Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin ostamaan tytölle uuden joulukalenterin (onneksi löytyi), koska

Vierailija
09.12.2010 |

hän söi ensimmäisestä kaikki sulkaat kerralla :) Meni piiloon mussuttamaan niitä, ihana :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsi syö yhden joulukalenterin päivässä, kun äippä ostaa aina uuden, kun syö kaikki suklaat kerralla.

Hyvä hyvä. Onneksi en ole näkemässä kasvatutyösi hedelmää.

Vierailija
22/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun meidän eskoinen teki saman noin. parivuotiaana. Olihan se jotenkin koomista ja en mä suuttunut siitä, mutta en nyt ostanut uutta syödyn tilalle! joku raja!

Pakko oli ostaa uusi tilalle, kun muuten olisi harmittanut suunnattomasti aina kun sisko avaa omansa. ap

Tyttösi siis sai syödä yhden kerralla ja sitten toisesta joka päivä yhden. Entäs tämä kiltti sisko joka toteli eikä syönyt kaikkea keralla saako hän vain yhden suklaakalenterin suklaat? Mitä haluat hänelle tällä opettaa? Kannattaa olla tuhma ja syödä kalenteri kerralla tyhjäksi niin saa sitten myös toisen kalenterin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun meidän eskoinen teki saman noin. parivuotiaana. Olihan se jotenkin koomista ja en mä suuttunut siitä, mutta en nyt ostanut uutta syödyn tilalle! joku raja!

Pakko oli ostaa uusi tilalle, kun muuten olisi harmittanut suunnattomasti aina kun sisko avaa omansa. ap

Tyttösi siis sai syödä yhden kerralla ja sitten toisesta joka päivä yhden. Entäs tämä kiltti sisko joka toteli eikä syönyt kaikkea keralla saako hän vain yhden suklaakalenterin suklaat? Mitä haluat hänelle tällä opettaa? Kannattaa olla tuhma ja syödä kalenteri kerralla tyhjäksi niin saa sitten myös toisen kalenterin?

Vierailija
24/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaatuu nauramaan*

Vierailija
25/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaatuu nauramaan*

t:25

p.s eihän tämä asia ap:n kohdalla ole totta???

Vierailija
26/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt siskon kannataa mutustaa omansa niin saa kanssa uuden. ja neljä vuotias kyllä tajuaa jos söi jo omansa etuajassa.

provo.

Vierailija
27/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt siskon kannataa mutustaa omansa niin saa kanssa uuden. ja neljä vuotias kyllä tajuaa jos söi jo omansa etuajassa.

provo.

Vierailija
28/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni täällä sano,mutta ovat sinänsä oikeessa,ettei tuo nyt opeta reiluuteen.kyllä mun nelivuotias on hiffannu tuon idean.ei mulla kyllä kukaa noista oo etukäteen avannut.

Vierailija
29/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni täällä sano,mutta ovat sinänsä oikeessa,ettei tuo nyt opeta reiluuteen.kyllä mun nelivuotias on hiffannu tuon idean.ei mulla kyllä kukaa noista oo etukäteen avannut.

Vierailija
30/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Meillä ei lapset tee noin mutta raskaana oleva äiti kylläkin on syönyt jo kaksi kalenteria. :DD

Mutta ne onkin mun paheeni. Joka joulukuu menee vähintään viis kalenteria. Se suklaa niissä on aivan ihanaa.

Vierailija
31/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi vaan niin kovasti syödä suklaata :)

ap

Vierailija
32/32 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi vaan niin kovasti syödä suklaata :) ap

eihän siin sitte mitää,jos tajus,että teki väärin,eikä isolle siskolle jääny paha mieli.harmitti vaa,ku niin moni ilkeili..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän