Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti:Mitä ajattelet imettävästä pari kertaa kännit/kk vetävästä äidistä?

Vierailija
13.12.2010 |

Lapsi isänsä kanssa baari-illan/yön ja äiti imettää vielä monta kertaa vuorokaudessa. Ryyppää väh. pari kertaa kuukaudessa itsensä humalaan. Mitä ajattelet tällaisesta? Jatkunut siitä kun vauva 2kk ->

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tuo äiti vai haluatko että kaikki paheksuvat ystävääsi?

Vierailija
2/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä? Toivottavasti vauvalle ei satu mitään ja äiti tajuaa idioottimaisuutensa ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomessa on niin ok vetää kännejä. ei ole tervettä, ei äidille, eikä sille vauvallekaan.

Vierailija
4/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ja joskus join humalaan itseni. Pumppasin ne maidot kyllä pois!!

Vierailija
5/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se imettäminen sitä tarkoita, etteikö voisi baariin mennä, kunhan ei humalassa lasta syliin/viereen ota. Silloin asia olisi jo paheksuttavaa.

Vierailija
6/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan ja joskus join humalaan itseni. Pumppasin ne maidot kyllä pois!!

Vierailija
7/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ihan holtittomaan tilaan mene, niin ei siitä mitään vaaraa ole vauvalle. Maidon kauttahan ei mitään vaarallisia alkoholimääriä vauvalle tule. Ei tuossa välttämättä mitään ongelmaa ole, sama kai se on käykö tuulettumassa kahvilassa vai kapakassa. Jokainen tavallaan, toisille se äidin oma aika on jumppa, toisille pari tuoppia. Alkoholismi on sitten tietysti toinen asia.

Vierailija
8/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholipitoisuus nouse merkittäväksi vaikka olisi umpikännissä. Ja lapsihan on isänsä luona tuolloin.

Joten mikäs ongelma tässä, paitsi sinun turha moraalinen närkästyksesi.

Vierailija
9/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika usein äiti haluaa lähteä viihteelle. Mutta, asia ei sinäänsä minulle kuulu, joten sen enempää en ajattele tai tuomitse.

Vierailija
10/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tuo äiti vai haluatko että kaikki paheksuvat ystävääsi?

Vierailija
11/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun hoitaa lastaan, asia on ihan ok. Mulle ihan sama, miten kukin päätään tuulettaa.

Vierailija
12/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä? Toivottavasti vauvalle ei satu mitään ja äiti tajuaa idioottimaisuutensa ajoissa.

mitä sille lapselle sattuisi, jos on isänsä kanssa tuon ajan. Ai niin, kun ei kukaan muu kuin äiti voi osata lasta hoitaa oikein...

Vierailija
13/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ärsyttäis yhtään sen maidon takia sillä siinähän ei ole edes Jekovit-tippojen verran alkohotia vaikka äiti olis änkyrässä, mutta siitä raivostun että joku hoitaa vauvaa siinä kunnossa! Vauvan käsittely humalassa on jotain aivan muuta, saati että humalassa yöllä imettää ja kääntyy vauvan päälle ja tukehduttaa sen. Siinä on niin iso riski että jos äiti sellaisen ottaa niin on rupusakkia mun silmissä ja musta niiltä pitäisi ottaa lapset pois.

Sen sijaan jos vaikka isä hoitaa selvinpäin lasta sillä aikaa niin ok. Humalaisesse äidille ei pidä lasta antaa.

Vierailija
14/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmaan pärjää isänsä kanssa hyvin. Mun mielestä on ihan ok että äidillä on omaa aikaa pari kertaa kuukaudessa ja isä on silloin lapsen kanssa. Eihän sillä vauvalle ole merkitystä onko äiti sen ajan baarissa vai kirjastossa. Eri asia tietty sitten jos äiti ryyppää kotona. Sitä en itse hyväksy että lapsen läsnäollessa ollaan kännissä.

Vierailija
15/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ihan holtittomaan tilaan mene, niin ei siitä mitään vaaraa ole vauvalle. Maidon kauttahan ei mitään vaarallisia alkoholimääriä vauvalle tule. Ei tuossa välttämättä mitään ongelmaa ole, sama kai se on käykö tuulettumassa kahvilassa vai kapakassa. Jokainen tavallaan, toisille se äidin oma aika on jumppa, toisille pari tuoppia. Alkoholismi on sitten tietysti toinen asia.

Itse kuulun siihen kastiin, joka käy pari kertaa kuukaudessa baarissa ja tosiaan juon kyllä itseni humalaan.

Muutoin olen kotona lasten kanssa. En siis harrasta mitään kodin ulkopuolella, koska oma harrastukseni pystyn hoitamaan kotonakin. Eli kait voisin sanoa olevani lasten kanssa 24/7 (miinus nuo pari ehtoota, jolloin lapset eivät edes tiedä minun olevani poissa).

Ja vaikka olen krapulassa, touhuilen lasten kanssa kuten muutoinkin, vaikka olisikin vähän veto poissa. Mutta samanlainen olen väsyneenäkin.

Vierailija
16/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei taida siirtyä äidinmaitoon ja jos haluaa olla varma niin lapselle voi antaa korviketta. Mikäs siinä jos mies katsoo lapsen perään. Ihan OK minun mielestäni.

En ole itse ollut kännissä koskaan, muttei tuo nyt hälyttävältä kuulosta.

Vierailija
17/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vähän liian nuorena tehtz lapsia, jos ainoa rentoutumiskeino äidillä on mennä baariin ja vetää lärvit.

Lapsi varmaan pärjää loistavasti isänsä kanssa ja tuskin lapsi maidosta suuria alkoholimääriä saa. Eri asia tietenkin, jos kännissä imetää, niin sitten vaarana lapsen pudottaminen tms.

Kuitenkin säälittävää, että ko. naisen ainoa rentoutumiskeino on baarissa käynti.

Vierailija
18/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin että hänellä on mies, joka osaa hoitaa vauvaa ja pärjää tämän kanssa kahden. Mies rakastaa vaimoaan niin paljon, että suo tälle lepohetkiä ja aikuista kaveriseuraa vauvan hoidon lomaan. Ajattelen, että tasapainoinen perhe ja hyvä parisuhde heillä.

Vierailija
19/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä ap on imeväisikäisen lapsen isästä, joka kännää pari kertaa kuussa? Tai jopa enemmän?? Minun miehelläni on nyt marras-joulukuussa ollut melkein joka viikko jotkut pikkujoulut ja aina on alkoholia ottanut.

Ei kyllä ole käsitellyt lasta humalassa. Onx ok?

Ei kai se äidin juhliminen sen kummempaa ole, jos se muulle perheelle sopii ja vauva on hyvässä hoidossa toisella vanhemmallaan.

Itse en ainakaan usko, että meidän vauva on kamalasti kärsinyt, vaikka isi on pikkujouluissaan käynytkin.

Vierailija
20/39 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa saa ja pitää olla, mutta jos ei muuten osaa aikaansa viettää kuin baarissa ja kännäämällä niin kyllähän se jonkinasteisesta alko-ongelmasta kertoo. Sinänsä ok, että lapsi on isän hoidossa, mutta ei tuo kännääminen kovin hallinnassa ole. Alkoholismi on hyvällä alulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme