Nyt teki ukko vihon viimesen ehdotuksen!!!!
Miehen paras ystävä eros loppu kesästä ja mies on tietty ollu paljon hänen tukena, mikä on toki hyvä juttu. Ero oli kova pala miehen ystävälle, koska vaimo löysi toisen, ja kaikki tuli ihan täytenä yllätyksena. Mun mies on ollu usein kaverinsa kanssa esim. iltaa isumassa ja ovat käyneet pari kertaa viikonloppureissussa mökillä. Tuo kaikki on ollu mulle ihan ok, koska itsekin tiedän miten elämä voi romahtaa, kun tulee ero yllättäen.
Meillä on kolme alle kouluikästä lasta ja onhan tuo miehen kaverin tukena olo jonkun verran vaikuttanu myös meidän eloon, kun ei mies oo ollut niin paljoa paikalla. Ja selvästi hänen ajatuksensa asiassa pyörii ja varmaan se on myös henkisesti miestäni väsyttänyt.
Nyt mies sit eilen kertoi, et kaverinsa viettää joulun yksin, kun ex-vaimo vie lapset uuden miehensä kanssa jonnekin reissuun. Ovat kaksi viikkoa poissa ja miehen kaveri oli ihan maassa, kun ei saa lapsiaan nähdä jouluna ollenkaan. Mies sitö varovaisesti kyseli, et oisko mahdollista, et hän viettäis joulun tän kaverin kans Rukalla. Olin ihan, et MITÄ!? Kaverilla on siellä kuulemma joku tuttavan mökki, jonka saisi vuokrata halvalla. Ovat molemmat tosi kovia laskettelijoita. Ehdotin, et jos kutsuis kaverinsa meille jouluks, mut ei se kuulemma halua, kun sit vaan tulis surulliseks meidän perhejoulun keskellä. Meille on vielä tulossa miehen vanhemmat joulun viettoon.
Siis ihan uskomaton ehdotus mieheltäni! Joulu on meille aina tosi tärkeä perheen yhteinen juhla ja rentouttavaa aikaa syksyn kiirieden jälkeen. Mies vähän suutti, kun olin niin ehdottoman jyrkästi asiaa vastaan. Sanoi, et oon kylmä ja tunteeton. Mä en enää osannu sanoo siihen mitään, vaan painuin nukkumaan. Aamulla mies lähti töihin sanomatta sanaakaan. Oon ollut ihan maassa koko aamun. Meneekö meillä joulu nyt kokonaan pilalle? Joko niin, et mies mököttää joulun, kun ei saanut lähteä, tai sit jos lähtee, niin meidän joulusta puuttuu isä? Miten lapsellikin sen selittäis?
Ja mies ei oo mikään parikymppinen, vaan vähän päälle 40-vuotias.
Kommentit (46)
Brokeback mountain. kannattaa tarkistaa, onko suksia otettu pois suksipussista
Tämä on nyt kyllä Brakeback Mountain in Snow
että kun mieheni ystävä eros niin häntä piti myös paljon lohdutella ja baari reissuja oli PALJON ja sieltä sitten löytys ihan kummallekkin uus nainen.. Nykyään siis on mun eksä ja tämä kaveri taas on varattujen listalla.. Nyt viimiset pari kolme kuukautta tämä mun eksä sitten itkeny mua takas...
MIEHET.. ei tähän muuta voi sanoa...
meinas käydä myös meille. Mies lohdutti kaveriaan käymällä baareissa, ei sentään erottu mutta pettämistä yms. oli silloin... Ihan tiedoksi kaikille et miehet on loppuviimein aika sikoja. Se kilteinkin josta ei ikinä uskois mitään pahaa. Vaikka olis 20 vuotta ollut kiltisti sun vierellä niin ei ole mikään tae et olis luotettava. Kokemusta löytyy...
lohdutuksekseen viettää railakasta poikamieselämää vanhan ystävänsä kanssa. Piikittelee varmaan tyyliin 'eikö muijas päästä Rukalle? Kateellinen ja katkera raukka.
... Mun mies on ollu usein kaverinsa kanssa esim. iltaa isumassa ja ovat käyneet pari kertaa viikonloppureissussa mökillä. Tuo kaikki on ollu mulle ihan ok, koska itsekin tiedän miten elämä voi romahtaa, kun tulee ero yllättäen. Meillä on kolme alle kouluikästä lasta ja onhan tuo miehen kaverin tukena olo jonkun verran vaikuttanu myös meidän eloon, kun ei mies oo ollut niin paljoa paikalla. Ja selvästi hänen ajatuksensa asiassa pyörii ja varmaan se on myös henkisesti miestäni väsyttänyt. Nyt mies sit eilen kertoi, et kaverinsa viettää joulun yksin, kun ex-vaimo vie lapset uuden miehensä kanssa jonnekin reissuun. Ovat kaksi viikkoa poissa ja miehen kaveri oli ihan maassa, kun ei saa lapsiaan nähdä jouluna ollenkaan. Mies sitö varovaisesti kyseli, et oisko mahdollista, et hän viettäis joulun tän kaverin kans Rukalla. Olin ihan, et MITÄ!? Kaverilla on siellä kuulemma joku tuttavan mökki, jonka saisi vuokrata halvalla. Ovat molemmat tosi kovia laskettelijoita. Ehdotin, et jos kutsuis kaverinsa meille jouluks, mut ei se kuulemma halua, kun sit vaan tulis surulliseks meidän perhejoulun keskellä. Meille on vielä tulossa miehen vanhemmat joulun viettoon. Siis ihan uskomaton ehdotus mieheltäni! Joulu on meille aina tosi tärkeä perheen yhteinen juhla ja rentouttavaa aikaa syksyn kiirieden jälkeen. Mies vähän suutti, kun olin niin ehdottoman jyrkästi asiaa vastaan. Sanoi, et oon kylmä ja tunteeton. Mä en enää osannu sanoo siihen mitään, vaan painuin nukkumaan. Aamulla mies lähti töihin sanomatta sanaakaan. Oon ollut ihan maassa koko aamun. Meneekö meillä joulu nyt kokonaan pilalle? Joko niin, et mies mököttää joulun, kun ei saanut lähteä, tai sit jos lähtee, niin meidän joulusta puuttuu isä? Miten lapsellikin sen selittäis? Ja mies ei oo mikään parikymppinen, vaan vähän päälle 40-vuotias.
Mutta jos on totta, niin valitettavasti taitaa olla löytynyt jotkut naistuttavuudet sinne Rukalle mukaan joulua juhlimaan, jos kerran kaveri ei voi teille tulla, vaan ehdottomasti pitää sinne Rukalle päästä... Ukkosi on päässyt kaverinsa kautta sinkkuelämän makuun ja haluaisi nyt sekä syödä että säästää kakkua you know...
Why don't you explain more in detail in English.
Haukkuu tietenkin perhe-elämää ja vaimoja minkä ehtii. Harmi että miehesi sekoittaa tukemisen ja "tukemisen".
Joko lähdette koko porukalla Rukalle tai sitten sinkku etsii jonkun toisen kaverin, jonka kanssa menee Rukalle, ellei kelpaa tulla teille.