Tunnetko ketään joka on aidosti onnellinen?
Kommentit (81)
Tuntuu että kaikki vain valittavat koko ajan.
Mutta silti koen olevani onnellinen! Ei se onnellisuus sitä tarkoita, että aina hymyilee ja on aurinkoinen. Se on perustunne siitä, että elää noin pääpiirteittäin sellaista elämää, joka on onnellista.
Kirjoitin että valittavat koko ajan. Ei silloin voi olla onnellinen, jos valittaa enemmän kuin on iloinen.
Muista en oikein uskalla mennä sanomaan, kukaan ei ole lähiaikoina ainakaan myöntänyt olevansa.
Itse olen välillä kokenut rankkojakin aikoja joten nyt kun kaikki on hyvin ja saan elää ihan perusarkea ihanan miehen ja lasten kanssa niin en kylää muista koska olisin ollut näin onnellinen.
tiedän olevani myös etukoikeutettu monella tapaa. Minulla on nyt kaikki hyvin.
Ei elämäni täysin ongelmatonta ole, kenellä nyt olisi. Mutta perusasiat ovat kunnossa ja etenkin perheestäni olen todella onnellinen.
Samaa sanovat muutkin tuttavapiirissä itsestään. Kai kaikki ovat pettyneitä elämäänsä, elämä ei anna mitään hyvää.
Kun ulospäin onnelliselta ja tasapainoiselta vaikuttavaan ihmiseen tutustuu paremmin, paljastuu kaikkea muuta. Pari mahdollisesti onnellista tulee mieleen, mutta heitä en tunnekaan lähemmin :)
henkilökohtaisesti tunne ketään onnellista. Mutta uskon kyllä, että onnellisiakin ihmisiä on.
Samoin lapseni.
Mieheni on myös onnellinen, on enemmän silti huolehtijatyyppiä.
mistä sen voi tietää?? naamastako se näkyy?
Ei elämä täydellistä ole, mutta olen silti ihan oikeasti onnellinen.
itseni
Onnellinen ihminen on useimmiten hyväntuulinen, kasvot hehkuvat, silmissä on onnellinen ilme. Onnellinen ihminen ei valita koko ajan.
Ihmisestä näkee että hän nauttii elämästään.
Niin moni hehkuttaa olevansa onnellinen, mutta enemmän minusta ainakin näyttää että sekin on hetkellinen tunne.
Itselläni ainakin on sellaisia hetkiä milloin tunnen olevani todella onnellinen, mutta on hetkiä milloin tuntuu että missä se onni oikeen on? Noh, yhdestä asiasta ainakin olen vilpittömän onnellinen ja se on lapseni.
Eikä tule mieleen ketään muutakaan jonka tuntisin. Surullista.
Kaikilla menee huonosti ja puhutaan usein kuinka ollaan onnettomia.
Olen kyllä aika tulella käypä ihminen, eli joku voisi tulkita minua toisinkin.
Silti olen hyvin onnellinen.
Onnellinen ihminen on useimmiten hyväntuulinen, kasvot hehkuvat, silmissä on onnellinen ilme. Onnellinen ihminen ei valita koko ajan.
Minä olen erittäin onneton, mutta ihmisten ilmoilla olen iloinen, hehkuva ja onnellisen oloinen, koska niin mun kuuluu olla.
Eli moni "onnellisen" näköinen, iloinen ihminen onkin jotain ihan muuta pinnan alla.
enkä kyllä tunne muitakaan onnellisia.