G: Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa toivoisit?
Minä toivoisin poikaa ja sainkin 1. lapsena pojan :)
Kommentit (56)
ensimmäisessä raskaudessani toivoin poikaa, ja poikahan sieltä tuli :)
Toisessa toivoin tyttöä, mutta poika.
Kumpaakaan en vaihtaisi mistään hinnasta, mutta JOS LAPSILUKUNI EI OLISI NYT TÄYNNÄ niin toivoisin vielä tyttöä :)
No sitten se olis tämä joka nyt on ylihuomenna tulossa ulos, eli poika.
Nuorempana aina ajattelin, että haluan tytön (ainakin ekaksi), mutta kun lapsenteko tuli ajankohtaiseksi niin ei enää ollutkaan väliä ja jotenkin poika tuntui jopa luontevalta varsinkin kun kuvittelen mieheni pientä poikaansa hoitamaan.
Syy: äitini esikoinen (minä) on tyttö. Äitini on myös oman äitinsä esikoinen, joka taas puolestaan on äitinsä (isoisoäitini) esikoinen. En tiedä oliko isoisoäitini äitinsä esikoinen, mutta haluan silti jatkaa ketjua.
Sekä itseni että lapsen takia.
Itseni takia siksi, että osaan paremmin olla tyttöjen kanssa, poikia en ole koskaan tajunnut.
Lapsen takia siksi, että jos ei lapsella ole sisaruksia, niin pojalla on isompi riski jäädä täysin yksin maailmassa, kun vanhemmat kuolevat, ellei hänellä ole omaa perhettä. Todennäköisemmin tyttö solmii pysyviä, erittäin läheisiä ystävyyssuhteita, jotka osittain korvaavat puuttuvat sisarukset. Mahdollisesti poikakin, mutta olen ymmärtänyt, että miehillä ystävyyssuhteet jäävät herkemmin kaveritasolle.
Kun lapsen saisi niin se riittäisi.
poikaani en kyllä vaihtaisi mistään hinnasta on IHANA myös :D
en voi tähän vastata mitään muuta kuin että tyttöä toivoisin :D on tuo vaan niin ihana pakkaus mekkoineen ja ponihäntineen! Tunnetasollahan näihin vastaillaan eikö?
poika tulee hyvä tulee, tyttö tulee tyhjä tulee!!
vanhakansa kyllä tietäää!!!
ehdottomasti poika!
poikia arvostetaan enemmän,, poika jatkaa sukua!
sitä paitsi tytöt mukavampia muutenkin! Heistä iloa enemmän...
sen verran kauheita poikalapsia tuolla naapurustossa että ihan puistattaa...ja mitä tulee arvostukseen niin ei heitä kyllä kukaan arvosta kovinkaan korkealle ja ihan syystä...
toivoin ensin, mutta tyttö tulossa. Vaakakuppi kyllä alkaa hiljalleen kääntyä :)
Tosi vaikea edes ajatella kun olen aina haaveillut suuresta perheestä.
Ehkäpä sitten sen tytön, en tiedä
Olen harkinnut, että voisi mennä sellaiselle amerikkalaiselle hedelmällisyysklinikalle varmistamaan asian, joista oli jokin aika sitten dokkari tvssä.