Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa! Tänään meille tulee kylään anoppi, mihen isoäiti ja sisko.

Vierailija
13.12.2010 |

En kestä sitä naisenergiaa. Tai itse asiassa noita naisia, jotka pumppaa musta energiat pihalle. Jotain ruokaakin pitäisi heille keksiä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkuu sun kuitenkin, joten mitä vähemmän näet vaivaa, sen parempi.

Miksi ne muuten suon luoksesi tulee? Eikö miehesi ole kotona?

Vierailija
2/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä naiset miehesi harteille.

katat vaikka pöydän valmiiksi ennekuin lähdet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkuu sun kuitenkin, joten mitä vähemmän näet vaivaa, sen parempi.

Miksi ne muuten suon luoksesi tulee? Eikö miehesi ole kotona?

Nolottaisi vähän liikaa. Mutta en oikein ymmärtänyt tuota kommenttia, kyllä mieheni on kotona - onneksi.

ap

Vierailija
4/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille kunnon salaatti, ei mene niin hirveästi aikaa eikä mene varmasti pilallekaan. Jos ei maistu, niin ei voi mitään.

Jos mies on kotona, niin tilaa sille se pizza, jos ei syö salaattia (meillä mies söisi kyllä sen salaatin mieluummin).

Vierailija
5/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku keitto tai laatikko uunissa, jälkkäriksi kahvia ja kaupan pullaa.

Kyllä se siitä!

Vierailija
6/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helvettiäkö sinä siitä ruoasta stressaat. Sen sukulaisiahan ne on, se kokkaa.

Vierailija
7/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helvettiäkö sinä siitä ruoasta stressaat. Sen sukulaisiahan ne on, se kokkaa.

Mies on tänään leikkauksessa (pienessä, mutta kuitenkin), ei se kokkaa. Itse olen raskaana ja ihan naatti, mutta pitäis siivota ja käydä kaupassa. Puuh höh.

ap

Vierailija
8/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä stressaa eikä niitä jaksaisi, vaikka kuinka ilolla olisi etukäteen vierailut sovittu...mutta ap:n tekstistä tulee käsitys että ko. vieraat ärsyttää juuri siksi, että kyseessä on miehen suku...Olisiko tilanne sitten eri, jos vieraat olisikin omaa sukua? Itse tarjoisin ihan samaa sapuskaa, kun oma perhekin meinaa arkena syödä sillä poikkeuksella, että tarjolla olisi myös jälkiruokaa ja / tai kahvipullat. Asenteen osalta miettisin hiukan sitä, miltä miehestä tuntuu, kun vaimo näyttää nyrpeetä naamaa miehen äidille, siskolle ja isoäidille. Jos se on ap:n perheessä yleisesti hyväksyttävä tapa niin ok. Itse luulen kuitenkin, että parisuhteen kannalta olisi hyvä, kun ajattelisi muutakin kuin omaa napaa...

Vierailija
9/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikkauksessa ja sinä olet väsynyt? kutsuko ne itse itsensä? Menisin ja ostaisin kaupasta jonkun valmissalaatin ja mitä niitä nyt on "parempaa valmisruokaa"....

Vierailija
10/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä stressaa eikä niitä jaksaisi, vaikka kuinka ilolla olisi etukäteen vierailut sovittu...mutta ap:n tekstistä tulee käsitys että ko. vieraat ärsyttää juuri siksi, että kyseessä on miehen suku...Olisiko tilanne sitten eri, jos vieraat olisikin omaa sukua? Itse tarjoisin ihan samaa sapuskaa, kun oma perhekin meinaa arkena syödä sillä poikkeuksella, että tarjolla olisi myös jälkiruokaa ja / tai kahvipullat. Asenteen osalta miettisin hiukan sitä, miltä miehestä tuntuu, kun vaimo näyttää nyrpeetä naamaa miehen äidille, siskolle ja isoäidille. Jos se on ap:n perheessä yleisesti hyväksyttävä tapa niin ok. Itse luulen kuitenkin, että parisuhteen kannalta olisi hyvä, kun ajattelisi muutakin kuin omaa napaa...

Miten ihmeessä joku aina osaa rivien välistä lukea kaikenlaisia juttuja? Minä kunnon av-mammana luen sun tekstisi rivien välistä, että sinusta on kivaa kiillottaa omaa kruunuasi muiden kustannuksella.

Kyllä tietty minä olen meidän perheen prinsessa ja ajattelen vain omaa napaani AINA, sehän on ihan selviö, vai mitä?

Kyllä mulla oman suvun kanssa on rennompi olo kuin miehen suvun, eiköhän se liene ihan normaalia. Mun oma sukuni asuu kuitenkin niin kaukana, ettei käy juuri koskaan meillä kylässä, miehen sukulaiset sitten senkin edestä.

ap

Vierailija
11/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohtana, joka ei ole sopiva vieraille??

Vierailija
12/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vieraita ei ole kutsuttu. Miehen sisko tulee siksi, että hakee miehen leikkauksen jälkeen sairaalasta, hänellä kun on auto ja meillä ei. Anoppi ja isoäiti sitten tulevat muuten vaan, kutsuivat itse itsensä.

ap

Vierailija
13/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vieraita ei ole kutsuttu. Miehen sisko tulee siksi, että hakee miehen leikkauksen jälkeen sairaalasta, hänellä kun on auto ja meillä ei. Anoppi ja isoäiti sitten tulevat muuten vaan, kutsuivat itse itsensä.

ap

Vierailija
14/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tarvitse vinkua ja mankua typerissä tilanteissa.

Ootteko te jotain 16, sinä ja "miehesi"?

Vierailija
15/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tarvitse vinkua ja mankua typerissä tilanteissa.

Ootteko te jotain 16, sinä ja "miehesi"?

Tuleeko sulle parempi mieli, kun saat itse kiukutella mulle? Hyvähän se on, jos sun miehesi ei tarvitse kuunnella sun vinkumistasi, koska itse kiukuttelet täällä av:lla. Niinhän minäkin teen, mutta kiukuttelen omassa ketjusssani omista ongelmistani.

ap

Vierailija
16/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykenemätön käyttämään joukkoliikennettä, hän saa sieltä lääkäriltä lapun, jolla Kela maksaa hänelle taksireissun.

Ei siihen puolta sukua tarvita.

Vierailija
17/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kypsymätöntä teiniä "mukavanhempina".

Vierailija
18/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat kilon lohifileen ja päälle sitruunanmehua, suolaa ja mustapippuria, uuniin puoleksi tunniksi. Keität kuoriperunat. Lisukkeeksi vaikka Saarioisten kurkkuinen salaatti ja ruisleipää. Jälkkäriksi pipareita, suklaata ja glogia.

Vierailija
19/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini saa minusta energiat pumpattua pihalla ihan jo pelkällä puhelinkeskustelulla.

Anopille taas ei kelpaa yhtään mikään.

Valittaa aina ihan kaikesta ja haukkuu minut pystyyn kunhan on ensin saanut piilovittuilla kyllikseen >:(

Äiti ja anoppi on semmoinen parivaljakko, että oksat pois. En mitenkään riemulla odota vierailujaan.

Tsempit sinulle ap :)

Vierailija
20/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vikoille vastauksista, niistä oli oikeasti apua!

Toi lohi kuulostaa hyvältä idealta, taidan tehdä sitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi