Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt aion purkautua!!!!

Vierailija
09.12.2010 |

Mua vituttaa niin paljon et tekis mieli vetää pää täyteen. Oon niin lopen kyllästyny kaikkeen. Vituttaa noi lapset lähinnä sen takia että joka päivä on pelkkää taistelua!!! Huushollin hoito on mun vastuulla yksinään kun mies käy töissä. Miehen mielestä se siis tarkoittaa sitä että kun hän tulee töistä ei hänen tarvitse tehdä mitään. Hän ei kykene ymmärtämään ett minäkin voin joskus väsyä.

Kyrpii kun lapset ei koskaan voi nukkua samaan aikaan päiväunia. VITTU!!!! Toisen kun saa vihdoin nukahtamaan niin toinen herää. Nukkuis edes sen 10 min samaan aikaan niin sais juoda edes kupin kahvia ilman että pitää mennä ja tehdä kaiken aikaa.

Joulu vielä tähän päälle kun kaikki on taas väärin päin ja anoppi itkee kun ei mennä sinne jouluksi ja äitini itkee kun ei mennä sinne jouluksi. NO EI VITTU MENNÄ KUN MOLLEMMAT ON SELLASIA ALKOHOLISOITUNEITA LEHMIÄ JOTKA PILASIT MINUN JA MIEHEN LAPSUUDEN!!!!!

Olis se kiva joskus mennä jonnekkin ilman lapsia mut auta armias jos edes kaupassa käyn niin johan sieltä anoppilan suunnalta tulee potaskaa niskaan kun olen niin surkea enkä halua ottaa lapsia minnekkään. Perkele helvetti vittu!!!

Anteeksi jo valmiiksi kielen käyttö ja ennenkuin joku huutaa että olisit jättänyt lapset tekemättä niin pitäköön mölyt mahassaan. Kai äideilläkin on joskus oikeus menettää hermonsa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt.

Vietätet joulun keskenänne ja sillä selvä. Laitat joulua juuri sen verran kuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Kynttilöitä palamaan ja sinun herkkujouluruokiasi. Ja jos mies haluaa jotain lisäksi, saa auttaa niissä.

Ja nyt ennen joulua tilaat MLL:n hoitajan ja lähdet johonkin juomaan kupin kahvia ja syömään leivoksen, ihan itseksesi. Se olkoon vaikka joululahjasi itsellesi, jos siihen ei muuten oikein olisi varaa.

Voimia sinulle. Sinulla on kuitenkin maailman ihanimmat lapset, olet vain väsynyt ja tarvitset vähän omaa aikaa.

Vierailija
2/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin samassa jamassa vielä 5v sitten. Nykyään on onneksi turvaverkko lähistöllä, joten muksut saa kärrättyä sinne, toisaalta taas nykyään harvemmin on tarvetta, koska mies on enemmän kotona ja lapsetkin kasvaneet. Tsemppiä ja voimia! Ja jouluna ette sitten lähde mihinkään rynnistelemään, vaan vietätte rentouttavan ja rauhallisen joulun kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt. Vietätet joulun keskenänne ja sillä selvä. Laitat joulua juuri sen verran kuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Kynttilöitä palamaan ja sinun herkkujouluruokiasi. Ja jos mies haluaa jotain lisäksi, saa auttaa niissä. Ja nyt ennen joulua tilaat MLL:n hoitajan ja lähdet johonkin juomaan kupin kahvia ja syömään leivoksen, ihan itseksesi. Se olkoon vaikka joululahjasi itsellesi, jos siihen ei muuten oikein olisi varaa. Voimia sinulle. Sinulla on kuitenkin maailman ihanimmat lapset, olet vain väsynyt ja tarvitset vähän omaa aikaa.

Tämä viesti piristi :)

Soitin jo tuolle siipalleni ja ilmoitin että aion poistua tänään samalla ovenavauksella kun hän tulee kotiin.

Yritti siellä tietysti jotain änkyttä mutta löin luurin korvaan ja laitoin viestin perään että vastalauseita ei vastaanoteta.

Saa mies kerranki taistella lasten kanssa ruoka-aikaan ja ehkäpä viellä nukkumaan menon kanssa myös. :)

ap

Vierailija
4/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjotan kaiken,mutta meitä tuskin edes haluttas jouluksi kumpienka luo,näin oon vihjeistä voinu päätellä.ja mies tekee niin pitkää päivää,ettei kehtaa apuu ee pyytää..

Vierailija
5/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täähän on oiva paikka purkaa ärtymystä ja vihaa! Kyllä tänne ärräpäitä mahtuu vaikka kuinka paljon!!!

Voimia!!!

Vierailija
6/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt.

Vietätet joulun keskenänne ja sillä selvä. Laitat joulua juuri sen verran kuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Kynttilöitä palamaan ja sinun herkkujouluruokiasi. Ja jos mies haluaa jotain lisäksi, saa auttaa niissä.

Ja nyt ennen joulua tilaat MLL:n hoitajan ja lähdet johonkin juomaan kupin kahvia ja syömään leivoksen, ihan itseksesi. Se olkoon vaikka joululahjasi itsellesi, jos siihen ei muuten oikein olisi varaa.

Voimia sinulle. Sinulla on kuitenkin maailman ihanimmat lapset, olet vain väsynyt ja tarvitset vähän omaa aikaa.

Mutta sä olet enkeli!

Tämän kaltaisia viestejä saisi tällä palstalla olla enemmän.

Voisimmeko kaikki olla hänen tavallaan hiukan epäitsekkäämpiä ja huomaavaisia sanomisissamme, niin tämäkin palsta olisi paljon parempi paikka.

Kiitos sinulle, pelastit minun(kin) päiväni!

Vierailija
7/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa niin paljon et tekis mieli vetää pää täyteen....

NO EI VITTU MENNÄ KUN MOLLEMMAT ON SELLASIA ALKOHOLISOITUNEITA LEHMIÄ JOTKA PILASIT MINUN JA MIEHEN LAPSUUDEN!!!!!

kuulostaa siltä, että olet hyvää vauhtia tekemässä saman omille lapsillesi!

Vierailija
8/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väsynyt.

Mutta sä olet enkeli!

Tämän kaltaisia viestejä saisi tällä palstalla olla enemmän.

Voisimmeko kaikki olla hänen tavallaan hiukan epäitsekkäämpiä ja huomaavaisia sanomisissamme, niin tämäkin palsta olisi paljon parempi paikka.

Kiitos sinulle, pelastit minun(kin) päiväni!

Kierukka itkettää taas (mulla ei kierukka aiheuta tipuutelua, mutta mielialamuutoksia kyllä) minua vähän väliä syystä ja ilman. Olen ihan poikki hoitamaan vaativaa taaperoa 24/7. Mies ei ole koskaan kotona ) :

Mies jää joulunajaksi lomalle kahdeksi viikkoa, joten aion itse lähteä Selloon ihan vain syömään ja juomaan kahvia ja syömään törkeän rasvaisia leivoksia. Ihan vain minäminäminä ( :

Hyvää joulua ap. Te olette keskenänne joulun. Vietätte hyvän joulun. Ja te kaksi muuta ihanaa, kiitos kommenteista ( ´:

Poistuu taas hakemaan nenäliinaa...

Vierailija
9/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vedet silmiini kauniista sanoistanne :) . Minulla itselläni on asiat hyvin. Olen äärettömän kiitollinen ja onnellinen kauan odotetusta lapsestani ja mieskin on se, jota kauan kaipasin elämääni. Siksi minun ehkä onkin niin helppo toivoa muillekin mahdollisimman hyvää.

Väsymys ja lapsenhoidon ja kotitöiden kaatuminen niskaan ovat tuttuja täälläkin, lähinnä miehen pitkien ulkomaantyömatkojen vuoksi, joten osaan kyllä samastua ap:n tilanteeseen.. tosin mielessäni kerron väsymyksen vielä muutamalla luvulla, sillä minulla on vain tuo yksi Pieni.

Voikaa hyvin kaikki, ja pitäkää itsestänne huolta! Kun pidätte hyvää huolta ja ehmmottelette välillä itseänne, jaksatte antaa itsestänne myös perheelle.

T . 3

Vierailija
10/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten pitäisi tukea toisiamme eikä aina heittää paskaa niskaan.

Vierailija
11/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten pitäisi tukea toisiamme eikä aina heittää paskaa niskaan.

Vierailija
12/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli tulee, kun saa toisillekkin hyvän mielen :)

Pidetään se mielessä :)

8.

Vierailija
13/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteesi on tuttu. Meillä myös minä hoidan talouden lähes 100 prosenttisesti. Mieheni tekee pitkää päivää. Lähtee aamulla aikaisin ja palaa 19 aikaan. Olen 1 ja 3 vuotiaiden villejen lasten kanssa kotona ja apua ei ole lähellä. Joskus todellakin vituttaa ja väsyttää ja tahtoisin omankin elämän. Tottakai rakastan lapsiani ja miestäni paljon ankä mitään vaihtaisi pois, aina ei vaan jaksa kun komentaa, lohduttaa, ruokkii, kieltää, sylittää, ulkoiluttaa ym mutta mitä siitä saa. Harvoin edes kiitosta tai hyvää palautetta, jota ehkä eniten kaipaisi! Ja sitää pientä omaa aikaa. Ihan vaikka niin, että mies menisi viiknloppuna lasten kanssa ulos ja saisi olla hetken hiljaisuudessa.. Hiljausuus, mitä se edes on :o) Mutta hyvä jos olet päättäänyt että lähdet vähän tuulettumaan. Ei se aina paljoa vaadi. Meidän äitienkin pitäisi muistaa olla välistä itsekkäitä. Uskon että terveissä rajoissa se on kaikkien etu! Voimia sinulla ja viettäkää leppoisa joulu pman perheenne kesken!

Vierailija
14/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kynästä. Anopin kanssa ei onneksi ole ongelmia. Eskarilainen 6-v nyt on ihan ok, 2-v taas täysi terroristi ja 4 kk kiltti, mutta nukkuvat aina eri aikaan!! Tänään on ollut niin väsynyt olo, että päässä heittää!

Vierailija
15/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin täällä tulee positiivisia kommentteja kun yleensä vaan jaellaan paskaa niskaan. Meillä myös mies tekee pitkää päivää ja ei aina tunnu ymmärtävän kuinka kuluttavaa on taistella lasten kanssa.

Ap:lla on 1 ja 2,5 vuotiaat jukurit ja pelkkä ulos lähtö on työn ja tuskan takana. Ulos kyllä halutaan mutta kun pitäis vaatetta pistää päälle niin show alkaa.

Leppoisia joulua kaikille tasapuolisesti ja iso kiitos päivän piristyksestä.

ap

Vierailija
16/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 9:lle

Se että mun tekee mieli ryypätä tällä hetkellä ei todellakaan tarkoita että aion ryypätä lasten nähden. Ei tulis mielenkään juurikin oman lapsuuteni takia.

ap

Vierailija
17/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löysit paikan mihin purkautua, samoja fiiliksiä on täälläkin välillä kun meidän pieni vaatii kokoajan viihdykettä ja sittenkin tuppaa huutamaan masuvaivojaan. Se vain on niin että ääneen ei passaa sanoa oikein kenellekään että vittusaatana kun toi kakara ottaa sitten välillä päähän... Äiditkin SAA väsyä ja polttaa päreensä, ei temperamenttinen ja sanarikas purkaus tee kenestäkään sen huonompaa äitiä tai tarkoita sitä etteikö lastaan rakastaisi ärräpäidenkin keskellä. Ja joulu...noniin. Meillä on mentävä sukulaisiin koska kaikki teeskentelevät että kaikki olisi hyvin, sitten vaan odotellaan jännittyneinä että koska alkaa tappelu. Joten hyvä että sulla on ollu rohkeutta ilmoittaa että ette tule. Jouluruuat saa kaupasta ja jos et aio viettää joulua kaapeissa, niitäkään on turha siivota. Tsemppiä ja mukavaa joulun odotusta kaikille, jokaiseen jouluun mahtuu aina edes yksi hyvä hetki!

Vierailija
18/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uloslähtö aina sellaista tahtojen taistelua että huh huh... aina sitä miettii että onko tää vaivan arvoista ;). Aina ajattelen, että kyllä se viimeistään rippikouluikään mennessä kai helpottaa ;) ..

t.3

Vierailija
19/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tilannetta auttaa rauhallinen kesksutelu miehen kanssa? Sopisitte jostain konkreettisesta jutusta, jonka hän hoitaaa illalla, vaikka sitten nukkumaanmenot?

Minusta on tavalalan oikein, että moelmmilla on se työpäivä, ja kotona oleva tekee sen mitä kohtuudella ehtii ja jaksaa lasten ohessa. Ihan pienten kanssa ei välttämättä ehdi paljon muuta, isompien kanssa taas enemmän.

Mutta illalla ja viikonloppuna minusta se loppu työmäärä pitäisi jakaa. Ei sekään ole reilua, että toisen työpäivä jatkuu aina vaan ja toinen vetää lonkkaa tai pelaa jotain peliä netissä.

Mutta sekään ei ole ok, että kotiäiti lojuu sohvalla ison osan päivää ja sitten käskyttää miestä siivoamaan ja kokkaamaan illalla.

Vierailija
20/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita siinä väsyneenä sitten lähteä ulos kun 6-v kiukuttelee ettei halua, 2-v kiljuu ei ei ei ja juoksee karkuun ympäri kämppää ja sitten pitäisi vielä pukea itteni ja 4 kk. huh ja ulkoilla pitäis...