Rehellisesti:Mitä ajattelet imettävästä pari kertaa kännit/kk vetävästä äidistä?
Lapsi isänsä kanssa baari-illan/yön ja äiti imettää vielä monta kertaa vuorokaudessa. Ryyppää väh. pari kertaa kuukaudessa itsensä humalaan. Mitä ajattelet tällaisesta? Jatkunut siitä kun vauva 2kk ->
Kommentit (39)
keneltä vaan olla riippuvainen nikotiinista, pitäisi lopettaa jokaisen sauhuttelu
toinen asia on sitten että on ehkä vähän epätavallista jos vetää hirveät perseet joka toinen viikko, sehän nyt ei ainakaan terveellistä ole.
Mutta on sitä paljon pahempiakin asioita maailmassa.
alkoholisti? Löysää vähän pipoa.
Tiesitkö muuten, että uuden tutkimuksen mukaan alkoholin ja muiden päihteiden käyttäjät ovat keskimääräistä älykkäämpiä?
mutta av-mammathan onkin tunnetusti alkoholisteja!! Jep jep... onkin ihan normaalia vetää pari kertaa kuussa pää täyteen...
Lähinnä ihmettelen, että miten se äiti JAKSAA. Minulla oli tuon ikäisen vauvan kanssa lähinnä suurin haave saada nukuttua kunnon yöunet.
Eli äiti on tietysti täysi idiootti.
Valitettavasti idioottius ei estä hankkimasta lapsia.
Mutta ei kyllä toisaalta estä olemasta muuten hyvä äiti. Mikäli ei saa lastansa sitä ennen juotettua hengiltä tai alkoholistiksi.
äidinmaitoon suunnilleen samassa määrin kuin vereen. Eli jos äiti hilluu 1 tai 1,5 promillen kekkulissa niin maidossa on sitten sama määrä.
Imetti tai ei, mielestäni on ikävää, jos vanhemman on pakko vetää kännit pari kertaa kuussa. Kuulostaa alkoholismilta, ja varmasti vielä tulee vaikuttamaan negatiivisesti lapseen ajan saatossa.
mmm no sehän on sama kun juottas lasta kaljapullosta Eli äiti on tietysti täysi idiootti.
Valitettavasti idioottius ei estä hankkimasta lapsia.
Mutta ei kyllä toisaalta estä olemasta muuten hyvä äiti. Mikäli ei saa lastansa sitä ennen juotettua hengiltä tai alkoholistiksi.
Monen tuhannen promillen kännissä saa äiti olla, että äidinmaidon alkoholipitoisuus olisi keskikaljan tasolla. Eipä taida sellainen äiti olla hengissä, jonka maito on kaljapullotasoa... (saati, että sellaisen kännin pystyisi ihminen juomaan)
Onnellinen äiti ---> onnellinen vauva ja muu perhe.
Jos se on ainoa rentoutumiskeino niin mikäpäs siinä.
Raja menee siinä, ettei kännissä vauvaa pidä hoitaa.
Itse odotan, että pääsen silloin tällöin nauttimaan pari lasia kuohuviiniä ihan kotona tai käyn muutamalla tuopilla ensi kesänä terassilla...Ja jos nyt kolmannen kanssa on sama kuin kahden edellisen niin imetän vuoden. Humalahakuinen juominen tai kännääminen ei kuulu tapoihini.
Terveisin la maaliskuussa
Mutta jos on pakonomainen tarve vetää örvellyskännit, siitä olisin huolissani. "Normaalihiprakassa" (puhe ja kävely sujuvat, ei itkeskelyä, tappelua tai ventovieraiden halimista "kunmärakastansua!Oikeesti!" -tyyliin) kavereiden kanssa pään tuulettaminen on ihanaa ja väittäisin, etä jopa terveellistä! : ) Siihen jos vielä liitetään piiiiiitkä illallinen jossain hyvässä ravintolassa... Kyllä minullekin sellainen "harrastus" kelpaa!
Imetyksen kannalta ei kännillä ole edes merkitystä. Itsekin aikoinani kävin joskus imetysaikoinani esim. pikkujouluissa, olin jopa yönkin poissa. Isä on aivan yhtä hyvä hoitaja kuin äitikin.
äidinmaitoon suunnilleen samassa määrin kuin vereen. Eli jos äiti hilluu 1 tai 1,5 promillen kekkulissa niin maidossa on sitten sama määrä.
Eli maidossa on silloin 1-1,5 proMILLEA alkoholia. Yhdellä imetyksellä (esim. n 100g maitoa) vauva saa siis 0,1 grammaa puhdasta alkoholia, siis suunnilleen yhden tipan. Vs. vaikkapa lähikaupan "alkoholittomassa" omenasiiderissä voi olla alkoholia jopa yksi proSENTTI, ja silti sitä saavat ostaa lapsetkin.
En ajattele kyseisestä äidistä oikein mitään, musta pään nollaus tekee välillä hyvää jokaiselle äidille, miten sen sitten tekeekin. Itse en jaksa hoitaa lapsia krapulassa, joten käyn baarissa tosi harvoin, mutta kukin tavallaan. Kunhan ei kännissä vauvaa hoida.
alempien sosiaaliluokkien ongelma.
Pari kertaa kuussa baarissa käyvä on alkoholisti? Löysää vähän pipoa.
Tiesitkö muuten, että uuden tutkimuksen mukaan alkoholin ja muiden päihteiden käyttäjät ovat keskimääräistä älykkäämpiä?
mutta av-mammathan onkin tunnetusti alkoholisteja!! Jep jep... onkin ihan normaalia vetää pari kertaa kuussa pää täyteen...
kaksi ihan eri asiaa!!
muuta kuin että juo useammin kuin minä. Itse join harvemmin kuin kerran kuussa kun imetin, mutta join kyllä kännit välillä ja juon silloin tällöin edelleen.
Mua saa paheksua, jos sillä saa mukavaa ylemmyydentunnetta itselleen. Monet tuntuvat sellaista tunnetta tarvitsevan että siitä vaan.
Ja kumma, miten ihmiset kuvittelevat että jos joku juo, se on hänen ainoa keinonsa rentoutua. Mun täytyy saada rentoutua joka päivä! En sentään päivittäin kännää, joskus lenkkeilen, luen lehteä, herkuttelen, katon telkkua. Joka päivä pitää ainakin hetki rentoutua pienten lasten äitinä. Känni on niistä keinoista yksi.
mieltä ap on imeväisikäisen lapsen isästä, joka kännää pari kertaa kuussa? Tai jopa enemmän?? Minun miehelläni on nyt marras-joulukuussa ollut melkein joka viikko jotkut pikkujoulut ja aina on alkoholia ottanut. Ei kyllä ole käsitellyt lasta humalassa. Onx ok? Ei kai se äidin juhliminen sen kummempaa ole, jos se muulle perheelle sopii ja vauva on hyvässä hoidossa toisella vanhemmallaan. Itse en ainakaan usko, että meidän vauva on kamalasti kärsinyt, vaikka isi on pikkujouluissaan käynytkin.
jos marras-joulukuussa on ollut pikkujouluja joissa on ottanut alkoholia ilman että se on vaikuttanut perhe-elämään.
Tuommoinen mies pitäisi pistää pakkohoitoon, lapset pitäisi ottaa huostaan, ja vaimolle pitäisi määrätä av:n osasyyllisyysrangaistus.
jos marras-joulukuussa on ollut pikkujouluja joissa on ottanut alkoholia ilman että se on vaikuttanut perhe-elämään. Tuommoinen mies pitäisi pistää pakkohoitoon, lapset pitäisi ottaa huostaan, ja vaimolle pitäisi määrätä av:n osasyyllisyysrangaistus.
pari kertaa kuussa viihteellä käyvä äiti täällä tuomitaan alkoholistiksi.
mutta av-mammathan onkin tunnetusti alkoholisteja!!
Jep jep... onkin ihan normaalia vetää pari kertaa kuussa pää täyteen...