G:Missä iässä ensimmäisen kerran tyydytit itseäsi?
Mulla tuo oli rehellisesti ja oikeasti 30v, enkä oikein mitenkään käsitä lapsia, jotka muka tyydyttävät itseään, mutta ehkä olen sitten poikkeus ja olenkin.
Kommentit (44)
Olin se eka jumppatuntivastaaja. En kyllä tuolloin tiennyt, että kyse oli mistään orgasmista.
Kyllä te kaikesta löydätte pedofiliaa...
minä kerroin omista kokemuksistani (reisitekniikka) ihan aidosti. en ymmärrä miksei saisi kertoa kun tätä kysyttiin. en TODELLAKAAN koe, että olisin ollut lapsena "seksuaalinen" tai kyennyt johonkin vastaavaan toisen lapsen tai aikuisen kanssa, hyi hitto. olisin varmaan juossut karkuun ja pissinyt kauhusta housuuni. se oli omaakivaa ja olin ihan lapsi.
Taidan oikeasti olla todella outo? Ihan rehellisesti liitän seksuaalisuuden vain rakastumiseen ja muuten se on poissa. Siten sitä ei ollut lapsena, eikä ole nytkään ollut vuosiin, kun tuli ero miehestä.
Taidan olla jotenkin epäseksuaalinen? En ole normaali?
että mulla oli ihan loistava lapsuus, vanhemmat edelleen yhdessä, suurin trauma oli tyyliin akvaariokalan kuolema. Olin siis kaikin puolin aivan normaali ja onnellinen, lapsellinenkin lapsi. Siitä huolimatta tyydytin itseäni noin 7-vuotiaasta lähtien suihkussa (ja kyllä, sain orgasmeja).