Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 13v tytöstä 167cm 63kg?

Vierailija
14.12.2010 |

Pituutta oli tullut viimevuodesta 3cm ja painoa 3kg.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pituuskasvu päättynyt, voi laskea painoindeksin jo. Ja se on normaali noilla mitoilla. Sinun kannattaisi hakea apua tuohon ongelmaasi, tai lapsistasi tulee anorektikkoja.

Se katsotaan aina painon suhde pituuteen, jos et vielä tiennyt! Eli turha kaakattaa, että minä painoin 13 v. esim. 40 kiloa! Juu juu, ja mikä se pituus oli????!!! Ei 167 cm voi painaa mitään kovin alhaisia lukemia, koska on PITKÄ!

Vierailija
22/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma seiskaluokkalainen tyttö on 168cm ja 42kg, hän on kyllä hoikka sen myönnän ja itse aikuisena olen 173cm ja 60kg.

Mutta eiköhän tuo suhteudu kunhan ikää tulee lisää

Vierailija
24/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoin koko yläasteen 55 kg. Olin oikein sopusuhtainen, hoikka ja "tavallinen". En missään nimessä laiha, koska urheilu oli tuonut sopivasti lihaksia.

Nyt kahden lapsen jälkeen painan 63-64 kg ja olen mielestäni vähän pläski. Lihaksia on kyllä, mutta on rasvaakin, varsinkin reisissä ja peffassa :(

Jos tyttö on vasta 13 v., niin ehkä kannattaisi olla huolekas ettei kiloja kerry yhtään enempää.

Itse pullahdin lukiossa jopa liki 10 kg, kun liikunta jäi, tilalle tuli pojat, alkoholi ja tupakka, sekä e-pillereiden myötä hillitön ruokahalu. Oli tosiaan hankalaa saada ne kilot pois vaikka olin nuori (siis max parikymppinen). Ennen lapsia olin siis taas melkein samoissa mitoissa kuin yläasteella.

Vierailija
25/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän aina ollut noin hoikka? Kuukautiset säännölliset?

oma seiskaluokkalainen tyttö on 168cm ja 42kg, hän on kyllä hoikka sen myönnän ja itse aikuisena olen 173cm ja 60kg. Mutta eiköhän tuo suhteudu kunhan ikää tulee lisää

Vierailija
26/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkat alkoi kuukausi sitten, joten säännöllisyydestä en osaa sanoa vielä. Maaliskuussa täyttää 14v

onko hän aina ollut noin hoikka? Kuukautiset säännölliset?

oma seiskaluokkalainen tyttö on 168cm ja 42kg, hän on kyllä hoikka sen myönnän ja itse aikuisena olen 173cm ja 60kg. Mutta eiköhän tuo suhteudu kunhan ikää tulee lisää

Vierailija
27/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terkkari sanoi, ettei kannata saada enää yhtään painoa. Siitä alkoi noin kymmenen vuoden putki dieettejä, syömishäröilyitä ja itseinhoa. Vaikka olin täysin normaalipainoinen. Nykyisin 30-v.sama pituus ja 65kg ja olen vihdoin tyytyväinen itseeni ja kroppaani. Eli kannattaa olla tosi varovainen, ettei painosta tule fiksaatiota tytölle. Anna olla ja muista vaan ruokkia kotona terveellisesti.

Vierailija
28/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut laihanpuoleinen ja painoin nuorena 47-48kg ja nyt aikuisena 56kg tuolla pituudella. Eli painon perusteella en olisi huolissani. Olisiko enemmän kyse tiedon/tirkistelynhalusta kuin siitä, että lapsella olisi epäterve suhtautuminen ruokaan. Kai hän syö kuitenkin suht normaalisti?

Minusta lasta ei pidä suoraan surffailun perusteella tuomita. Kiusaamiseen jne. pitää tietysti puuttua, mutta harvoin lapset näistä vanhemmilleen kertovat, mikä on harmillista. Onko lapsi muuttunut synkemmäksi/sulkeutuneeksi jne.? Voisiko opettajalta kysellä?

Vierailija
29/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me kasvetaan omaan tahtiin kaikki. Olen kuitenkin hiukkasen huolissasi tyttäresi painosta. Sitä on todella vähän pituuteen suhteutettuna. Sinuna hiukkasen tarkkailisin tyttären syömisiä. Onko paino tippunut? Syökö muun perheen kanssa? Valikoiko syömisensä? onko sallittuja ja kiellettyjä ruokia? Oksenteleeko? (salaa eli kiire pian ruuan jälk vessaan)Onko lisännyt liikuntaa.

Älä kuitenkaan tee mitään numeroa tai anna tyttäresi huomata seuraamisiasi. Toisilla se paino vaan tulee jälkijunassa ja toisilla tasaisesti koko ajan

Vierailija
30/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piste.

Vierailija
31/31 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari senttiä lyhyempi ja painoin jokseenkin koko teini-iän tuon verran, ja ihan olin sopusuhtainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi