Tofu on kyllä hyvää. Söin kylässä tofusalaattia ja luulin sen olevan motsarellaa.
Kommentit (14)
Ei kiinosta sun syömiset ..puhu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta sun syömiset ..puhu yksin.
Ei kiinosta sun kommentit. Lähde pois.
Et erota tofua ja mozzarellaa? Poltatko montakin askia tupakkaa päivässä tai onko koronasta jäänyt vikaa makuaistiin?
Vierailija kirjoitti:
Et erota tofua ja mozzarellaa? Poltatko montakin askia tupakkaa päivässä tai onko koronasta jäänyt vikaa makuaistiin?
Vai voisiko olla mahdollista, että ruoanlaittaja on hallinnut marinoinnin? Tofuhan on hyvin neutraalin makuista maustamattomana.
Voidaan luetella myös kaikki muu valkoinen ja mauton.
Söit pyyhekumia ja maistui hyvälle? Korona vienyt makuaistin?
Tofu on täyttä pskaa ja mä sentään syön melkein mitä vaan. Maistuu tiskiaineelta. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai voisiko olla mahdollista, että ruoanlaittaja on hallinnut marinoinnin? Tofuhan on hyvin neutraalin makuista maustamattomana.
Onhan tofun ja mozzarellan rakennekin ihan erilainen. Ei ole kyse vain mausta.
Minä luen just Matsarellaa ja tanssin latsarellaa💃💃💃💃💃
Se on toufua, hyvä ap!
Ja se toinen tietysti moutsarellaa...
Höpö höpö. Oon ollut vuosikymmeniä vegaani, ja tofu on tosiaan oikein valmistettuna loistava raaka-aine, mutta ei siitä mozzarellaa muistuttavaa saa tekemälläkään (mozzarellakin on täysin mautonta, niin tofua pysty marinoimaan mozzarellan makuiseksi).
Vegemozzarellaa voi kyllä tehdä cashewpähkinöistä, oisko voinut olla kyse siitä eikä tofusta?
Että ihan motsarellaa🤣🤣🤣🤣🤣