Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos etävanhemman luona menee rikki jotain (lähin ostamaa),

Vierailija
07.12.2010 |

kumpi vanhempi mielestänne ostaa tilalle uuden tai miten pitäisi oikeaoppisesti menetellä?

Rikkoja on lapsi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ollut kohtuullista, että

- etä pahoittelee puhelimen rikkoontumista ja

- hommaa pikapikaa uuden vastaavan puhelimen tilalle

Mutta hän ei tehnyt kumpaakaan tässä tapauksessa. Totesi vain, että hommaa itse.

ap

Ei kukaan ajattele noin. Tuohan on ihan naurettavaa.

Vierailija
62/64 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät ei laita tikkua ristiin oman lapsensa puolesta,mikä hyödyttäisi lähivanhempaa.Sillä ne rahathan menee sille lähille.Mutta lähin ei ole pakko sen etän antaa soitella siihen lähin ostamaan puhelimeen.Ostakoon etä omansa mihin soittaa.

ja arvostelijoille: Miettikääpäs tilannetta niin päin, että etävanhempi ei osallistu minkään lapsen tarvitseman tavaran hankintaan, mutta koettaa sitten hyötyä siitä, että lapsella on se esine jonka lähivanhempi on ostanut.

Esimerkiksi meillä oli tällainen tilanne: etävanhempi ei antanut minulle puhelinnumeroaan, joten en voinut tapaamisten aikana soittaa lapselle. Etä ei myöskään hankkinut lapselle omaa puhelinta, joka olisi toiminut myös hänen ja lapsen välisessä yhteydenpidossa. MUTTA kun minä lopulta ostin lapselle oman puhelimen vähistä rahoistani kaikkien muiden mahdollisten pakollisten hankintojen lisäksi (joihin etä ei osallistu, ei maksa edes elareita) niin etähän heti ekalla kerralla täytti puhelimen itselleen tärkeistä numeroista!

Arvatkaapas pistääkö tällaiset jutut vähän v*tuttamaan? Siksin yhdyn täysin tuohon, että ostakoon etä omansa mihin soittaa!

.. sorry jos meni aiheen vierestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat kelasta ja jos et sieltä ole hakenut niin ihan turha edes valittaa.

Vierailija
64/64 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika kyseessä? Meillä puhelin tippui ekaksi ojaan, sen jälkeen hävisi ulkona lumihankeen ja seuraava sitten ui lätäkössä. Eka oli halvimpia muttei kaikkein halvin malli, seuraava ikivanha käytetty ja pari seuraavaa halvin samsung 29e. Näin siis ekalla luokalla.

Nyt tokalla pysynyt puhelin ehjänä, tosin se unohtuu johonkin aina välillä. Poikaa korpesi kun pikkusisko sai ekaksi puhelimeksi kamerakännykän, mekin luvattiin että kunhan tuo ensin pysyy ehjänä ja tallessa niin saa vähän paremman. Pikkusisko ei ole hajottanut tai hävittänyt puhelintaan kertaakaan.

Mun poika tiputti puhelimensa lätäkköön - tahallaan tai vahingossa, en tiedä. Se ehti kuitenkin olla kosteana niin kauan, että tilttasi täysin.

Isänsä oli sitä mieltä, että oltaisiin voitu ostaa tilalle se pojan kaipaama kosketusnäyttöpuhelin. Minä sanoin, että eipä käy, ennen kuin oppii pitämään puhelimestaan parempaa huolta.

Poika sai sitten samanlaisen karvalakkipuhelimen kuin edellinenkin oli, ja uudesta puhelimesta neuvotellaan, jos tämä pysyy ehjänä ja tallessa kevätjuhliin saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi