Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko piparitakinan pitää jähmettyä jääkaapissa ennen leipomista?
14.12.2010 |
Ehdin vasta aamulla tehdä ja mietin, moneltako alkaisi leipomaan? Mikä aika on "yön yli" kokemuksesi tai tietosi mukaan?
Kommentit (5)
"Yön yli" on minun nähdäkseni yhtä kuin useita tunteja. Jos teet aamulla ja leivot illalla, niin se on ilman muuta "yön yli", mutta pari tuntia ei ehkä riitä.
Täsmällisen epätieteellinen arvaus: 6 tuntia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pidetään jääkaapissa yön yli maustumisen takia. =)
Mutta se etenee varmaan vähitellen, arvelin että 6 tunnissa olisi jo lähestulkoon sama kuin yön yli.
#3
Mutta yön yli on ainakin toimiva :). Ulkona tietty jäähtyy, mutta voipi jäätyäkin.
Alue: Aihe vapaa
vie ulos, niin kyllähän jähmettyy :)