Prismassa nähtyä:
Keski-ikäinen nainen oli ostanut kärryllisen joululahjoja (tottakai, olihan asiakasomistajapäivät). Takaseinällä on joululahjapapereita yleiseen käyttöön, ostettujen lahjojen itsepaketointiin. No rouva siinä sitten alkoi käärimään paperia mukaansa. Hän kääri ja kääri, varmaan ainakin 15m (kun tavallisessa n 2e maksavassa rullassa on 1,5-2m). En toki mittanauhan kanssa mitannut, mutta useamman minuutin kääri. Sitten vaihtoi laatua ja alkoi kääriä toista paperia...
Eihän se minulta pois ole, enkä nyt varsinaisen närkästynyt asiasta ole, mutta hieman ihmeissäni kumminkin. Meinasinkin sanoa, että otahan se koko lahjanarurullakin mukaasi. Mielestäni nuo pisteet on tarkoitettu lähinnä paikanpäällä paketointiin, muutamiin lahjoihin. Ei koko joulun lahja-arsenaalille. Ja siis lähinnä huvittuneina seurattiin miehen kanssa (odoteltiin siinä vieressä että lapset sai yhden jutun tehtyä) ja mieskin kyllä naureskeli asialle jälkeenpäin.
Kommentit (28)
on taas jotain äreitä hamstraajia ketju täynnä. Mun mielestä ap oli ihan syystä huvittunut, itse olisin varmaan jäänyt suu auki katsomaan sen paperirullanaisen touhuja. Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja? (no ok, ei suu auki tuijottaminenkaan ole hyvää käytöstä:)
Keski-ikäinen nainen oli ostanut kärryllisen joululahjoja (tottakai, olihan asiakasomistajapäivät). Takaseinällä on joululahjapapereita yleiseen käyttöön, ostettujen lahjojen itsepaketointiin. No rouva siinä sitten alkoi käärimään paperia mukaansa. Hän kääri ja kääri, varmaan ainakin 15m (kun tavallisessa n 2e maksavassa rullassa on 1,5-2m). En toki mittanauhan kanssa mitannut, mutta useamman minuutin kääri. Sitten vaihtoi laatua ja alkoi kääriä toista paperia...
Eihän se minulta pois ole, enkä nyt varsinaisen närkästynyt asiasta ole, mutta hieman ihmeissäni kumminkin. Meinasinkin sanoa, että otahan se koko lahjanarurullakin mukaasi. Mielestäni nuo pisteet on tarkoitettu lähinnä paikanpäällä paketointiin, muutamiin lahjoihin. Ei koko joulun lahja-arsenaalille. Ja siis lähinnä huvittuneina seurattiin miehen kanssa (odoteltiin siinä vieressä että lapset sai yhden jutun tehtyä) ja mieskin kyllä naureskeli asialle jälkeenpäin.
ottanut videopätkän tuosta idiootista ja laittanut Youtubeen!
oli huvittuneessa tilassa - sinun tärkein vahvistuksesi juttusi mukaan tällä kahmija-naisen toheloinnille on miehesi, muutenhan koko huvittuneisuudella ei ole arvoa, jos vain sinä hymyilet, ymmärrätkös, armas ap.
Jos kerran oli kärry täynnä tavaraa, niin kyllähän sitä paperiakin on lupa ottaa niin paljon, että saa jokaisen tavaran paketoitua. Ja parempihan se on, että ottaa paperit mukaansa, kuin että jää siihen tien tukkeeksi pariksi tunniksi paketoimaan. Sitäpaitsi kyllä sitä paperia aika paljon siihen paketoimiseen menee.
P.s. Itse en ole koskaan paketoinut mitään kauppojen papereihin, koska haluan panostaa paketointiin ja teen sen hienommilla papereilla. Ymmärrän kuitenkin jos joku vie paperia kaupasta, kun on kerran tavarat maksanut ja paketointipaperi kuuluu hintaan.
ottamani riitti yhteen pakettiin- ostin 4 lahjaa
Aloittajaa EI haitannut että se ihminen vei sitä paperia :) Hei, ihan oikeasti, opetelkaa lukemaan :) Ja sitä lukemisen ymmärtämistäkin olisi syytä petrata :)
Mun mies on kans runsaalla huumorilla varustettu, ja mä voin kuvitella, jos me ois nähty toi. Kaikki irti tilannekomiikasta, ja äijä olis alkanu lailla mertarannan selostaan mulle hiljaa täti-ihmisen toilailuja.
Ai hitto, kiitos hyvistä nauruista!!
-ap-