Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa kiva antaa muutama kymppi köyhän perheen jouluruokia varten,

Vierailija
08.12.2010 |

mutta tämä netti on täynnä kusettajia, joku ei tarvitseva sen kuitenkin saisi :/ Järjestöjä en haluaisi rikastuttaa yhtään.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa vaikka kinkun pöytään, mutta tuntemattomille ei arvaa.

Vierailija
2/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin ainakin luottaa MLL:n ja SPR:n, joten hyvä joulumieli-keräykseen ajattelin ottaa osaa. Edellisinä vuosina ainakin on käsittääkseni mennyt lyhentämättömänä perille...

Skeptinenhän voi toki aina olla, mutta näin joulunaikaan ei millään haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta milläs valitset kohteen :(

ap

Vierailija
4/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä täysin kanssasi, itsekkään en ole rikas, mutta siitä huolimatta olisin valmis auttamaan jotakin perhettä jonka joulu on muuten vain vettä ja kuivaa leipää! Äitini joulut oli usein tälläisiä, kun olimme pieniä. Meitä oli monta lasta joita äiti yritti yksin ruokkia, joulukun on vielä loppukuusta niin huonostihan siinä aina äidille kävi:( Äiti siitä eniten kärsi, tietty me lapset mutta eniten murkkuna minua riisti äidin suru köyhistä jouluista.

Vierailija
5/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa nimittäin että suuri osa näistä vähävaraisista käyttää rahansa viinaan ja tupakkaan ja sitä en halua tukea.

Vierailija
6/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutte joulumuorit, jos ideoitaisiin hankettamme?

itse asun espossa.

Vierailija
7/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta milläs valitset kohteen :( ap

ja tietää että rahat menee siihen mihin on tarkoitettu?

Vierailija
8/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutte joulumuorit, jos ideoitaisiin hankettamme?

itse asun espossa.

Vierailija
9/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tekisi mieli konkreettisesti auttaa jotain tiettyä perhettä. Sitä myös pelkään, että rahat menisivät viinaan ja tupakkaan.

ap

Vierailija
10/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin turussa seurakunnasta sai käydä hakemassa lahjavihjeen eli siinä kerrottiin millainen lelu ja minkäikäiselle lapselle ja sitten seurakunta antoi lahjan.

Vierailija
11/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tekisi mieli konkreettisesti auttaa jotain tiettyä perhettä. Sitä myös pelkään, että rahat menisivät viinaan ja tupakkaan.

ap

Vierailija
12/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyn äitini luona espoossa aika-ajoin. Pitäisikö apu antaa valmiina ruokapakettina ettei mene rahat huuhaaseen?

ap

Vierailija
13/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä jollain tuttavaa jolle tulossa todella köyhä joulu?

ap

Vierailija
14/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen yh, selkä ihan rikki ja autottomana hoitaa asiat kävellen ja lapsia pulkalla vetäen. Antaisin itse jos olisi varaa, vaikka työssäkäyvä olenkin niin tulot ei ole järin suuret.

Vierailija
15/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen yh, selkä ihan rikki ja autottomana hoitaa asiat kävellen ja lapsia pulkalla vetäen. Antaisin itse jos olisi varaa, vaikka työssäkäyvä olenkin niin tulot ei ole järin suuret.

Vierailija
16/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti astmaattinen. Meiltä saivat jokunen joulu sitten muovikuusen, vaikka se kammotus tällä palstalla tietysti onkin :)

17

Vierailija
17/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä olisi kiva muistaa jollain tällaisella Jouluna. Lapselleen olenkin yhden lahjan jo ostanut, mutta jos veisi nimettömänä jonkun herkkukorin vielä ovelle.

Mulla itellä vaan ei ole rahaa paljon laittaa, enemmänkin sitä hyvää joulumieltä ja tahtoa. Max 20€ saan itse irrotettua.

Jos joku haluaa lähteä kimppaan, niin kehitän tänään jonkun sähköpostin. Ystäväni asuu Tampereella. Voidaan treffata livenä, eli ei tarvisi lähettää mitään ihan kasvottomalle huijarille.

Kiinnostaisiko?

Vierailija
18/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekemään edes yhden perheen joulusta ikimuistoinen!

Vierailija
19/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättömimmät. Silti tuntuu, että jotain ekstraa ansaitsisi, jaksaa niin paljon lasten takia ? Asuvat pienellä paikkakunnalla, joten ei siellä kyllä kummoisia mahdollisuuksia olekaan

17 vastaa tuolle, joka sanoi ettei näistä saa mistään tietää

Vierailija
20/70 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe saa 70e arvoisen lahjakortin, jolla mielestäni voi ostaa vain ruokatarvikkeita; ei alkoholia tai tupakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä