Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan hullua haaveilla lapsesta 37-vuotiaana?

Vierailija
10.12.2010 |

Ennestään jo kaksi.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit että sulla on jo kaksi lasta. Minkä ikäisiä?

Vierailija
42/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nelikymppinen lapsen kanssa pärjää, mutta teininä voi olla jo ikäerokuilua ja aikuisena on turha odottaa kaverimaista suhdetta kun toinen on 40v vanhempi. Mutta saa haaveilla. Oma äiti on 25 vuotta vanhempi ja ollaan tosi hyviä ystäviä ja istutaan usein iltoja yhdessä. En voisi kuvitella että olisin parikymppisenä lähtenyt eläkkeelle jäävän äitini kanssa vaikka ravintolaan istumaan iltaa.

Teiniäitien lapsetko eivät kykene sinusta luomaan ystävyyssuhteita vaan jäävät äitinsä kanssa kaveritasolle sen sijaan, että kasvaisivat aikuisiksi ja ymmärtäisivät äitisuhteen erityisyyden?

että se äiti olisi AINOA kaveri jonka kanssa käydä esim. baarissa?! Miksi ei voisi silloin tällöin käydä baarissa iltaa istumassa omien vanhempiensa kanssa?

Kuvitelkaas, itse olen parikymppisenä ollut baarissa niin, että siellä oli mun äiti, isä ja vielä setäkin, huiii!!! Äitin kanssa ollaan useinkin oltu samassa mestassa iltaa viettämässä, joskus eri porukoissa, joskus samoissa.

Äitini on nuorekas, ja meillä on ikäeroa vain 23 vuotta. Mutta en nyt tiedä olisiko tilanne lainkaan erilainen, jos ikäeroa olisi vaikka 30-35 vuotta.

Ap:lle; itse en enää vauvasta haaveile, sillä on ihanaa kun lapset alkavat olla sen ikäisiä että eivät kaiken aikaa tarvitse äitiä - vauvan myötä kierros alkaisi taas alusta. Mutta sinänsä me 37-vuotiaat emme missään nimessä ole vanhoja vauvan tekoa ajatellen, höh, olemme naisia parhaassa iässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nelikymppinen lapsen kanssa pärjää, mutta teininä voi olla jo ikäerokuilua ja aikuisena on turha odottaa kaverimaista suhdetta kun toinen on 40v vanhempi. Mutta saa haaveilla. Oma äiti on 25 vuotta vanhempi ja ollaan tosi hyviä ystäviä ja istutaan usein iltoja yhdessä. En voisi kuvitella että olisin parikymppisenä lähtenyt eläkkeelle jäävän äitini kanssa vaikka ravintolaan istumaan iltaa.

Äitini ei ole koskaan ollut ystäväni tai uskottuni. Lapsenikaan tulee koskaan olemaan ystäväni tai kaverini. Hänellä on omat kaverit sitä verten.

nro 26

Vierailija
44/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asiat menneet tosi hyvin ja lapset 40 vuotiaana esikoinen, toinen 41 vuotiaana ja kolmas 42 vuotiaana. Hedelmällisyys on sitä luokkaa, että täytyy varoa,jos ei lisää enää haluta:) Tee ihan oman mielesi mukaan, ei tämä kaikilla ikää katso.

Vierailija
45/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole hullua, jos sulla kerta mieskin on.

Vierailija
46/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa. Et ole liian vanha. Itse olen kohta 38. Joskus mietin samaa. Toisaalta pelottaa, kun kilpirauhanenkin vaivaa ja väsymys toista kuin 20 v sitten.

Vierailija
47/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun äitini synnytti 2 lasta vielä 40v ja on ennestään 2 lasta. on hyvä ja rakastava äiti. :)

Vierailija
48/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on nyt puolenvuoden ikäinen ENSIMMÄINEN lapsi..

Vierailija
49/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka odottaisit vielä 3 vuotta, et olisi mikään poikkeus, vaan kuten 20% kaikista synnytäjistä.

Vierailija
50/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajalla on ollut nuori ja pinnallinen äiti, taitaa olla mummopissisäiti.

Vierailija
51/51 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla ja äidillään on ikäeroa 18 vuotta, mutta he eivät ole koskaan kunnolla ystävystyneet. Kamalan myrskyisä suhde, haukkumista ja riitoja, eikä siinä auta, että ikäeroa on vain 18 vuotta.

Saahan sitä haaveilla, että hyvät välit johtuvat ikäerosta, mutta kyllä kyse on enemminkin luonteista.