Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI vko 47

18.10.2005 |

Pistin keskiviikosta sunnuntaihin Menogonia 150 IU

ja eilen Puregonia 150 IU.

Tänään oli kontrolli tulokset kolme 7mm, yksi 8mm ja yksi 25mm.

Hoito siis keskeytetään huonon kasvutuloksen takia. Huomenna pistän Pregnylin irroittamaan ton isoimman ja maanantaina alkaa primolutit tyhjennys vuotoa varten.

Eli nyt tähdätään seuraavaksi IVF/ICSI viikolle 47.

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin toivonut, että olisit saanut plussasan.

Olen niin pahoillani, onneksi ees yksi meistä plussas!

Toivon, että teillekkin vielä jotain olis tehtävissä.

Vierailija
102/160 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuin avaamaan tämän ketjun ja jälleen kerran ikäväkseni huomasin nega-uutisesi :((((

Voi kurjaa kurjaa....

No me kokeillaan lahjasiittiöillä ( +omilla) ens hoito, kun se on kuitenkin helpompi toteuttaa kuin lahjamunishoito. Meillähän on myös epätietoisuutta että missä vika, siittiöissä vai muniksissa (vai jossain muussa)

Lisäksi kokeillaan kahden kuukauden jarrutusta Procrenilla, myöskään mun endon ei pitäisi haitata solutasolla, mutta kokeillaan nyt sitten mitä tapahtuu kun sammutetaan se kokonaan.

Odotan erittäin mielenkiinnolla että mitä tuleman pitää, punktio menee vasta helmikuulle.

jaksuja ja hyvää joulua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olin nyt viikonloppuna siellä risteilyllä joten tulen pahoittelemaan hieman jälkijunassa.

En usko, että sun repun kantelu on syypää negaan kun ajattelee ihmisiä jotka ei periaatteessa edes yritä raskautta ja se tulee yllätyksenä, mitähän kaikkea he ovatkaan ehtineet " piina-aikana" tehdä...

Nyt voimia sulle ja toivottavasti lääkärillä on tuumaustauon jälkeen todella hyvä ehdotus ja toimiva.

Meillä huurunenän siirto menee helmikuulle ja se tehdään luomukiertoon, ei siis lääkkeitä avuksi ?!?!

Toivottavasti Jaguarilla on kaikki hyvin. Tulethan sitten ultran jälkeen kertomaan mitä siellä näkyi :0) roikun kuitenkin täällä vanhasta tottumuksesta....

Jaksamisia kaikille ja oikein rauhaisaa joulun odotusta.

Vierailija
104/160 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi todella miten kurjaa. Ei täs kohtaa sanat riitä. Olen todella pahoillani teidän puolesta:-(. Lähetän paljon voimia teille!

Omasta navasta sen verran, et olo on suht ok. Aamulla oli ekaa kertaa lähellä että ei tullu ökkö olo. Ja onneks mul on älyttömän kiireinen viikko, että en ehdi itteäni ja masuani koko ajan kuulostelee... Alan meinaa sekoilee;). Tuun torstaina kertomaan miten ultrassa meni.

Vierailija
105/160 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan Jaguar!

Mitäs ultrassa näkyi? Jännittää niin hirveesti sun puolesta, niinkuin ois ite piinailemassa :0)

Tarrasukkia täältä sinne!!!

Vierailija
106/160 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut näin heti alkuun tuon hoidon epäonnistumisesta. Ei ole kivaa ei. :-( Mutta kiva saada jo näin aikaisin hoitokaveri viikolle 47. :-)

Meillä on tavoitteena että punktio tehtäisiin vkon 47 perjantaina ja siirto olisi sitten seuraavan viikon tiistaina (eli neljän päivän viljely). Näin koitettaisiin saada (mahdolliset - pakko puhua näin) alkiot 16-soluvaiheeseen ja niihin tehtyä alkiokuorenavaus ennen siirtoa.

Mites sinulla Ibiza alkavat nuo sumut? Itse aloitan ne nyt sitten uudelleen ensi tiistaina ja 0-ultra on näillä näkymin 8.11.

Vierailija
107/160 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo käytössä ollenkaan sumuja. Tänään laitan pregnylin irroittamaan sen isoimman follikkelin ja maanantaina alkaa 10 päivän Primolut kuuri ja sitten menkat ja uusi piikitys.

Mulla on PCO-tyyppiset munasarjat eli paljon pieniä follikkeleja tai ei yhtään. Mulla on aina näkynyt useita.

Kiva juu että on kaveri jo näin aikaisessa vaiheessa!

Vierailija
108/160 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs mielellä Ibiza79 ja Piparjuuri viikonloppua lähtee viettään? Toivottavasti hyvällä ilmoista huolimatta :)

Tuun kyllä seuraamaan teidän taivalta vaikka oma viikkoni onkin ennen teitä.

Vierailija
109/160 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan

Yritinkin jo aikaisemmin tälle piinapinoa kun jo hoitojen alkamisen odottelu on melkoista piinailua, vaikka hieman helpottaakin tietää aikatauluista.

Alottelen sumutteleen suprecuria kp 23 eli 26.10 ja nollaultra ois 9.11 jolloin mukaan tulee Gonal-F 900 IU. Punktio ajoitus viikolle 47, että jos sais tänä vuonna todella odotetun plussajoululahjan :)

Ajattelin hemmotella hoitojen yhteydessä itseäni ja suoda ainakin kaksi kertaa aromaterapiaa, niissäkin ois eka kerta. Jos sais välillä ajatukset ja kropan rentoutuun. Ekaa kertaa menen 4.11 jos niitä mummo-oireita meinaa olla niin voi olla ihan kiva maata hyväntuoksuisessa käsittelyssä. Rahan menoa ei haluais ajatella vaan hirvittäähän tuo kun lääkkeetkin kuulostaa olevan kalliita :(

Taustasta vielä kerran, selittämättömät ollaan ja kaks inssiä (negat) julkisella takana ja kuten joku jo kertoikin Oysissä ollaan aika kielteisiä yksityiselle menemisestä välillä niin ollaan jätetty väliin ja onhan se vähän kyllä rahakysymyskin, ikävä kyllä. Oysin erikoisylilääkärin kanta on hoitoihin jollei kaks inssiä tuota tulosta niin järeämmät hoidot kehiin joten IVF/ICSI siis edessä. Että näin edetään ja peukkuja kaikille bd bd bd

Vierailija
110/160 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kp 15/26-29 ja aloitin primolut kuurin jolla menkat pitäis alkaa 4.11, sitten nolla ultra on muistaakseni 8.11.

Mulla muuten menee ihan normaalisti tää elämä tässä. Ei nyt mitään suuria tunteita myllerrä. Paitsi viime viikolla sain tietää kahden ystäväni olevan raskaana...

Mites muut viikon 47 odottajat?

Vierailija
111/160 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibiza79:

Mulla menossa kp 15/26-29 ja aloitin primolut kuurin jolla menkat pitäis alkaa 4.11, sitten nolla ultra on muistaakseni 8.11.

Jaksamista!

Täällä menossa kp21/27(32) -> nyt kun pistän sumut päälle huomenna. Kuukautisia odotellaan suurinpiirtein 5.-6.11. alkavaksi ja nollaultra myös 8.11. (tiistaina). Aloitan kyllä piikittelyn vasta loppuviikosta (la/su) kun koitetaan saada punktio perjantaipäivälle ja siirto sitten vko 48 tiistaille.

Eipä täälläkään muuta ihmeempää. Tsemppiä ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille pinoilijoille - meille vko47:läisille ja vieraileville tsemppailijoille. :-)

Vierailija
112/160 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lieviä kauhunhetkiä heti hoitojen alkuun; kävin tänään apteekissa tarjoamassa reseptiä suprecurin aloittamiseksi. No apteekin täti katso koneelta ja sano ettei oo varastossa menee huomiseen iltapäivään ennenkuin sitä saa. HUH kun aamulla pitäs alottaa sumuttelu. No kiltti farmaseutti kun oli soitti toiseen apteekkiin ja kysäs oisko siellä, ja YES sieltä löyty. No minä kauniisti kiitin ja käpöttelin toiseen apteekkiin hakemaan lääkkeen.

Huomenesta lähtien yksi suihkaus molempaan sieraimeen 4 kertaa päivässä. Siitä se lähtee, saas nähdä tuleeko niitä " mummo" -oireita :-)

9.11 ois nollaultra ja sitten alkaa se piikittely. Vahingosta viisastuneena haen ne lääkkeet jo pari päivää aikaisemmin. Tänään en raaskinut ostaa kaikkia kerralla. Jaotellaan menoeriä vähän.

Mites muilla hoidot etenee?

Peukut pystyssä kaikkien puolesta.

Vierailija
113/160 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käyä taas kattomassa mitä teille kuuluu ja hyvin kuulostaa asiat lähteneen eteenpäin kaikilla. Hyvä!

Tuli mieleen noista lääkkeiden hakemisista, että ainakin Menopur on sellanen piikitettävä, ettei sitä oo valmiina varastossa vaan parin arkipäivän viiveellä sitä saatiin apteekkiin mun kohalla. Eli on kyllä hyvä olla ainaki viikkoo etuajassa hakemassa lääkkeitä ettei mee sen takia juttu puihin.

Minä meen perjantaina toiseen ultraan. Ensimmäisen ultran jälkeen nostivat piikitettävää määrää kun munikset ei ollu kasvanu niin paljo kui ois toivottu...

Ei muuta ku mukavia sumuja teille kaikille. Seuraan teitä edelleen, samassa jamassa kun ollaan!

Vierailija
114/160 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti oon jo sniffannu ja tuli vaan mieleen, että missä vaiheessa ne oireet sitten ilmenee jos niitä ilmenee? Pistin miehen lukemaan suprecurin tuoteselosteen jossa mainittiin myös mahdollisista haittavaikutuksista (mm mielialavaihtelut ym) niin mies vain tuumas ettei mitään muutosta siis normaaliin :-)

Eilen vielä pyöri kaikenlaista hullua mielessä hoidoista ja haluankohan edes niitä... Mutta tänään on jotenkin ollu levollinen mieli, päivä kerrallaan katellaan ja ihmetellään.

Mites muut on jaksellu? Lämpöisin ajatuksin ja rutistuksin kaikille piinailijoille

T. Tirppa

Vierailija
115/160 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu?

Mulla edelleen menossa primolut-kuuri vielä ensi viikon keskiviikkona viimeiset. Sitten odottelen menkkoja siihen loppu viikolle.

Mitään ihmeellisiä oloja mulla ei oo ollu.

Aika menee töissä ja vähän harrastuksien parissa, välillä tuntuu kyllä pitkältä tämä pelkkä odottelu...

Vierailija
116/160 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumutellaan ja odotellaan ekaa ultraa ja tietenki menkkojen pitäs alkaa muutaman päivän sisällä.

Maistuu harvinaisen pahalle tää sumute, ekana päivänä tein virheen että otin sumut ensin ja söin sitte niin eipä ollu kovin nälkä enään.

Ei vielä ainakaan mitään erikoisempia oireita oo ilmenny. Aika kovilta tuntuu mun lääkemääräykset kun sumuttelen 4 kertaa päivässä molempiin sieraimiin ja tuoteselosteen mukaan se normaalisti on neljä kertaa päivässä vain toiseen sieraimeen ja sitte Gonal-F on heti 900 IU. Mitenkähän se lugesteroni annostus sitten menee...

Päivä kerrallaan, päivä kerrallaan

Jaksuja kaikille

Vierailija
117/160 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa oleen jo tylsää vaan popsia primoja että sais menkat ja pääsis tositoimiin taas. Seuraavasta puregon ampullista menee lääkemaksukatto täyteen vasta. Toivottavasti sit ennen vuoden vaihdetta saa sitten jo uudet reseptit jos niitä tarvitaan että voi hakea lääkeet jo tän vuoden puolella.

Noi Primolutit ei aiheuta mulle ees mitään tuntemuksia eli tylsää.

Mites muut?

Vierailija
118/160 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites täällä etenee?

Mulla on menossa viimeinen päivä primolutteja eli alan odotteleen menkkoja. Ens tiistaina on sitten nollaultra!

On mukavaa, kun pääsee taas tositoimiin tää odottelu on vaan niin tylsää...

Vierailija
119/160 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon oon sumutellu eikä täti oo tullu... Onko kellään kokemusta kuin kauan suprecurit voi siirtää menkkojen alkua? Nollaultra ois 9.11.

Onneksi ei oo kovin ihmeitä oireita tullu, lieviä kylmän ja kuuman aaltoja ja hieman herkempi tunneskaaloissa, mutta ei mitään mitä ei kestäis.

Onko muilla menny hyvin? Toivottavasti piinapino hieman aktivoituu kun toimenpiteet lähenee ;)

Marraskuun jatkoja.

Vierailija
120/160 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloa täällä. Takana jo runsas viikko Suprecuria, kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina-tiistaina. Nollaultra keskiviikkona 9.11. (jouduin muuttamaan 8.11.:sta seuraavalle päivälle työkiireiden vuoksi). Jos kaikki on silloin kunnossa aloitan piikittelyt luultavasti seuraavana viikonloppuna ja punktiota tähdätään viikon 47 perjantaille ja siirtoa seuraavan viikon alkuun. Taidan siis kulkea tässä hoidossa parisen päivää muiden jäljessä?

Hyvää loppuviikkoa kaikille!