Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt aion purkautua!!!!

Vierailija
09.12.2010 |

Mua vituttaa niin paljon et tekis mieli vetää pää täyteen. Oon niin lopen kyllästyny kaikkeen. Vituttaa noi lapset lähinnä sen takia että joka päivä on pelkkää taistelua!!! Huushollin hoito on mun vastuulla yksinään kun mies käy töissä. Miehen mielestä se siis tarkoittaa sitä että kun hän tulee töistä ei hänen tarvitse tehdä mitään. Hän ei kykene ymmärtämään ett minäkin voin joskus väsyä.

Kyrpii kun lapset ei koskaan voi nukkua samaan aikaan päiväunia. VITTU!!!! Toisen kun saa vihdoin nukahtamaan niin toinen herää. Nukkuis edes sen 10 min samaan aikaan niin sais juoda edes kupin kahvia ilman että pitää mennä ja tehdä kaiken aikaa.

Joulu vielä tähän päälle kun kaikki on taas väärin päin ja anoppi itkee kun ei mennä sinne jouluksi ja äitini itkee kun ei mennä sinne jouluksi. NO EI VITTU MENNÄ KUN MOLLEMMAT ON SELLASIA ALKOHOLISOITUNEITA LEHMIÄ JOTKA PILASIT MINUN JA MIEHEN LAPSUUDEN!!!!!

Olis se kiva joskus mennä jonnekkin ilman lapsia mut auta armias jos edes kaupassa käyn niin johan sieltä anoppilan suunnalta tulee potaskaa niskaan kun olen niin surkea enkä halua ottaa lapsia minnekkään. Perkele helvetti vittu!!!

Anteeksi jo valmiiksi kielen käyttö ja ennenkuin joku huutaa että olisit jättänyt lapset tekemättä niin pitäköön mölyt mahassaan. Kai äideilläkin on joskus oikeus menettää hermonsa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen mies paitsi että alkaa muistuttaa yhä enemmän juoppoa äitiään.. eli jatkuvaa tissuttelua

Jouluna ollaan perheen kesken eli mies minä ja lapsi. On se kivaa tehdä Joulua kun mies tekee pitkää päivää ja sen jälkeen rojahtaa sohvalle tissuttamaan kaljaa... (muutama ärräpää)

Itse on kans väsynyt mutta en voi olla koska olenhan vain kotona.

Mies vetää päiväunia ja iltaunia ja mitä tahansa torkkuja sohvalla milloin tahansa. Viikonloppuina nukkuu puoleen päivään.

Mutta tällä mennään, vähän väsyttää mutta kai se joulu sieltä tulee vaikkei niin kauheesti tekiskään kaikkea. Mä ainakin ostan surutta paljon valmista, tulee se joulu niilläkin :)

Ja voimia kaikille äideille, tämä on yleensä vuoden stressaavinta aikaa meille siivouksineen, lahjahankintoineen, suunnitteluineen ja ruuanlaittoinen, unohtamatta sitä lastenhoitoa samalla. Koitetaan tukea toisiamme! :)

Vierailija
22/22 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tuota yritte keskustella ja meneehön se päähän hetkeksi. Pari viikkoa ja homma jatkuu samalla lailla. Ei tää kotiäiti ainakaan makaa kaiken päivää sohvalla. Pitää taloa lämmittää ja yleensä pyykkiäkin on se koneellinen pyöritettävä. Siihen päälle ruokahuolto ja muksujen ulkoilutus joten juu apu olis välillä tervetullutta. Mut ehkäpä tuo mies taas heräilee hetkeksi todellisuuteen.

Meillä myös mies on sellainen tirsojen ottaja että oikein sapettaa välillä. Vetoaa aina siihen että kun minä saan nukkua aamulla niin pitkään (7.00) kun hän joutuu lähtemään töihin jo 6.15.

Eipä mies ottanut huomioon että minä nousen yöllä myös kupuksen kanssa ylös kun kärsii jostain yöllisistä kauhukohtauksista melkein joka yö.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla