Tunnetko ketään joka on aidosti onnellinen?
Kommentit (81)
Ei se tarkoita sitä, että aina on kasvot tekohymyssä.Se ei ole oikein aitoa elämää, johon kuuluu kaikki tunteet. Kuitenkin olen erittäin onnellinen, kiitollinen ja ehkä onnekaskin todella mukavasta ja sellaisesta elämästä, jota itse haluan elää. Olen saanut paljon, enemmän kuin osasin edes toivoa. Tunnen kyllä muitakin onnellisia.
Siltä vaikuttaa, kun ihmisiä tapaa. Tosin niin on itsenikin kohdalla.
Minä, mieheni, oma äitini ja mieheni äiti. Jotenkin geneettistä uskoisin. Mulla on lapsesta asti ollut vahva tunne että elämä on hyvää.
Minä, mieheni, oma äitini ja mieheni äiti. Jotenkin geneettistä uskoisin. Mulla on lapsesta asti ollut vahva tunne että elämä on hyvää.
Olisiko onnen tunne tosiaan geneettistä, kun monet kokevat etteivät kykene olemaan onnellisia? Vai onko tämä yhteiskunta ja ilmapiiri vain niin masentava?
Olen onnellinen monestakin asiasta ja silti joskus valitan, ei se tarkoita ettei ihminen olisi onnellinen. Ja uskon myös veljeni olevan onnellinen, muista en tiedä.
Olisiko onnen tunne tosiaan geneettistä, kun monet kokevat etteivät kykene olemaan onnellisia? Vai onko tämä yhteiskunta ja ilmapiiri vain niin masentava?
lama anyone?
Ja mitä se kertoo meidän elämäntavasta noin yleisesti, jos voidaan kokea - niin kuin joku tuolla kirjoitti - ettei nykyään oikein kukaan ole onnellinen?
Juostaanko väärien arvojen perässä?
Syökö telkkarin väkivaltaohjelmat meiltä otteen onnelliseen todellisuuteen?
se johtuu siitä ettei ihmisillä ole tarpeeksi töitä eikä tarpeeksi rahaa mihinkään tarpeelliseenkaan.
tokaluokkalaisen yh. Olen ollut myös todella onneton, joten tiedän olevani onnellinen. Nyt. Tässä hetkessä. Eikä liity mitenkään miehiin...
Itseni lisäksi kaksi ystävääni, juuri asiasta keskusteltiin. Ja uskoisin että myös mieheni on.
että onko oikeasti syytä olla tyytymätön elämään, olla onneton? sanonpa että jokainen joka tätäkin lukee ja on fyysisesti ja henkisesti terve, voi olla myös onnellinen.
Minä en ole esim. syntynyt mihinkään pakolaisleiriin, en näe nälkää, kukaan ei orjuuta minua, minulla on työpaikka ja mukava aviomies.
Luottamukseni tulevaisuuteen on vahva.
Kannattaa myös muistaa että onnellisempaa on antaa kuin saada, muita auttamalla, jakamalla omasta onnestaan voi tulla myös onnelliseksi.
13.
mistä sen voi tietää?? naamastako se näkyy?
Onnellinen ihminen on useimmiten hyväntuulinen, kasvot hehkuvat, silmissä on onnellinen ilme. Onnellinen ihminen ei valita koko ajan.
Minä olen erittäin onneton, mutta ihmisten ilmoilla olen iloinen, hehkuva ja onnellisen oloinen, koska niin mun kuuluu olla.
Eli moni "onnellisen" näköinen, iloinen ihminen onkin jotain ihan muuta pinnan alla.
Totta. Minäkin aikoinaan kun olin masentunut, olin ihmisten ilmoilla iloinen, puhelias ja reipas. Nyt nauran harvemmin kuin silloin enkä tuo itseäni niin paljon esiin kuin silloin. En kaipaa jatkuvaa sosiaalista hyväksyntää. Ja olen äärettömän onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Onnellisuus on tasapainoa ja rauhaa.
Ei sitä päältä näe välttämättä onko onnellinen vai ei.
Minä en ole esim. syntynyt mihinkään pakolaisleiriin, en näe nälkää, kukaan ei orjuuta minua, minulla on työpaikka ja mukava aviomies.
Luottamukseni tulevaisuuteen on vahva.Kannattaa myös muistaa että onnellisempaa on antaa kuin saada, muita auttamalla, jakamalla omasta onnestaan voi tulla myös onnelliseksi.
13.
onnellinen myös jos sinulla ei olisi työpaikkaa eikä miestä?
olisin varmasti.. minä olen etuoikeutettu jo pelkästään siksi että olen syntynyt tänne, kuten jo sanoin... muutakin maailmaa on elämän varrella tullut nähtyä.
13.
olisin varmasti.. minä olen etuoikeutettu jo pelkästään siksi että olen syntynyt tänne, kuten jo sanoin... muutakin maailmaa on elämän varrella tullut nähtyä.
13.
olisit onnellinen ilman rahaakin, joka on seurausta työttömyydestä? Oletko ikinä ollut työttömänä pitempään? Tai ilman parisuhdetta?
vilosoohvi Timo Airaksinen vasta totesi, 4/5 osaa ihmisistä väittää kysyttäessä olevansa onnellisia, vaikka totuus on ennemminkin 1/5 luokkaa.
olen ollut työttömänä, minulla on ollut velkajärjestelykin josta selvisi.
Olin sukulaiselle takaajana ja jouduin maksamaan.
Olen vasta yli 30v. löytänyt elämäni miehen, mutta olin kyllä sinkkunakin onnellinen. Minun elämän täytti silloin muut asiat.
Jos vain mies tekee onnelliseksi, niin sitten on jossain vikaa. Pitää oppia olemaan yksin onnellinen, jotta voi tehdä sitten toisenkin onnelliseksi.
13.
13
Silmistä näkee onko onnellisuus aitoa.