Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sa*****n Elisan Viihde

Vierailija
13.12.2010 |

Meillä on muutto ens kuussa, mutta en tiedä vielä minne muutetaan. Kämppä on myyty ja uutta tilalle ei vielä löytynyt. Soitin Elisalle ja kysyin miten voin purkaa 24kk määräaikaisen sopimuksen ja vastaukseksi tuli:silloin kun sopimus loppuu muuten on tehtävä siirto uuten paikkaan!

Yritin selittää että en edes tiedä missä asuisin helmikuussa. Hotelissa, jonkun mökillä tai teltassa, niin vastaus oli sama ...

No selitin sitten että entäs jos löydämme sopivan talon, mutta sinne ei saada heidän laajakaistaa, mitä siinä tilantteessa niin vastaus oli taas sama!!!!! Täti rupesi jo vinuilee minulle puhelimessa että mitäs hankit määräaikaisen!! Uhkasin soitolla kuluttajavirastoon ja hän vain hihiti, ja sanoi että heillä on sellaiset säännöt!

Hänen tapa puhua minulle, otti hirveästi päähän.

Soitin kuluttajavirastoon ja siellä ne kyllä tuli vastaan. Virkailija sanoi että sitten kun on joku osoite tiedossa, siitä pitää ilmoittaa ja jos sinne ei saada yhteyttä, se tietää sopimuksen purkjua. Jos ei, niin ne ottaa Elisaan yhteyttä.

Mutta minua vieläkin harmittaa miten se asiakaspalvelun täti puhui minulle!

Ei enää ikinä mitään Elisalta!!!!! Eikä myöskään Saunalahdelta, mutta se on jo eri tarina.

Piti vain purkkaa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Boksin vaihto vaikuttaa Elisa-viihteen määräaikaisuuteen?

Hommasin viihteen 15.02.2013 ja sain kelvottoman sini-valkosen poksin,joka vaihdettiin pieneen mustaan

poksiin 24.02.2015:sta. Elisassa myönsivät vanhan poksin puutteet,siksi ehdottivat vaihtamaan uuteen ,joka

toimiikin paremmin.

Puolin ja toisin määräaikaisuuden vaihtumisesta ei käyty minkäänlaista keskustelua.Vasta tilausvahvistuksesta

ilmeni,että määräaikaisuus (2 v:tta) lähtee juoksemaan ed.mainitusta ajankohdasta 24.02.2015:sta.

Onkohan kenelläkään kokemusta ed.mainitussa asiassa ja miten onmenetelty?

Kiitos vastauksesta.

Vierailija
22/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullut maksuvaikeuksia kesken (Elisa Viihteen) sopimuskauden joka aloitettu joskus viime vuoden kesältä kun alkuperäinen vanheni, nyt sitten hommat meni kusemaan muutenkin ja laskut jäi maksamatta niinkin pitkälle että sopimus irtsisanottiin "ennenaikaisesti. Ja nyt sitten joutuisin viimeisimmän laskun  mukaan maksaa vain tämän takia kaikki loput koko sopimuskauden loppuun asti kertyvät summat, mitä en ihan käsitä myöskään. Joudun maksamaan siis laajakaistan käyttämättömästä ajasta ihan sievoisia summia joihin ei tosiaankaan tässä minun elämäntilanteessa varaa ja ajaa minut vielä enemmän vararikkoon..?

Ei tällaisesta varoitettu ollenkaan, tosin en ole ennen ollut vastaavassa tilanteessa niin tietoinen en ollut. Kellään vastaavasta kokemusta? Summa jotain nelisen sataa ja rapiat:(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan