G: Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa toivoisit?
Minä toivoisin poikaa ja sainkin 1. lapsena pojan :)
Kommentit (56)
Eli, jos saisin vain yhden lapsen, ei sukupuolella todellakaan olisi väliä. Ei sillä ole väliä nytkään, kun lapsia on kolme.
tällä hetkellä meillä on kaksi tyttöä
tällä hetkellä meillä on kaksi tyttöä
Mummuna voin tarvita miehistä apua, kun naisten hommat sujuu. Ehkäpä oma poika voisi auttaa pikkuaskareissa. Haluisin asua puutarhaihmisenä okt-talossa mahd. pitkään..
ja nyt kun mulla on 3 ihanaa lasta (2 tyttöä ja 1 poika) niin en todella enää osaa vastata tähän mitään juuta enkä jaata...ei siis mitään väliä sillä molemmissa sukupuolissa on niin paljon ihanaa!
sillä mua auttelee mun 3 vävypoikaani.
Tulevaisuudessa koen että äiti-poika suhde kiinteämpi kuin tyttären kanssa. Tyttäret tuppaavat muuttamaan miehen perässä pitkälle ja miehet jäävät kotikonnuille tuoden sinne vaimon. Mitä enemmän poikia sen parempi. Toivottavasti myös olisivat käteviä käsistään, miehistä apua aina tarvitaan.
Esikoiseni on poika ja sitten sain 2 tyttöä.
ehdottomasti pojan!
pojat ovat huomattavasti parempia
ehdottomasti ottaisin pojan ja vaikka kuinka monta poikaa, tytöt on niin ääliöitä
pojan aivan 100 varmasti, tyttöjen kikatusta ei kukaan kestä
poika tulee paljon tulee, tyttö tulee tyhjä tulee
vähän kuin pikkukloonin itestäni ;) poika tuli ja rakastuin täysin. En tiedä tuleeko meille muita lapsia kuin tämä, joten vastaan poika! Hassua miten ajatukset muuttuvat - nyt tyttöjen maailmaan liittyvät prinsessajutut ja kikatukset tuntuvat minusta jotenkin jopa rasittavilta, vaikka ennen haaveilin niistä. No, jos joskus meille tulisi toinen lapsi ja se olisi tyttö, niin varmasti rakastuisin taas ja ne oman tytön kikatukset olisivat aivan ihania :)
piruparat :)