Jouduin ostamaan tytölle uuden joulukalenterin (onneksi löytyi), koska
hän söi ensimmäisestä kaikki sulkaat kerralla :) Meni piiloon mussuttamaan niitä, ihana :)
Kommentit (32)
Mä muistan kun meidän eskoinen teki saman noin. parivuotiaana. Olihan se jotenkin koomista ja en mä suuttunut siitä, mutta en nyt ostanut uutta syödyn tilalle! joku raja!
hän söi ensimmäisestä kaikki sulkaat kerralla :) Meni piiloon mussuttamaan niitä, ihana :)
Miksi ostit tuossa tilanteessa uuden? Ja kyse oli 1-2 vuotiaasta vai????
Mä muistan kun meidän eskoinen teki saman noin. parivuotiaana. Olihan se jotenkin koomista ja en mä suuttunut siitä, mutta en nyt ostanut uutta syödyn tilalle! joku raja!
Pakko oli ostaa uusi tilalle, kun muuten olisi harmittanut suunnattomasti aina kun sisko avaa omansa.
ap
Meillä tais ainakin joku joulu mun joulukalenteri olla käytävässä naulassa, etten ylettänyt ottamaan itse. Aamulla piti juosta omasta huoneesta ja pyytää äiti apuun. Olin nimittäin syöny salaa suklaita etukäteen. Kannattaa tehdä noin jos ongelmaks syntyy.
nyt se toinen sisarruksista söi kanssa omansa tyhjäksi -ja vielä saman oven takana =)
Pitänee ostaa siis hänellekin uusi.
Montakohan nää ehtii syödä vielä ennen joulua... =)
Voi söpöläisiä!
Ettei suklaata riitä siihen kun sisko avaa luukut jos ne kerran on mennyt syömään jo etukäteen.
sillä väliin kun mä olin kaupassa ostamassa niitä uusi kalentereita ni toinen löys sen korin mihin mä olin piilottanut noitten joululahjat ja ne avas ne. Ja eiku uusii lahjoi ostamaan!
On ne vaan nii mussukoita !
oisin varmaan heltynyt kuvakalenteriin kuitenkin.
Omat lapseni olivat 4 vuotiaina jo koulussa ekalla luokalla, niin taytyy silloin joku tolkku jo olla. (Emme siis asu Suomessa)
Pakko oli ostaa uusi tilalle, kun muuten olisi harmittanut suunnattomasti aina kun sisko avaa omansa. ap
Tyttösi siis sai syödä yhden kerralla ja sitten toisesta joka päivä yhden. Entäs tämä kiltti sisko joka toteli eikä syönyt kaikkea keralla saako hän vain yhden suklaakalenterin suklaat? Mitä haluat hänelle tällä opettaa? Kannattaa olla tuhma ja syödä kalenteri kerralla tyhjäksi niin saa sitten myös toisen kalenterin?
tai oikea curling-mamma