Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko lääkemyönteinen vai lääkekriittinen?

Vierailija
05.12.2010 |

Itse olen lääkekriittinen enkä pidä lääkkeitä aina ensimmäinenä/ parhaana ratkaisuna pikkusairauksiin ja ongelmiin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan en halua lääkettä ottaa. Esim päänsärkyyn en ota lääkettä, vaan alkuun yritän vaikka nukkumalla saada kivun pois... jne jne.

Jos oikeesti lääkäri sanoo et tarviin johonkin lääkettä niin kait se sitten on tarpeellista.

Vierailija
22/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkee vaikka kerran kuussa, niin mitä hiton haittaa siitä yhdestä särkylääkkeestä on? Mistä olette lukeneet, että siitä seuraa hirveää vahinkoa, ja mitä tämä tarkalleen ottaen on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukaisella konstilla AINA vaalenee silmätulehdus kahdessa päivässä joten tuskin viikkoa jaksaa jatkaa....

Samoin unohdin mainita jak¨lkasienen tai mikä lie varpaanvälisieni lieneekin, alle viikossa hoituu luonnonmukaisesti ilman niitä myrkkylääkkeitä jotia ei edes saa raskauden aikana käyttää...

T: Lääkekielteinen

Vai osaisitko kertoa jonkun poppaskonstin iriitin hoitoon? Pirullisia nuo moninaiset tipat, suun kautta otettava kortisoni puhumattakaan silmään PISTETTÄVÄ kortisoni!

Vierailija
24/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalaisen lääketietieen lääkärillä tai ihan vaan suomalaiselal kansanaparantajalla.

T: Lääkekielteinen....

P.S Länsimainen lääkeitede on vasta komanneksi suosittua maalilmassa.... Arvannet varmaan, että esim. kiinalainen menee ohi lujaa ja korkealta... JA mennyt tuhansia vuosia aiemmin jo ;)

Vierailija
25/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti et vain sitä huomaa ja länsimainen lääkärisi ei sitä tiedä.

Vierailija
26/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nyt tietenkään turhaan pidä syödä ja pitää punnita hyödyt ja haitat varsinkin jos on määrätty monta lääkettä yhtä aikaa mutta ei pidä jätttää syömättäkään silloin kun tarvitaan.

Vierailija
27/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti et vain sitä huomaa ja länsimainen lääkärisi ei sitä tiedä.

millä tavalla ne tukkii munuaiset? Miten tämä näkyy, jos sitä ei edes huomaa, niin mitä haittaa siitä voi olla? Mitä ne siellä lääkiksessä tekee jos ei noin yksinkertaista asiaa ole missään maailman tutkimuksessa tullut esiin?

Vierailija
28/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

länsimaista lääketiedettä edes syöpään? Ja miksi jos kerran ei länsimaisista lääkäreistä ja lääkkeistä mihinkään ole? Varmaan on joku ruoho millä aivokasvain lähtee vai mitä?

Vierailija
29/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin jonnekin ihanmuualle kuin lääkäriin, mutta ehkä tämä on sen verta liikaa teill, että pystyään vähän ymmärrettävämmillä vesillä.. Tuossa toisessa lääkeketjussa joku kertoi ottavansa kipulääkkitä säännöllisesti, esim kuukautisiin..

Helposti pääsee kuukautiskivuista eroon kun käy esim. kansanparantajalla ottamsaa selvillä mistä ne johtuu ja sitten oikea hoito siihen syyhyn.

Kipuja ei kuulu peitellä kipulääkkeillä. Melkein kaikista kivusita pääsee eroon kun ottaa selville mistä ne johtuu :)

Itsew en ole mikään mestarikansanparantaja. Ainoastaan innokas itseoppinut yrttilääketieteestä kiinostunut

Joten minulta ei kannata diagnooseja kysellä :)

T: Lääkekielteinen

Vierailija
30/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin yrittäisin ennen lääkityksen aloittamista kokeilla lääkkeettömän vaihtoehdon, jos sellainen on mahdollinen.

Eli selkäsärkyyn jumppaa, korkeaan verensokeriin ja kolesteroliin ruokavaliomuutosta, vyötärölihavuuteen laihduttamista, yskään tai keuhkoahtautumaan tupakanpolton lopettamista yms.

Olen itse terveydenhoitoalalla ja todellakin ihmiset tunutuvat ottavan sen pillerin ennemmin kuin viitsivät tehdä mitään esim. em asioista itse..

Vierailija
31/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syistä että:

1) päänsäryt yltyvät muuten sietämättömiksi

2) keuhkot täyttyy soluryppäistä (vaatii liian pitkälle päätyessään keuhkonsiirron, voi aiheuttaa hoitamattomana kuoleman)

3) menee liikuntakyky (niveltulehdus, onneksi nyt vielä lievä, mut ilman kortisonia...)

4) kuukautiset - anteeksi nyt vaan - helvetilliset ilman e-pillereitä

Et juu, myönteisiä tässä ollaan...

Vierailija
32/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luotan valitsemieni lääkärien pätevyyteen. jos lekuri suosittelee lääkettä, minä syön sitä.

mitä ovat "pikkusairaudet" ap?

Sellaiset lähinnä mihin saa ostaa reseptivapaasti lääkkeitä ja osittain esim antibiootit lapsen korvien lievään punoitukseen määrättynä.

Ap

Vierailija
33/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä on 3 alle 6v lasta. Emme ole hakeneet mitään lääkkeitä esim seuraaviin onelmiin. VTI, silmätulehdus, korvatulehdus, masennus, sappiongelmat, selkävaivat, keliakia, ärtynyt paksusuoli.....

Näistä ongelmista vain VTI ja (keskivaikea tai vaikea) masennus edes vaatisivat normitilanteessa lääkehoitoa. Tavalliset silmä- ja korvatulehdukset paranevat yleensä itsestään, vaikeammissa tapauksissa lääkitys voi olla paikallaan.

Ja mitähän hemmettiä tarkoitat keliakialla ja ärtyneellä paksusuolella? Et tunnu edes tietävän, mistä puhut. Oletko ylipäätään kuullut jonkun syövän niihin lääkkeitä? Voin kuule kertoa, että ne hoidetaan ihan muilla konsteilla.

Vierailija
34/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lähinnä mihin saa ostaa reseptivapaasti lääkkeitä ja osittain esim antibiootit lapsen korvien lievään punoitukseen määrättynä. Ap

Siihen otetaan yleensä reseptivapaita lääkkeitä. Miten kuulostat jotenkin siltä, ettet ole edes mistään "pikkusairauksista" kärsinyt, kun tuomitset niihin käytettävän lääkityksen. No, eiköhän ääni muutu kellossa, kun itse sairastut.

Vierailija
35/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tervettä järkeä saa käyttää. Olen muuten myös rokotemyönteinen, ja suurinta huuhaata on mielestäni nämä kaikenmaailman jauhannat turhista ja vaarallisista rokotteista ja lääkkeistä. Ja sh olen minäkin ;)

Tulipa tässä mieleen mm. muutama viikko sitten olikohan iltalehdessä artikkeli statiineista ja siitä kuinka ne ovat vaarallisia ja aivan hyödyttömiä korkean kolesterolin hoidossa. Noh, olen töissä neurologisella osastolla ja siellä sen huomaa mm. aivoinfarktin saaneista potilaista että useilla on ollut mm. juuri kolesterolilääkityksen tai verenpainelääkityksen tarvetta mutta ne on jostain syystä lopetettu tai potilas ei viitsi niitä käyttää. Kannattaisi ehkä, niin ei tulisi AVH:ta ja menisi kalliita veromarkkoja hoitoihin ja monien kuukausien kuntoutukseen.

Et varmaan tiedä ihmisten taustoja sen paremmin mitä he syövät, miten paljon ryyppäävät, miten paljon liikkuvat jne. Voihan noi aivoinfarktit johtua niistäkin tai suurimmaksi osaksi niistä, vai?

Ap

Vierailija
36/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suorastaan suututtaa, jos joku ei anna lapselle kipu/kuumelääkettä kuin vasta viimeisessä hädässä, vaan antaa lapsen kärsiä. Ei se kipu ketään ylennä.

Vierailija
37/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medikalisoituminen on pelottavaa...

Toki ymmärrän lääkkeet, mutta tosiaan pikkukivut ja elämän perusasiat (esim. jos joku kuolee) on vähän liiottelua.

Se on myös pelottavaa, jos ei uskalleta kohdata normaaleja tunteita kuten suru. Siinä jää paljon kokematta, jos lääkkeillä sen "sivuuttaa". Nim. kokemusta on.

Ja tiedän,että arvostelua tulee, mutta tämä oli gallup ja MINUN mielipide:)

Vierailija
38/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin yrittäisin ennen lääkityksen aloittamista kokeilla lääkkeettömän vaihtoehdon, jos sellainen on mahdollinen. Eli selkäsärkyyn jumppaa, korkeaan verensokeriin ja kolesteroliin ruokavaliomuutosta, vyötärölihavuuteen laihduttamista, yskään tai keuhkoahtautumaan tupakanpolton lopettamista yms. Olen itse terveydenhoitoalalla ja todellakin ihmiset tunutuvat ottavan sen pillerin ennemmin kuin viitsivät tehdä mitään esim. em asioista itse..

Vierailija
39/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat huomioon, että luontaistuotteita ei ole testattu kunnolla ja kukaan ei tiedä niiden vaikutusta esim. maksan toimintaan.

Saatamme käydä kyllä lääkärissä diagnoosissa, mutta sen jälkeen menemme suoraan luontaistuotekauppaan tai ihan vaan ruokakauppaan joista löytyy apuu suurimpaan osaan pikkuongelmista, tai jos ongelma on vähän vakavampi niin sitten kipitäme kansanparantajalle :)

MEillä on 3 alle 6v lasta. Emme ole hakeneet mitään lääkkeitä esim seuraaviin onelmiin. VTI, silmätulehdus, korvatulehdus, masennus, sappiongelmat, selkävaivat, keliakia, ärtynyt paksusuoli.....

KAkista vaivoista olemme myös päässeet eroon erittäin vähällä vaivalla :)

Vierailija
40/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tervettä järkeä saa käyttää. Olen muuten myös rokotemyönteinen, ja suurinta huuhaata on mielestäni nämä kaikenmaailman jauhannat turhista ja vaarallisista rokotteista ja lääkkeistä. Ja sh olen minäkin ;) Tulipa tässä mieleen mm. muutama viikko sitten olikohan iltalehdessä artikkeli statiineista ja siitä kuinka ne ovat vaarallisia ja aivan hyödyttömiä korkean kolesterolin hoidossa. Noh, olen töissä neurologisella osastolla ja siellä sen huomaa mm. aivoinfarktin saaneista potilaista että useilla on ollut mm. juuri kolesterolilääkityksen tai verenpainelääkityksen tarvetta mutta ne on jostain syystä lopetettu tai potilas ei viitsi niitä käyttää. Kannattaisi ehkä, niin ei tulisi AVH:ta ja menisi kalliita veromarkkoja hoitoihin ja monien kuukausien kuntoutukseen.

Et varmaan tiedä ihmisten taustoja sen paremmin mitä he syövät, miten paljon ryyppäävät, miten paljon liikkuvat jne. Voihan noi aivoinfarktit johtua niistäkin tai suurimmaksi osaksi niistä, vai? Ap

keski-ikaisten tai sita vanhempien verisuonitukosten aiheuttamat aivoinfarktit johtuvat yleensa joko valtimonkovettumataudista, joka on voimakkasti perinnollinen (ja jota avittaa mm. yhtalailla voimakkaasti perinnollinen hyperkolesterolemia tai myoskin perinnollinen essentiaalinen verenpainetauti); toki siihen, _milloin_ sen ekan infarktin saa voi jonkin verran elamantavoilla vaikuttaa, mutta stastiineista, verenpainelaakkeista ja miniaspiriinista on viela enemman hyotya.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän