähtyäni tulen aina hyvin iloiseksi.
Onnellisia ovat päivät nytkin, joskin arkisempia.
kiinnittää moinen ensinnäkin itsekseen, kun ideana on just se, että pari yhdessä sen kiinnittää ikuisen rakkauden merkiksi. Toisekseen tyhmää on kiinnittää se siltaan, josta se luultavasti poistetaan. Mieluummin johonkin sellaiseen missä niitä on ennestään. Jos kovin kova hinku on semmonen lukko johonkin saada, niin ei auta kuin matkustaa paikkaan, jossa on tapana noita laittaa.
Siitä oli juttua jossain lehdessä jokin aika sitten. Siinä oltiin sitä mieltä että tuskin niitä lukkoja haitaksi asti tulee joten eivät ryhdy poistamaan.
Ei meillä ole edes sormuksia eikä prinsessahäitä ym romanttisia "hömpötyksiä".
Mutta kukin tavallaan, ymmärrän että tällainen romantiikka moniin vetoaa. Kiinnitin vain huomiota ilmaisuusi "minä aion käydä kiinnittämässä" - siis yksinkö menet? Sitten ei hommassa ole järkeä - eikö siinä lukon kiinnittämisessä ole ajatuksena se, että rakastavaiset yhdessä sen tekevät.