Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: valitatko a)kesähelteistä, b)talvesta, c)molemmista vai d)et mistään ?

Vierailija
08.12.2010 |

Itse olen b, valitan pakkasista, loskasta, lumesta ja pimeydestä. Vihaan paksuja vaatteita.

Kesähelteistä en valita :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvella valitan JOS lunta on niin paljon että nuo kaupunkiin suunnitellut halvat sisarusrattaani eivät kulje ja parin kilometrin kauppamatkakin on mahdoton. Muuten minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa talvesta.

Kesällä valitan jos on pitkään hyvin helteistä, niin että pienet lapset aivan nääntyvät. Puhtaasti itseäni ei inkkarikesätkään haittaa. Jos lapset jaksaa, minulla ei ole mitään kesääkään vastaan.

Vierailija
22/25 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen sanonut pahimmassakin helteessä töissä grillien välissä varmaan lähemmäs 60C että minä en valita, parempi tämä kuin hirveät talvipakkaset...olen ollut aina sitä mieltä että jommasta kummasta saa valittaa vaan ei molemmista;) tosin täytyy myöntää että viime kesän ennätyshelteet sisätyössä rikkimenneen ilmastoinnin kanssa saivat vähäsen muutettua mieltä hetkeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestä ja kesästä en yleensä valita.

Vierailija
24/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat pakkaset tai loska eivät todellakaan ole minun juttuni. Pimeys ja puhdas, valkoinen lumi ovat erittäin ok.

Mutta kesä, ja vallankin helteet, ovat parasta, mitä tiedän! :)

Vierailija
25/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAkastan lumisia kunnon talvia ja myös helteisiä pitkiä kesiä. Eniten pidän juuri siitä että on kunnolla neljä erilaista vuodenaikaa, eikä puolen vuoden syksy, jonkin aikaa kevät ja sitten vähän kesää muistuttava ajanjakso siinä välissä. Keleistä nauttiminen on pitkälti pukeutumiskysymys. Me olemme ulkoilmaperhe, ulkoilemme paljon kaikkina vuodenaikoina, keleistä riippumatta ja harrastamme mm laskettelua ja hiihtoa. Sitä olen pelännyt että saisin lapsen joka inhoaisi talvea, se vaikeuttaisi elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme