Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko lääkemyönteinen vai lääkekriittinen?

Vierailija
05.12.2010 |

Itse olen lääkekriittinen enkä pidä lääkkeitä aina ensimmäinenä/ parhaana ratkaisuna pikkusairauksiin ja ongelmiin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en käytä joka pikkuvaivaan lääkettä, eli ap:n kriteereillä olisin varmaan lääkekielteinen. En käytä juuri lainkaan käsikauppalääkkeitä.

Pidän lääkkeettömiä hoitoja ensisijaisina esimerkiksi masennukseen, johon minulla on taipumusta ja diagnoosikin, mutta en missään tapauksessa vähättele lääkkeitä ja käytän niitä aina, kun lääkkeettömät keinot eivät auta. Lääkkeet myös tehoavat minulla yleensä hyvin ja ilman haittavaikutuksia.

Lääkkeet pelastavat henkiä ja tekevät elämän elämisen arvoiseksi monille. Ilman lääkkeitä keski-ikämme olisi edelleen jotain 50:n korvilla.

Vierailija
62/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syistä että: 1) päänsäryt yltyvät muuten sietämättömiksi 2) keuhkot täyttyy soluryppäistä (vaatii liian pitkälle päätyessään keuhkonsiirron, voi aiheuttaa hoitamattomana kuoleman) 3) menee liikuntakyky (niveltulehdus, onneksi nyt vielä lievä, mut ilman kortisonia...) 4) kuukautiset - anteeksi nyt vaan - helvetilliset ilman e-pillereitä Et juu, myönteisiä tässä ollaan...

Keuhkosarkoidoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä korvakipu loppuu 10 minuutissa? Kyllä meillä ainakin on itketty siihen saakka, että lääke on alkanut vaikuttaa. Ja itse viime jouluna meinas taju lähteä korvasärystä (en saanut ottaa kuin Panadolia, joka ei auttanut), istuin 1,5h päivystyksessä kivusta itkien (ja korva puhkesi hieman seuraavana yönä). Siis minä, aikuinen ihminen.

JA muut myös koittakaa ymmärtää. MEillä siitä kivusta ja kuumeesta päästään eroon todella nopeasti ilman lääkkeitä.

Eli en todellakaan anna lasteni kärsiä...Siitä ei todellakaan ole kysymys. Esim. korvsatulehduskipu lakkaa luonnonmukaisesti alle 10 minuutissa. MIKÄÄN apteekin suppo ei todellakaan vaikuta siinä ajassa......

MEillä ei koskaan ole kukaan kipeä viikkotolkulla. Ei mitään kolmen viikon yskiä, karmeita nuhia, tulehduskierteitä, virsutauteja lapsilla/aikuisilla... TAi mistäs minä tiedän, mutta lääkäriin ei niiden takia ole jouduttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi