Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Missä iässä ensimmäisen kerran tyydytit itseäsi?

Vierailija
09.12.2010 |

Mulla tuo oli rehellisesti ja oikeasti 30v, enkä oikein mitenkään käsitä lapsia, jotka muka tyydyttävät itseään, mutta ehkä olen sitten poikkeus ja olenkin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteikäinen kuitenkin...

Vierailija
2/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan se senikäisenä erilaista, kun nyt aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti kuitenkin varmasti kuusivuotiaasta lähtien! Sama tekniikka edelleen. :)

Vierailija
4/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kokeilin itse leluilla.

Lelut kyllä voittivat 10-0, jos kiihotuksesta kyse, siksi lopetinkin. Exällä 3 minsan muna vailla minkäänlaista esileikkiä tms...

Tunsin itseni raiskatuksi hänen kanssaan.

Vierailija
5/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että normaalit terveet lapset.

He, jotka leikkivät ja ovat iloisia leikeistään?

Ei mene läpi!

Taitavat olla niitä lapsia, jotka alkavat meikkaamaan, eivät leiki enää ja ovat eroperheistä?

Vierailija
6/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tyttölapsista löytää itsensä noihin aikoihin.

Vierailija
7/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaali lapsi olen, enkä edes ainoa jonka tunnen. Ainoa asia, jonka koen virheeksi äitini osalta oli se, että teki siitä kamalan haloon sen sijaan, että olisi antanut olla. Sen sijaan, että olisi ymmärtänyt asian olevan ok ja normaalia lapsen omaan kehoon tutustumista, teki siitä äärimmäisen häpeällisen asian. Enkä silti lopettanut sitä.

Eikä kyse ollut mistään SEKSUAALISESTA tyydyttämisestä, vaan teknisestä mielihyvän tuottamisesta ja omaan kehoon tutustuttamisesta. Vieläkin, jos olen uneton saatan käyttää masturbaatiota rauhoittumiseen. Eli orgasmin jälkeen saan paremmin unta. En tarvitse edelleenkään mitään mielikuvia tai kuvitusleikkejä saadakseni orgasmia.

Ps. ensimmäisen kerran masturboin ja ymmärsin sen voivan sisältää jotain seksuaalistakin oli 12-vuotiaana.

Vierailija
8/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kohdalla siis puhutaan usein unnuttamisesta eikä masturbaatiosta, koska masturbointiin liittyy seksuaalinen vire, unnuttamiseen ei niinkään. Unnuttaminen ei tee lapsesta valmista mihinkään seksuaaliseen... Sen vuoksi siis katson masturboineeni vasta 12-vuotiaana,

Vierailija
9/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietoista mielihyvää aloin hakemaan n 12 veen kieppeillä.

Vierailija
10/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koskenut silloin itseäni käsin, enkä varmasti oikein tajunnut mitä se on.

Oikeasti masturboin ensi kerran muistaakseni 11- tai 12-vuotiaana.

Vierailija
11/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa te saitte orgasmeja? Se ei kai ole lapsilla mitenkään yleistä, vaikka suurin osa varmaan huomaa kivan tunteen unnutellessaan.

Vierailija
12/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavani itselleni aikaa mielihyvää, olin alle 3-vuotias. Seuraavat kerrat, jotka nyt ehkä voi lukea itsetyydytykseksi, jotka muistan, tapahtuivat, kun olin ala-asteikäinen. Silloin meillä oli myös jotain kokeiluja parhaan ystäväni kanssa yhdessä. Aktiivista itsetyydytystä olen alkanut harrastaa n. 13-vuotiaana.

Omat lapseni osaavat vetäytyä omaan rauhaansa ja meidän perheessä siihen kannustetaan.

Vierailija
13/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa te saitte orgasmeja? Se ei kai ole lapsilla mitenkään yleistä, vaikka suurin osa varmaan huomaa kivan tunteen unnutellessaan.

itseäni, en muista silloin koskaan saaneeni orgasmia, vasta ns aikuisena.

Vierailija
14/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmin sain juuri tuolloin 13-vuotiaana ja siitä alkoikin se "tavoitteellinen" touhuaminen :)

Vierailija
15/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluta nukkua mamin ja isin viekussa...

Vierailija
16/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun liikkatunnilla! Olin ehkä neljäs-viidesluokkalainen ja meidän piti kiivetä köyttä pitkin. Ilmeisesti reisien voimakas puristaminen yhteen sai jotain aikaan ja säikähdin kovasti sitä hyvänolontunnetta joka siitä tuli. Opin saamaan tuon saman tunteen myös ihan muissakin tilanteissa puristamalla reidet tiukasti yhteen. En siis tarvinnut mitään sukupuolielinten koskettelua orgasmiin.

Ehkä vuosi pari tuon jälkeen löysin varsinaisen masturboinnin. Mutta yhä edelleenkin olen varsin orgasmiherkkä ja pelkkä lantiopohjan lihasharjoittelu tuntuu musta todella hyvältä ja voin saada pelkästään sillä orgasmin.

Vierailija
18/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun liikkatunnilla! Olin ehkä neljäs-viidesluokkalainen ja meidän piti kiivetä köyttä pitkin. Ilmeisesti reisien voimakas puristaminen yhteen sai jotain aikaan ja säikähdin kovasti sitä hyvänolontunnetta joka siitä tuli. Opin saamaan tuon saman tunteen myös ihan muissakin tilanteissa puristamalla reidet tiukasti yhteen. En siis tarvinnut mitään sukupuolielinten koskettelua orgasmiin. Ehkä vuosi pari tuon jälkeen löysin varsinaisen masturboinnin. Mutta yhä edelleenkin olen varsin orgasmiherkkä ja pelkkä lantiopohjan lihasharjoittelu tuntuu musta todella hyvältä ja voin saada pelkästään sillä orgasmin.

Vierailija
19/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa KOMPS :-D

Sitä, että kirjoittajalla on vissiin käsitteet vähän hakusessa?

Vierailija
20/44 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pitänyt itseäni outona, kun olen unnuttanut jostain 4 vuotiaasta. En tosiaan ole tiennyt sen olevan hyvin tavallista. Tyttäreni on unnuttanut myös lapsesta saakka. Hänet olen ohjannut tekemään sitä omassa sängyssään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan