Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini uhkasi tehdä lastensuojeluilmoituksen

Vierailija
13.12.2010 |

Kun kerroin, että olen tullut uskoon ja aion viedä myls lapseni kristilliseen seurakuntaan, jotta päästäis eroon kateudesta, katkeruudesta, kiusaamisesta yms., mitä olemme saaneet tuta vuosikausia!

Nyt äitini näkee, että siinä on syy ottaa 11-vuotias poika pois minulta, vaikka haluan vain pelastaa hänet tulevalta murkkuiältä. Asutaan lähiössä ja näen joka ikinen päivä, mitä nuo teinit tuolla iltaisin tekevät.Tänäänkin tuli joku viiden porukka vastaan, jossa oli pari tyttöä ja 3 poikaa, yksi poika repäisi hattua ni huusi korvaani, että PÖH!, vaikka olin ihan vain ohikulkija!!

En tosiaan halua lastani noihin piireihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi on ihan oikeass, olet hullu akka... siis kirkkoko pelstaa? ja millä tavalla? meinaatko sulkea lastasi siihen????

tiedän helpomman ja peremman ratkaisun! HANKI MIES!

Vierailija
2/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie vaan lapsesi uskovaisten piireihin.

äitisi ei päätä huostaanotosta.

Aika moni sijaisperhe on uskovainen, ja aika paljon lapsia sijoitetaan uskovaisiin piireihin huostaanoton kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa! outo kommentti äidiltäsi!

Vierailija
4/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissänikin todeta, että jos en ole itse nyrkit pystyssä, en ole minkään arvoinen. Poikani on sanonu, että koulussa pojat haluavat vain tapella, hän ei!

Äitini varastelee tavaraa, jos joku vaikka unohtaa jonnekin jotakin. Mä en voisi koskaan tehdä niin.

ap.

Vierailija
5/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoidat poikasi hyvin. Ehkäpä hän vain sanoo noin. Ei tuon vuoksi ole syytä ilmoitusta tehdä.

Vierailija
6/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaksi miestä hakkasivat sua sun kotona? miksi et voi vaikka erota miehestäsi ja muuttaa muualle... ei se kirkko auta sua, se nyrkki on siellä kotona odottamassa....

Vierailija
7/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ne hakkaavat sinua?

Ymmärsinks mä oikein?

Vierailija
8/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkoitti, että pojan isä ja mieheni on hänen miehensä, yksi ja sama siis. Ap korjatkoot, jos olen väärässä.

Ja uskoontulo ei ole aihe ls-ilmolle, tee äidistäsi rikosilmoitus, jos jatkaa kiusantekoaan.

Vierailija
9/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan odotat että kirkko tekee sen puolestasi? No, onnea vaan sille tielle....

Vierailija
10/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat asumistukeakin vähän enemmän, kannattaa ottaa selvää. Ehkä kannattaa maksaa asunnostakin hiukan enemmän, jos elämänlaatu paranee huomattavasti? Kirkkoon liittyminen ei automaattisesti suojaa lasta millään tavalla asuinalueenne tai koulun lähistöllä pyöriviltä "pahiksilta".

Vierailija
11/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole välttämättä hyvä asia lapselle. Eikä se ole ihan oikeenkaan. Harkitse asiaa. Mene itse uskonnollisiin tilaisuuksiin jos haluat, mutta älä vie lasta sinne.

Vierailija
12/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo on Suomessa oiva ja moraalisesti hyväksyttävä peruste välttää hulluksi tulleen leima.