Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraatteko Katkolle-ohjelmaa? Miten uskotte ensi jaksossa

Vierailija
11.12.2010 |

kun näytetään tilannetta 3kk päästä asioiden olevan? Ketkä raittiita vielä? Ketkä repsahtaneet?

Marjoahan jo näytettiin asemalla. Kurja juttu :(

Marc kiinnostaa, voi hyvin repsahtaa tai sitten on löytänyt jotain järkevää tekemistä ja syyn olla juomatta.

Helenasta yllätyin, että tällä oli mies. Jotenkin ajattelin hänen olevan mummeli joka yksinäisyytään juo.

Maarit (vai mikä sen kotkalaisen mustatukkaisen naisen nimi on?)on ihme negatiivinen vastarannankiiski. Mikään ei ole hyvin ja kaikki on niiiiin vaikeaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta oli aika jännä, kun loppupalautteessa sanottiin Susannalle (vai Susanne, kumpi tämä vielä mukana oleva nuori yttö on?) etä koska on niin nuori kannattaa miettiä onko kokonaan juomatta vai mikä on oma suhde alkoholiin.

Luulin että alkoholistille sanotaan aina, että ei voi ottaa yhtään.

-ap

Vierailija
2/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset. Arvasin että juna-asemalla repee ensimmäinen ja hänen asenteensa oli jo sen mukainen että ei tule kuivilla pysymään.

Eniten mua säälitti se kesken jättänyt tyttö jolla jo ihan järkyttävät tausta muutenkin. Lapset huostaanotettuina ja itsetuhoisuutta. Se oli kaikista huolestuttavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Marc repee kans... eikä raitistu ikinä, on just juopon/narkin prototyyppi..

Onko se Marjo rekkalesbo vai tummatukkanen???

jäi eilen kattomatta.

Vierailija
4/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bisseä jo assalla...

Vierailija
5/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin ensin, että joutuu jossain pienessä käpykylässä odottamaan sen 3.5h junaa, kun tuntui niin hankalalta. Siis Marjon selitykset ohjelmassa, että on niin hankala odottaa 3.5h vieraassa kaupungissa, ei ole muuta tekemistä kuin mennä oluelle..Mutta Helsingissähän olivat.

Säälittää Marjon puoliso, joka puhelimessa lupasi laittaa herkkuruokaa ja toivoi niin kovasti, ettei Marjo enää joisi. Sitten kotiin on tullutkin kaljalta haiseva tyyppi..huhhuh..tosi ihanaa.

Vierailija
6/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa todella lapselliselta ollakseen 35-vuotias! Ei ollut yllätys, että ratkeaa juomaan jo asemalla. Koko katkaisuhoidon aikana Marjo ei sitoutunut edes yrittämään, mikä on myös väärin muuta ryhmää kohtaan. Harmi, sillä hän vei paikan joltain muulta, joka ehkä olisi itse halunnut raitistua.

Tässä taas näemme sen, että ihminen ei voi raitistua ennen kuin hän myös ITSE sitä haluaa. Kaikki lähtee omasta tahdosta.

Marcin kohtalo jäi kiinnostamaan. Toivon kovasti, että hän pysyisi kuivilla, mutta pelkään pahoin...

Mikä sen kiltin oloisen miehen nimi oli, sen joka aina kulki sandaaleissa ilman sukkia? Veikkaanpa, että hänetkin on houkuteltu "kavereiden" toimesta taas juomaan...

Vierailija
7/8 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitä olla oma tahtoa tai hurahtaa johonkin uskoon.

Vierailija
8/8 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa todella lapselliselta ollakseen 35-vuotias! Ei ollut yllätys, että ratkeaa juomaan jo asemalla. Koko katkaisuhoidon aikana Marjo ei sitoutunut edes yrittämään, mikä on myös väärin muuta ryhmää kohtaan. Harmi, sillä hän vei paikan joltain muulta, joka ehkä olisi itse halunnut raitistua. Tässä taas näemme sen, että ihminen ei voi raitistua ennen kuin hän myös ITSE sitä haluaa. Kaikki lähtee omasta tahdosta. Marcin kohtalo jäi kiinnostamaan. Toivon kovasti, että hän pysyisi kuivilla, mutta pelkään pahoin... Mikä sen kiltin oloisen miehen nimi oli, sen joka aina kulki sandaaleissa ilman sukkia? Veikkaanpa, että hänetkin on houkuteltu "kavereiden" toimesta taas juomaan...

tollasta sitoutumattomuutta ja lapsellisuutta. Kait se alkoholi vie niin suurenosan elämästä, että ei tarvi aikuistua ja ottaa vastuuta elämästään ja tekemisistään.

Niinkun Marjokin selitti, että vierad kaupunki ja aikaa 3,5h, niin ei voi muta kun mennä kaljalle. Selitys ja lupaus itselle.

Kuulostaa vaan niin typerältä, uskooko muka itse selityksiinä.

Helsingissähän ei voi vaikka käydä Stockmannilla tai vaikka Ateneumissa, joka olisi aseman naapurissa. Tai kahvilla. Ei, pakko on kaljaa ottaa.

Minäkin ajattelin, että jossain pienessä tuppukylässä tarvii sitä junaa odotella, mutta että Helsingissä ei ole muuta vaihtoehtoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä