Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Missä iässä ensimmäisen kerran tyydytit itseäsi?

Vierailija
09.12.2010 |

Mulla tuo oli rehellisesti ja oikeasti 30v, enkä oikein mitenkään käsitä lapsia, jotka muka tyydyttävät itseään, mutta ehkä olen sitten poikkeus ja olenkin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päältä 10. Mutta jo alle 10-vuotiaana tykkäsin joistain jutuista ymmärtämättä niiden merkitystä.

Vierailija
22/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhaikäinen, jotain 5-6 vuotias. Muistan kun kärähdin unihuoneessa ja sain kauheat haukut siitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa KOMPS :-D

Sitä, että kirjoittajalla on vissiin käsitteet vähän hakusessa?

no tuohan on ihan loistava. Kun kompataan, kuuluu KOMPS!

komppaaminen on tietysti samaa mieltä olemista.

Vierailija
24/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin tekemään sen ala-asteella ollessani

Vierailija
25/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun liikkatunnilla! Olin ehkä neljäs-viidesluokkalainen ja meidän piti kiivetä köyttä pitkin. Ilmeisesti reisien voimakas puristaminen yhteen sai jotain aikaan ja säikähdin kovasti sitä hyvänolontunnetta joka siitä tuli. Opin saamaan tuon saman tunteen myös ihan muissakin tilanteissa puristamalla reidet tiukasti yhteen. En siis tarvinnut mitään sukupuolielinten koskettelua orgasmiin. Ehkä vuosi pari tuon jälkeen löysin varsinaisen masturboinnin. Mutta yhä edelleenkin olen varsin orgasmiherkkä ja pelkkä lantiopohjan lihasharjoittelu tuntuu musta todella hyvältä ja voin saada pelkästään sillä orgasmin.

Mä opin vahingossa koulun voimistelutangossa, sellaisessa jossa roikuttiin ja pyörittiin. Opettelin sitten tekemään sen reisiä puristamalla kotonakin, sängyn reunalla roikkuen tai pöydän reunaan nojaten. Sitten joskus vanhempana luin masturboinnista ja orgasmista ja tajusin, että haaa, sehän se on mitä teen. Lisäksi ymmärsin, että se "pitäisi" tehdä kädellä hinkkaamalla. Joten hinkkasin julmetusti ja hartaasti, että opin tekemään sen myös "oikein" :D

Se hyöty tuosta oli, että saan orgasmin todella helposti. Saan sen panemisesta alle 3 minuutin ja onnistuu yhä reisitekniikallakin :DDD

Kyllä tuo kouluvoimistelu on vaarallista.. oppii vahingossa runkkaamaan :D

Vierailija
26/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan tuosta seksuaalisuudesta. mä opin siis ala-asteella reisiä puristamalla tekemään orgasmin. älysin heti, että se on jotain mitä tehdään yksin omassa huoneessa, tosin kerran muistan selittäneeni kaverille, että "oletko kokeillut roikkua tälleen käsien varassa tangossa, niin mahassa tuntuu tosi hyvältä kun ensin jännittää lihaksia".. kaveri ei oikein tajunnut ja mietin, että enpä taida enää puhua siitä.

tein sitä omassa huoneessa salaa. saatoin lukea samalla kirjaa ja puristaa reisiä, en välttämättä ajatellut mitään seksuaalista. teen sen yhä joskus niin, ikäänkuin liikuntaharjoituksena, josta tulee orkku. voin esim katsoa telkkaria tai lukea samalla jotain kirjaa.

Vierailija
27/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kohdalla siis puhutaan usein unnuttamisesta eikä masturbaatiosta, koska masturbointiin liittyy seksuaalinen vire, unnuttamiseen ei niinkään. Unnuttaminen ei tee lapsesta valmista mihinkään seksuaaliseen... Sen vuoksi siis katson masturboineeni vasta 12-vuotiaana,

Muistan hyvin kun ekan kerran sain orgasmin noin 13v. Pelästyin ihan älyttömästi koska en tiennyt mikä minuun tuli =D

Vierailija
28/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, 8. Mutta 9 vuotiaana liitin sen seksuaalisuuteen.

makasin suihkun alla ja ...niin...

Vierailija
29/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteelaisena varmaan 4-6 luokkalaisena sain ekan orgasmin. Olin suihkussa ja huuhtelin usein hiuksia hanasta (ei siis suihkusta) tulevan veden alla istumalla hanan alla lattialaa. Jostain syystä tuli mieleen että noinhan voisin kätevästi pestä alapäänkin. Sepäs tuntuikin hauskalta ja olin siinä sitten hetken liian kauan. Muistan vieläkin että ajattelin mitä hittoa nyt tapahtuu! En mitenkään sitä pelästynyt vaikkei ollut aavistustakaan mitä tapahtui, vaan samaa kokeilin vielä monta kertaa myöhemmin. Vois kokeilla oikeestaan taas joku kerta. Ja ihan normaali aikuinen olen silti enkä mitenkään seksuaalisesti erityisen aktiivinen tms.

Vierailija
30/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasin sen ensin vahingossa kiipelilytelineillä. Lihasten jännitys sai aikaan laukeamisen, varsinkin ns. reisiminen ylös puunrunkoa tai keinujen tukijalkoja. Opin pian tekemään myös kädellä.

Vierailija
31/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin olla 13v kun ekan kerran.

Sittemmin sitä onkin tullut tehtyä paljon. Nykyinen parisuhde on kestänyt yli 10v ja räknäilin kerran että orgasmeista 95% on omin käsin saatuja. Joten itsetyydytystaito on erittäin tärkeä.

Ihminen on seksuaalinen. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Mutta onneksi ei olla monotonisen samanlaisia. Kiihotutaan mitä kummallisimmista jutuista. Upeata eikö?

Rakastetaan itseämme kuten puolisoitammekin.

Vierailija
32/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samon kun hinkuttelin itseäni niihin narusolmukiukkuihin, se tuntui hyvältä jo toisella luokalla

Vierailija
33/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että normaalit terveet lapset.

He, jotka leikkivät ja ovat iloisia leikeistään?

Ei mene läpi!

Taitavat olla niitä lapsia, jotka alkavat meikkaamaan, eivät leiki enää ja ovat eroperheistä?

Vierailija
34/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että normaalit terveet lapset.

He, jotka leikkivät ja ovat iloisia leikeistään?

Ei mene läpi!

Taitavat olla niitä lapsia, jotka alkavat meikkaamaan, eivät leiki enää ja ovat eroperheistä?

ja vaikka satuinkin "löytämään" itsetyydytyksen siinä 11-12v, olen alkanut meikata vasta 15v. Leikin noin 12-13-vuotiaaksi asti vielä esim. barbeilla mikä lienee aika harvinaista nykyaikana. Tai taisi olla silloinkin, koska kaverit pilkkasivat asiasta ja siksi pidin suuni kiinni asiasta.

Vierailija
35/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaava provosoija.

Kun vastaukset uhkaavat tyrehtyä, heittää lisää haastetta väittämällä onanoivia lapsia sairaiksi.

*runk runk, kuvalkaa tarkemmin*

Vierailija
36/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastailee selvästi joku pedofiili liikunnan ohjaaja...(vrt. koulun jumppatunti vastaukset...).

Vierailija
37/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä ketjun lopettamisesta.

no:40, joka epäili ketjun pysyvän hengissä keinotekoisesti. (Vastasin kyllä myös aidon vastauksen kiipeilytelineistä).

Ylläpito: Ketju poikki, kiitos.

Vierailija
38/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nämä on sellaisia asioista joista on hyvä puhua edes nyt nelikymppisenä kun itselläkin on tytär. Osaa sanoa mikä on normaalia ja mikä ei.

Vierailija
39/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni n. 10-vuotiaana. Ihan sormin vessassa.

Vierailija
40/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että normaalit terveet lapset. He, jotka leikkivät ja ovat iloisia leikeistään? Ei mene läpi! Taitavat olla niitä lapsia, jotka alkavat meikkaamaan, eivät leiki enää ja ovat eroperheistä?

Pidäppä nyt vaan pienempää suuta. Et ilmeisesti tiedä yhtään mitään anatomiasta tai siitä miten ihmiskeho toimiin.

10 vuotiaana minäkin aloitin ja kuukautiset alkoivat 11 vuotiaana. Olen täysin tavallisesta työssäkäyvästä kodista. Lapsuus oli onnellinen ja rauhallinen. Vanhempani ovat olleet naimisissa 35 vuotta ja todella toivoisin että joskus minulla on niin hyvä ja tasapainoinen suhde miehen kanssa kuin heillä on ollut vuosikymmenet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi