Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset loppu kuin seinään, menopaussi

Vierailija
10.12.2010 |

Olen 44-vuotias ja ollut suht säännölliset kuukautiset. Lapset saatu 5 ja 3 vuotta sitten. Nyt kuukautiset katosivat. Miehen kanssa en ole ollut vuoteen, yh kun olen. Onko muille tapahtunut tällaista?

EI mitään muista menopaussin oireita ole ollut.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoa minusta ei saa tekemälläkään - no toki lastenlapsia muutaman vuoden sisällä varmaan tulee mutta että mummoutuisin muuten??! Tällä hetkellä nautin kypsän naisen iloista, seksistä, hyvistä ystävistä jne. Menopaussi ei ole päätäni sekoittanut saati tehnyt minusta kiukuttelevaa akkaa (sitä vikaa on aina tainnut olla vähän:D). Nythän elämä vasta alkaa, ihanaa olla rakastunut ja haluttu joka päivä - sekä sekä miehen että miesystävän silmissä;D

Vierailija
42/44 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoa minusta ei saa tekemälläkään - no toki lastenlapsia muutaman vuoden sisällä varmaan tulee mutta että mummoutuisin muuten??! Tällä hetkellä nautin kypsän naisen iloista, seksistä, hyvistä ystävistä jne. Menopaussi ei ole päätäni sekoittanut saati tehnyt minusta kiukuttelevaa akkaa (sitä vikaa on aina tainnut olla vähän:D). Nythän elämä vasta alkaa, ihanaa olla rakastunut ja haluttu joka päivä - sekä sekä miehen että miesystävän silmissä;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellaisia on, ennenaikaistavat menopaussia. Itselläni muutama ja menopaussin oireita jo alle 41.nä

Ja tietty perimällä on väliä..

Lähinnä jäi vaan menkat pois ja aina välillä tuli, mutta suurinpiirtein puolen vuoden välein...

Sitten sain lapsen, luojan kiitos hoitojen, ja nyt taas mennään silleen onnetonta vuotoa silloin tällöin, harvoin...

Olisin toki halunut lapsia paljon aikaisemmin, mutta aina ei kaikki mene läheskää, niikuin on ajatellut. Tämä lapsi ei olisi syntynyt, jos eitä ei olisi ollut tarkoitettu, että kaikki hoitoja vastustavat voivat pitää sitten jo valmiiksi päänsä kiinni. Nyt elämä on ihanampaa kuin koskaan :)

Vierailija
44/44 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä älyvapaa henkilö Vierailija ei tiedä mitään mistään. Aivotoiminta täytyy olla pakkasen puolella jos väittää ettei yli 40-kymppisen pitäisi saada lapsia. Itse olin 42 ja omaan maailman ihanimman pienen olennon.