Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heittomerkeillä kirjoitettavat nimet eli sukunimet
26.11.2010 |
!Miten saatte ne tietokoneelta oikein siihen kirjaimen yläpuolelle,auttakaa,mulla vaihtuu sukunimi enkä pässinä tiedä miten saan kirjoitettua itse koneella oikein!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos pitää kirjaimen yläpuolelle laittaa? Siis meinaat että nimeksesi tulisi vaikka Alén.
Tuon é-merkin saat kirjoitettua näin: katso sitä merkkiä, joka on näppiksessä kysymysmerkkinäppäimen oikealla puolella. Paina sitä kerran, ei pitäisi tapahtua mitään. Sitten kun painat perään e-näppäintä, saat é-kirjaimen.